Bekijk volle/desktop versie : Keihard geflasht!!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4

04-07-2011, 10:37
Dames ik heb zo rare rotweek achter de rug gehad.. sorry als mijn zinsopbouw niet klopt of er typfouten in voorkomen..

Ik kan er niet niemand zomaar over praten ik ben te gebroken.. Maar ik heb nu echt even de behoefte om mijn hart te luchten.. ik ben nu bijna 4 jaar getrouwd en heb een zoon van 2.5..mijn man en ikhebben elkaar altijd gekend..

Het is allemaal zo raar gegaan alsof het zo had moeten zijn.. ik weet zelf niet eens precies wat er gebeurde maar het ging zo.. mijn kleine neefje is allahierahmo na een tijdje gevochten te hebben tegen een ziekte 2 weken terug overleden. in de eerste instantie was ik niet van plan om naar marokko te gaan.. maar door aandringen van mijn man en mijn zus had mij ook erg nodig ben ik toch gegaan. ik wou dat mijn man ook mee ging omdat ik op 1 of andere manier het niet leuk vond om hem hier te laten.. hij stelde voor om onze zoon te laten bij hem hij zou wel oppassen ik moest gewoon gaan en er voor mijn zus zijn.. Ik ben uiteindelijk gegaan we zijn dara een week gebleven..

ik had mijn auto geparkeerd op schiphol omdat ik toch wist dat we snel terug zouden komen en zodat ik meezou rijden om mensen naar huis te brengen, dus aangekomen weer in Nederland nam ik de schoonmoeder van mijn zus mee mijn zus en haar man om ze te brengen naar het huis van haar schoonmoeder. dat is op de weg zeg maar naar mijn woonplaats zij wonen in een grote stad waar wij eerst ook woonde en nu wonen wij zeg maar in een rustige wijk erbuiten.. dus ik kwam daar aan in die buurt waar dus die vrouw woonde zette hun af.. ben nog een tijdje gebleven maar uiteindelijk vertrokken omdat ik ook terug naar mijn kind wou en ik zou dus latere weer komen.. ik rij hun straat uit normaal gezien ook al is er drukte pak ik een stukje snelweg om sneller thuis te zijn.. dit keer ben ik gewoon door de stad gaan rijden. ik zie mensen lopen en ik ben altijd een persoon die tijdens het rijden om me heen kijk.. een gewoonte van altijd niet om te gluren maar gewoon laten we het houden op de omgeving opnemen in mnijn hoofd. tot ik dus opeens zowat een hartaanval krijg. ik wist nt wat ik zag. de man met wie ik getrouwd ben samen met mijn kind op zijn arm naast 1 of andere meisje..ik dacht eerst met mijn naieve hoofd of ik wou het gewoon dat het misschien zijn zusje is of een nichtje.. dus ik rij er langs en ik zag dat het een meid was die ik niet kende.. het was best druk dus blijkbaar viel ik hem niet op.. ik wou doorrijden maar ik wist dat het geen nut had om hem later erop aan te spreken. hij zou ontkennen voor het leven. dus ik heb een besluit genomen waarik achteraf spijt maar toch ook niet van heb... ik ben verderop langs de weg gaan parkeren en gewacht tot ze dus langs kwamen. ik hoopte al die tijd dat ik het verkeerd zag en dat het toch andere mensen zijn.. hem kan ik misschien wel verwarren met iemand anders maar mijn kind herken ik uit duizende 100 km verder en ik weet dat hij het is.ze kwamen langs en ik stapte uit.. ik wsit niet wat ik moest doen dus het enige wat ik deed is naar hun toe gelopen mijn kinduit zijn handen gerukt en wou terug lopen.. hij begon te roepen en probeerde dat meisje weg te sturen zij wist blijkbaar niet dat hij getrouwd was en dat het volgens mij uberhaupt zijn kind was.. het was nog een jonge meid schat zo rond de 19 20.. hij kwam op mij afgestormd en bleef maar zeggen dat ikm oest luisteren en niet zo moest doen en niet.. ik kon niets zeggen ik vind het altijd moeilijki om mijn nwoorden te vinden op momenten wanneer ik woest ben.. ik kan dan of erop los schelden of stil zijn.. dus ik liep[ door naar de auto en deed me zoon erin en deed de deuren op slot. wat wil je schreeuwde ik .. je hebt toch nietgenoge aan ons.. ik weet niet precies wat ik allemaal zei maar het was een hoop gegil gescheld en weet ik het wat.. hij begon mij te bedreigen en dat ik het niet in mijn hoofd moest halen om ZIJN kind mee te nemen.. ik weet niet wie hem 9 maanden gedragen heeft en een zware bevalling gehad heeft om hem op aarde te brengen.
uiteindelijk waren er een paar negers die me hielpen die hem dus tegenhielden zodat ik snel kon instappen.. ik reed weg en hij ging me achterna en gooiede van alles naar de auto toe.. waardoor de achterkant erg beschadigd was..

