Bekijk volle/desktop versie : Dit is pas echte liefde..klik hier!



04-07-2011, 14:22



Hallo allemaal,

(Dit is niet mijn account om te beginnen)

Beste mensen,

Ik ben Jaouad en ben 25 jaar, en wil graag bijverdienen als chauffeur...en nee ik heb geen uitkering, liever voor mn eigen inkomsten zorgen dan als een hondje wachten achter balie 3, 55x in de maand om eindelijk die 500 euro te krijgen met getrek en gezeur...dan maar peugeot 106 starten

Zoek jij vervoer dan kun je mij opbellen en dan breng ik je tegen een lage prijs waar je wilt zijn.

Als je bv. van Amsterdam naar Schiphol moet breng ik je voor 17,50 (maakt niet uit waar van Amsterdam)..
S'nachts 25 euro maar dat begrijp je wel he

Alle ritjes in Amsterdam 5 euro (maximaal 2 personen)
Andere bestemmingen kunnen besproken worden.

Jullie begrijpen wel dat je geen mercedes C 220 met airco moeten verwachten voor deze prijzen maar gewoon mijn
peugeot 106...klein en zuinig en genoeg voor 3 personen. (CD speler en verwarming werken dus ssssst)

Dus zoek je een BMW of Mercedes waar de start tarief al 7,60 en met de minuut blijft tikken dan ben je op het verkeerde adres.

Dus dames gaan jullie uit maar heb je geen vervoer?
Al die boodschappen en winkel tassen maar met de metro of tram????????
Iemand van je familie laten wegbrengen of ophalen op Schiphol??
Ideaal voor alleen staande moeders en vaders of uitgaande jongemannen of dames....??

Dan ben je vanaf nu op de juiste adres!

stuur een pm bericht] voor al je verdere vragen of opmerkingen, en voor mijn nummer.

1 ding is zeker: WE KOMEN ER WEL UIT!

Prijzen: Amsterdam - Schiphol van 06.00 t/m 12.00 snachts xxxxx17,50xxxxx (normale taxi 55euro)
12.00t/m 06.00uur xxxx25,00xxxxxx (normale taxi 70 euro)

Alle ritjes in Amsterdam 5 euro inclusief (normale taxi 7,80 start tarief en dan mee tikken per gereden KM)

Utrecht- Schiphol 50 euro! (normale taxi 130 euro)
Den-Haag- Schiphol 50 euro! (normale taxi 120 euro)
Rotterdam- Schiphol 65 euro! (normale taxi 155 euro)

pm me voor mijn nummer..

ps: Peugeot 106 is geen luxe maar hij trekt wel snel

04-07-2011, 14:42



Citaat door nfrt3jdr:


aan jouw gevoel voor humor zal het niet ontbreken.
Hoort erbij......eerlijkheid duurt het langst he

04-07-2011, 14:46
Vraag me af hoe je je brandstof betaalt met de prijzen die je vraagt....

04-07-2011, 14:54

Citaat door Exeptional:
Vraag me af hoe je je brandstof betaalt met de prijzen die je vraagt....
Met de wil van Allah de verheve betaal ik mijn brandstof en hou ik nog wat over ook....geld is niet alles.

04-07-2011, 14:55



Citaat door nfrt3jdr:
ja zeker..je hebt er goeie bedoelingen mee..ik hoop dat het een succes zal worden inchallah
Vriendelijk bedankt voor jou wens, inchaAllah zal het lopen, weekenden zit ik al propvol bijna, nu nog door de weeks...want tussendoor heb ik ook een ""gewone"" baan.

04-07-2011, 15:12
Zet een eigen Petit-Taxi bedrijf á la Nederland op.

04-07-2011, 15:15

Citaat door ZAKENVROUW__:
Zet een eigen Petit-Taxi bedrijf á la Nederland op.
Het laatste wat je in NL moet doen is een bedrijf in 2011 opzetten.

04-07-2011, 16:28

Citaat door taxi36:
Met de wil van Allah de verheve betaal ik mijn brandstof en hou ik nog wat over ook....geld is niet alles.
Je hebt gelijk. Met l'barakah kom je heel ver. Welgemeende succes toegewenst met je petit taxi!