Bekijk volle/desktop versie : Gierige mensen



Pagina's : [1] 2 3 4 5

05-07-2011, 11:16
Check deze gierige vrouwen eens, lijken net n bende hollanders bij elkaar, ik snap nie hoe je zo kan zijn

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=3921486

05-07-2011, 11:18


Heeft niets met gierigheid te maken. Eerder met zuinigheid. In de zin van dat wanneer je zuinig bent op je spullen, je dat ook van anderen verwacht.

05-07-2011, 11:21

Citaat door Just_Hannah:
Heeft niets met gierigheid te maken. Eerder met zuinigheid. In de zin van dat wanneer je zuinig bent op je spullen, je dat ook van anderen verwacht.
Nou nee, ik vind het gewoon gierig, waar is de tijd, dat als je bezoek kreeg, gewoon het beste op tafel legt?? Nu zijn ze al parra dat ze hun melk opdrinken, trrr

05-07-2011, 11:23

Citaat door Anoniempje25:
Nou nee, ik vind het gewoon gierig, waar is de tijd, dat als je bezoek kreeg, gewoon het beste op tafel legt?? Nu zijn ze al parra dat ze hun melk opdrinken, trrr
Ooh dat heb ik niet gelezen. Alleen de eerste post, dat het irritant is als mensen in je kasten gaan snuiven. Daar kan ik me wel in vinden eigenlijk.

05-07-2011, 11:24


zou3 awarshan...is maar een koelkast ze zitten toch niet in haar kledingkast ofzo? daar kan ik het van begrijpen...maar als bezoek eten pakt uit de koelkast of keukenkast...who cares? doe niet zo krenterig

05-07-2011, 11:24

Citaat door Just_Hannah:
Ooh dat heb ik niet gelezen. Alleen de eerste post, dat het irritant is als mensen in je kasten gaan snuiven. Daar kan ik me wel in vinden eigenlijk.
NI moeilijk dat ze gaan snuffelen, ze krijgen waarschijnlijk niets te drinken, misschien denken ze dan dat t selfservice is

05-07-2011, 11:25
Trrr?! Khalid heeft een slechte invloed op jou.

05-07-2011, 11:25

Citaat door Effe_serieus:
zou3 awarshan...is maar een koelkast ze zitten toch niet in haar kledingkast ofzo? daar kan ik het van begrijpen...maar als bezoek eten pakt uit de koelkast of keukenkast...who cares? doe niet zo krenterig
Kijk, als je iets pakt om te eten of drinken, no problem. Maar ik heb een nichtje die alleen maar kijkt om het kijken, zwaar irritant. Wat is dit, oh, en dit en dit? Damn. Eet of dicht doen die handel. Elektriciteit is niet gratis.

05-07-2011, 11:26

Citaat door Nisrin2:
Trrr?! Khalid heeft een slechte invloed op jou.
mogen mensen wel in jou koelkast eten pakken?

05-07-2011, 11:27

Citaat door Nisrin2:
Trrr?! Khalid heeft een slechte invloed op jou.
Trrr, wat krijg jij nu weer?

Ik weet nie hoor, maar bij ons thuis is dat gewoon normaal, schoonbroers/zussen, broers, nichten die in de keuken met je komen kletsen, en die gewoon iets uit de koelkast of zo nemen als ze dorst hebben... Moet je daar kwaad voor worden?

05-07-2011, 11:29

Citaat door Just_Hannah:
Kijk, als je iets pakt om te eten of drinken, no problem. Maar ik heb een nichtje die alleen maar kijkt om het kijken, zwaar irritant. Wat is dit, oh, en dit en dit? Damn. Eet of dicht doen die handel. Elektriciteit is niet gratis.
laat kijken dan? is maar een koelkast ? bij ons is er niets mis mee hoor als je naar de keuken loopt en eten of drinken pakt.
als ik bij bekende binnen kom loop ik altijd eerst naar de keuken...doe alle deksels van de pannen omhoog...soms pluk ik er wat uit..
denya henya

05-07-2011, 11:32

Citaat door Anoniempje25:
Trrr, wat krijg jij nu weer?

Ik weet nie hoor, maar bij ons thuis is dat gewoon normaal, schoonbroers/zussen, broers, nichten die in de keuken met je komen kletsen, en die gewoon iets uit de koelkast of zo nemen als ze dorst hebben... Moet je daar kwaad voor worden?



Exactly. Bij ons is dat ook zo..

Maar van verre familieleden vind ik 't toch ook wel onbeschoft hoor. Ik zie mezelf ook niet bij familie in Frankrijk bijvoorbeeld de koelkast open doen om te kijken wat ik kan eten. Dat is niet gepast, naar mijn mening. :/

05-07-2011, 11:32



Citaat door Effe_serieus:
laat kijken dan? is maar een koelkast ? bij ons is er niets mis mee hoor als je naar de keuken loopt en eten of drinken pakt.
als ik bij bekende binnen kom loop ik altijd eerst naar de keuken...doe alle deksels van de pannen omhoog...soms pluk ik er wat uit..
denya henya
Ik zou het zelf niet doen iig. Komt een beetje sloeber over.

05-07-2011, 11:34
Wij zeggen alleszins geen 'trrr.

Wat betreft de selfservice, heb ik daar an sich geen problemen mee...zolang ze 't maar terugleggen. Eerlijk gezegd gebeurt dat bij ons niet zo vaak of ik let er gewoon niet op...

05-07-2011, 11:34

Citaat door Just_Hannah:
Ik zou het zelf niet doen iig. Komt een beetje sloeber over.


Exactly. Het heeft overigens niets met gierigheid te maken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5