Bekijk volle/desktop versie : Wat vinden jullie vrouwen afknappers bij mannen?

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8

06-07-2011, 12:07

Citaat door Driouch_Barbie:
Wat een onzin allemaal.. Wat zijn mannen ook zo blij als ze iemand vinden die aan dezelfde kant staan..

Nogmaals ikzelf val niet op mietjes.. waarom heb ik zelf al uitgelegd ben heel erg onafhankelijk en ik heb VET VAAK betaald voor mannen, maar niet uit mijn eigen familie. Bij ons is dat zó niet netjes, zelfs schandalig om het aan een ander over te laten en in dit geval een meid. En wij zijn heel erg van de oude stempel.. Dus verwesterd? Al kijk ik mtv, ik heb nog steeds mijn cultuur en als ik mijn partner heb doe ik wat ik doen moet... en sowieso volgens die 60 gedragsregels die de islaam de man en de vrouw voordraagt..

Dat is 1 ding en dan praten over hoe en waarom ik mijn kinderen dat leer.. Je bevindt je nu echt op gevaarlijk gebied he.. Daag me niet uit om mij te vernederen en in die zin mijn kinderen te noemen.. Want ik leer ze inchaAllah alles wat zij dienen te weten en dat alleen met goede bedoelingen..

Jullie zijn me een stel jammere broeders, maar ieder voor zich... Het verschil tussen jullie en mij is dat ik niet eens 1 x een zonde van jullie heb opgenoemd, en nog vallen jullie mij aan maar ghair inchaAllah.. Allah swt weet beter raad met jullie dan ik zoals in de koraan staat
wrm praat je opeens zo heilig, ik las net hele andere dingen over jou?

06-07-2011, 12:08

Wow wow wow.. hahahaha niet maagd heb ik niet gezegd.. maar ik heb idd in mijn verleden gefeest.. En idd zoals hij zegt ben ik daar erg eerlijk over en zal mijn man dit ook weten.. Echter zal hij ook weten dat als Allah mijn zondes heeft vergeven en ik mijn best doe alles volgens de islaam dat hij geen ene piep te zeggen heeft. Zo ook jullie..

En ja ik heb die dingen gedaan, want jullie gaan er vast op in maar dan WAT? Mij beledig je er zwaar niet meer mee

06-07-2011, 12:09

Citaat door Aadamwest:
wrm praat je opeens zo heilig, ik las net hele andere dingen over jou?

Het is niet heilig het is de waarheid..

Je denkt toch niet dat ik bij elke topic serieus ga lopen reageren ik dol leuk met iedereen mee en heb respect voor iedereen.. Maar wil je mij soort van beledigen en heel de tijd lopen irriteren dan ga ikzo'n boek voor je schrijven.. actie reactie homeboy

06-07-2011, 12:10

Wow wow wow.. hahahaha niet maagd heb ik niet gezegd.. maar ik heb idd in mijn verleden gefeest.. En idd zoals hij zegt ben ik daar erg eerlijk over en zal mijn man dit ook weten.. Echter zal hij ook weten dat als Allah mijn zondes heeft vergeven en ik mijn best doe alles volgens de islaam dat hij geen ene piep te zeggen heeft. Zo ook jullie..

En ja ik heb die dingen gedaan, want jullie gaan er vast op in maar dan WAT? Mij beledig je er zwaar niet meer mee
je zit deze hele topic door te janken dat niemand je zondes moet openbaren, terwijl je het nu weer doet..

Zoals ik zei, je bent maar een schijnheilig wijfie, wiens kontgat zeker is opengerukt.. kom hier niet met heilige praatjes aub.. want jezet jezelf zwaar voorschut

06-07-2011, 12:12

Toon berouw aan je heer, Allah subhana wa taala staat altijd open voor tawba..

Het is niet heilig het is de waarheid..

Je denkt toch niet dat ik bij elke topic serieus ga lopen reageren ik dol leuk met iedereen mee en heb respect voor iedereen.. Maar wil je mij soort van beledigen en heel de tijd lopen irriteren dan ga ikzo'n boek voor je schrijven.. actie reactie homeboy
Yeh kontwijf, ik lach jou echt uit, medelijden met diegene die jou man wordt

trouw met een turk of hollander, bespaart de marokkaanse jongen weer een schijnheilig wijf minder.

Citaat door Aadamwest:
je zit deze hele topic door te janken dat niemand je zondes moet openbaren, terwijl je het nu weer doet..

