Bekijk volle/desktop versie : '- Plaats hier je laptop/computer.

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10

04-07-2011, 22:44

Citaat door WiseGuy07:
Veel mensen zeggen dat het een slecht merk is maar ik heb daar nooit problemen mee gehad. Wat ook een voordeel is, Acer heeft een apart programma wat vele andere merken niet hebben, wnr jouw laptop vol virussen zit of er is iets mis mee dan zet dat programma jouw laptop terug gewoon standaard, alles wordt verwijderd van de harde schijf enzo
Leuke eigenschap, dat heeft mijn laptop dus niet. Dus op vlak van anti-virus. Macbook of acer?

04-07-2011, 22:46

Citaat door AminaC.:

Tijd voor een nieuwe, de scherm schommelt heen en weer en de accu kan ik maar 15 minuten gebruiken.

And you're watching Oprah !

Citaat door anoniempje2018:
Oooow in bruin moet zeker mooier zijn
Jaa!

Leuke eigenschap, dat heeft mijn laptop dus niet. Dus op vlak van anti-virus. Macbook of acer?
Hahaha het is nu niet dat ik een pc-expert ben maar ik moet echt niets van Apple hebben, is gewoon commerciële bullshit ja idd, ik zet gewoon al mijn belangrijke documenten op een stick en de rest regelt dat programma. Ipv mn laptop binnen te brengen en nog kosten erbovenop

04-07-2011, 22:57

Citaat door Spmowv:
Hahah nee.
Ik vind pc's fijner eigenlijk.

Ik had ook een laptop, maar die is gesneuveld.
hhaha zeg mij wat, hiervoor had ik nog een andere laptop. Mijn moeder werd het beu, dus gooide ze een schoen terwijl ik aan het typen was. Hij klapte dicht terwijl mijn hand er nog tussen zat. Toen ik hem opende was de scherm helemaal open gebarst ik werd pist off!

04-07-2011, 22:58

Citaat:
Had eerst een Acer die het binnen een jaar begaf, vervolgens een Sony Vaio die het ook maar 2 jaar volhield. Nu deze.

04-07-2011, 23:10

Citaat door WiseGuy07:
Hahaha het is nu niet dat ik een pc-expert ben maar ik moet echt niets van Apple hebben, is gewoon commerciële bullshit ja idd, ik zet gewoon al mijn belangrijke documenten op een stick en de rest regelt dat programma. Ipv mn laptop binnen te brengen en nog kosten erbovenop
Ja, ik apple hangt het bij mij uit. Om de vijf botten hebben ze een nieuwe versie. Net als hun laptops, wat was dat? IMat ofzo, een mat waar men op laptop kan. die man die altijd coltrui draagt is niet goed snik.
Haha, beter op een stik inderdaad, ik had al eens mijn taken op word geplaatst. Na een tijdje wou ik hem openen. Verscheen er opeens 'er is geen genoeg schijfruimte om hem te openen' ik kan hem nergens openen. Pfffff, gelukkig had ik de helft nog op mijn mp3. Het is ook nooit goed met hé, miserie.

04-07-2011, 23:10

Citaat door Spmowv:
Nee ik dan, ik wilde mijn broertje een stomp geven, gebruikt ie z'n laptop als schild.
Heeft me wel een duit gekost.
hahahha, wayoow beter oppassen. Was het een goedkope merk? Want die zijn zeer fragiel.

04-07-2011, 23:12

Citaat door Fidelity:
Had eerst een Acer die het binnen een jaar begaf, vervolgens een Sony Vaio die het ook maar 2 jaar volhield. Nu deze.
Die is cute jaa sony vaio die zijn niet goed. Ik had er ook eentje. Ik heb wat opgemerkt hé. Waarom nemen ze macbooks altijd in het wit? Ik bedoel, lichtroos is toch ook mooi? why did you pick white?

04-07-2011, 23:14

Die is cute jaa sony vaio die zijn niet goed. Ik had er ook eentje. Ik heb wat opgemerkt hé. Waarom nemen ze macbooks altijd in het wit? Ik bedoel, lichtroos is toch ook mooi? why did you pick white?
Mijn Macbook is wel roze. Heb er een hoes omheen gedaan.
Maar ik vind dat witte wel mooier dan die zilvere. Die vind ik zo mannelijk.

04-07-2011, 23:16
ik heb een sony vaio bruin gestreept, is best wel mooi, maar die gaat snel kapot. Slechte laptops dus

04-07-2011, 23:20

Citaat door Fidelity:
Mijn Macbook is wel roze. Heb er een hoes omheen gedaan.
Maar ik vind dat witte wel mooier dan die zilvere. Die vind ik zo mannelijk.
aaah Inderdaad grijs vind ik ook beter bij mannen. Je laptop is wel klein, is het een notebook? Ik bedoel; zo'n mini versie.

04-07-2011, 23:22

aaah Inderdaad grijs vind ik ook beter bij mannen. Je laptop is wel klein, is het een notebook? Ik bedoel; zo'n mini versie.
Hahah. Nee hoor. Is wel de kleinste versie, 13 inch. Maar perfect voor mij! Niet te groot, niet te klein.
Kan ik em nog overal mee naartoe sleuren zonder hernia.

04-07-2011, 23:22

Citaat door tetouanii-:
ik heb een sony vaio bruin gestreept, is best wel mooi, maar die gaat snel kapot. Slechte laptops dus
Yeaah, sony vaio's allemaal slecht. Pfff, ik had er eentje gekocht hij had geen microsoft office programma's niets nada noppes. Ik moest hem gaan kopen of via piraterij downloaden. Plus hij is zeer traag.

04-07-2011, 23:23

Citaat door Fidelity:
Hahah. Nee hoor. Is wel de kleinste versie, 13 inch. Maar perfect voor mij! Niet te groot, niet te klein.
Kan ik em nog overal mee naartoe sleuren zonder hernia.
aaahahhaha slim bedacht. Hoeveel heeft hij gekost? Als hij evenveel als mijn samsung had gekost had ik zoiets beter moeten kopen

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10