Zoals ik zei, je bent maar een schijnheilig wijfie, wiens kontgat zeker is opengerukt.. kom hier niet met heilige praatjes aub.. want jezet jezelf zwaar voorschut

Volgens mij heeft Mijkenjeniet dat zojuist al voor mij gedaan.. Kom met iets anders want dit boeit mij zwaar niet hoor.. De letters mogen nog groter..

06-07-2011, 12:13

Citaat door Mijkenjeniet:
Ik kies liever een vrouw zoals Driouch_Barbie dan een vrouw die schijnheilig is en een maagdenvlies correctie heeft gehad en zegt dat ze nooit wat heeft gedaan.

Als jij iets hebt gedaan, dan zal je vrouw OOK wat hebben gedaan zo is God. Je verdient wat je krijgt en je krijgt wat je verdient.

Weet van mezelf dat ik een minder aantrekkelijke vrouw zal nemen waar mannen niet naar zullen kijken, desnoods iemand met een ziekte of een die blind is dan een vrouw die KNAP is en dingen heeft uitgespookt en tegelijkertijd schijnheilig is.

Ik ben geen racist maar als het aankomt op schijnheilige mensen ben ik een hele grove racist.
Ewajah, tuurlijk heb ik liever eentje die eerlijk is, maar dan moet ze niet zeuren dat niemand haar zondes moet openbaren, daar heb ik het nu ff over.

06-07-2011, 12:13

Volgens mij heeft Mijkenjeniet dat zojuist al voor mij gedaan.. Kom met iets anders want dit boeit mij zwaar niet hoor.. De letters mogen nog groter..
Elmohim, zalwel

06-07-2011, 12:14

Citaat door Aadamwest:
Yeh kontwijf, ik lach jou echt uit, medelijden met diegene die jou man wordt

trouw met een turk of hollander, bespaart de marokkaanse jongen weer een schijnheilig wijf minder.

Hahahahahah volgens mij ben je niet 100%.. Ik geef al meerdere malen aan dat ik er eerlijk over ben wat is er dan nog scijnheilig aan mij?

06-07-2011, 12:14

Ik kies liever een vrouw zoals Driouch_Barbie dan een vrouw die schijnheilig is en een maagdenvlies correctie heeft gehad en zegt dat ze nooit wat heeft gedaan.

Als jij iets hebt gedaan, dan zal je vrouw OOK wat hebben gedaan zo is God. Je verdient wat je krijgt en je krijgt wat je verdient.

Weet van mezelf dat ik een minder aantrekkelijke vrouw zal nemen waar mannen niet naar zullen kijken, desnoods iemand met een ziekte of een die blind is dan een vrouw die KNAP is en dingen heeft uitgespookt en tegelijkertijd schijnheilig is.

Ik ben geen racist maar als het aankomt op schijnheilige mensen ben ik een hele grove racist.
Even een vraagje "Weet van mezelf dat ik een minder aantrekkelijke vrouw zal nemen", is dit een terug koppeling op : "Je verdient wat je krijgt en je krijgt wat je verdient"

06-07-2011, 12:16

Hahahahahah volgens mij ben je niet 100%.. Ik geef al meerdere malen aan dat ik er eerlijk over ben wat is er dan nog scijnheilig aan mij?

die andere gast zei dat je geen maagd meer bent en dat hebt toegegeven, en zonet vertel je weer dat je zogenaamd ''maagd'' bent, dus er is 1 leugenaar.

06-07-2011, 12:16

Citaat door maghreb_site:
Toon berouw aan je heer, Allah subhana wa taala staat altijd open voor tawba..

Dat doe ik ook.. maar sommige moslims hier denken dat zij het oog zijn van Allah en daardoor mij mogen uitschelden en uitdagen.. hilarisch maar ghair inchaAllah

06-07-2011, 12:18

Dat doe ik ook.. maar sommige moslims hier denken dat zij het oog zijn van Allah en daardoor mij mogen uitschelden en uitdagen.. hilarisch maar ghair inchaAllah
Zo moet je dat niet zien, uitschelden heeft niemand gedaan.

06-07-2011, 12:19

nee, maar ik wil niet met maagklachten rondlopen dat ik achteraf te horen krijg dat me vrouw is lastig gevallen door een man omdat ze zijn verleid door haar aantrekkelijke uitstraling vandaar dat ik liever een iets minder knappe vrouw neem
Het is aan jou vrouw om zich te houden aan de correcte kledingstijl. Geen trakke kleding, hoofddoek etc. Het is een voorrecht omdat te mogen dragen. Daarmee houd je de zondes van je af.

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8