mijn hersenen werkte op dat moment gewoon optimaal ik ben gelijk naar het politiebureau gereden om aangifte te doen dat hij bewust van plan was om mij en zijn kind te verwonden door van alles te gooien naar de auto. voor het geval dat.. hij heeft altijd gezegd dat mocht het ooit fout gaan dat ik het kon vergeten om zijn kinderen mee tenmene.. en ik maak vaan meiden mee die niets aangeven waardoor ze uiteindelijk geen poot om op te staan hebben..

mijn mailbox telefoon alles staat op roodgloeiend. ik ben de afgelopen dagen voor veel mensen bewust onbereikbaard geweest zelfs voor mijn eigen familie. ik heb ergens verweg een hotel gepakt zodat ik de tijd had om na te denken en mijn kind ookde tijd heeft om bij te komen.. hij is zeer onrustig sinds die voorval ondanks dat ik in zijn bijzijn zo relex mogelijk probeer te zijn.. ik ben sinds gisteren nu bij mijn broer omdat ik me daar het veiligst voel.. hij is natuurlijk iedereen langs geweest en legt de schuld bij mij dat ik zomaar ben weggegaan.. zijn familie gelooft hem misschien maar mijn familie is niet dom. ik ga niet zomaar weg ik zat mmet mijn hoofd bij mijn kleine neefje allahierahmo en ik had het goed met hem. mijn broers zijn zo kwaad dat ze instaat zijn hem te vermoorden.. ik weet niet wat ik nu verder moet ik ben in iedergeval tijdelijk hier om tot rust te komen en daarna zie ik wel


sorry voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon kwijt. ik heb het gevoel dat ik met niemand echt erover kan praten.. mijn familie en terecht natuurlijk is kwaad op hem en heeft nu geen goed woord meer. mijn zus heeft net haar kind verloren dus die ga ik niet opzadelen met dit en mijn moeder is te oud en te ziek om dit allemaal aan te horen.

04-07-2011, 10:43


heftig!!


sterkte meid!!
probeer toch eerst zijn verhaal aan te horen.. het kan ook een oudcollega zijn, of een bekende voor hem die hij per toeval tegenkwam in de stad en met wie hij wat wandelde.. (wat ook niet echt pretti is.. maar toch anders..)

04-07-2011, 10:46
pffff jeetje meid, je hebt hem gewoon op heterdaad betrapt! wat een lef heeft hij om zo in het openbaar met meisjes te lopen.
als je het niet met je eigen ogen hebt gezien kon je misschien nog twijfelen..
wat erg zeg rabi fadho!

je hebt goed gehandelt door geen heisa op straat te schoppen en tegelijkertijd hem laten ziend dat ie betrapt is! heel volwassen

ik zou niet weten wat ik je moet adviseren. ik denk dat je idd even tot rust moet komen, het is niet niks wat je gezien hebt.
sterkte!

04-07-2011, 10:47

Citaat door Somayra_:
heftig!!


sterkte meid!!
probeer toch eerst zijn verhaal aan te horen.. het kan ook een oudcollega zijn, of een bekende voor hem die hij per toeval tegenkwam in de stad en met wie hij wat wandelde.. (wat ook niet echt pretti is.. maar toch anders..)
ja dat hoopte ik ook.. maar op het moment dus dat ik hun zag stuurde hij haar de heletijd weg. en ik wist dus dat zij niet op de hoogte was dat hij getrouwd is want ze zei waarom wie is dat wat is dit.. ze is wel weggegaan.. maarik weet zeker dat het geen vrienschappelijke wandeltocht was.. ookal hoop ik van wel.

ik wil zijn verhaal ook aanhoren zeker wel. maar ik ben nu te gebroken om met hem te praten. ik wil mijn zwakte niet tonen, want daarom reageerde hij ook zo hij weet dat ik zonder hem makkelijk kan. ik ben niet afhankelijk vban hem of zijn geld of wat dan ook.. en plus ik heb mijn familie achter mij wat hij alleen heeft in goede tijden.

04-07-2011, 10:47


Oh meskiena echt erg, kmoet wel zeggen jij bent echt een moedige vrouw!
Jij hebt juist gehandeld en dat hij van alles naar uw auto begint te smijten bewijst maar hoe gestoord hij wel niet is!!

04-07-2011, 10:49

Citaat door Oemie26:
pffff jeetje meid, je hebt hem gewoon op heterdaad betrapt! wat een lef heeft hij om zo in het openbaar met meisjes te lopen.
als je het niet met je eigen ogen hebt gezien kon je misschien nog twijfelen..
wat erg zeg rabi fadho!

je hebt goed gehandelt door geen heisa op straat te schoppen en tegelijkertijd hem laten ziend dat ie betrapt is! heel volwassen

ik zou niet weten wat ik je moet adviseren. ik denk dat je idd even tot rust moet komen, het is niet niks wat je gezien hebt.
sterkte!
he lieve meid.

ja daarom zeg ik ook ik begrijp niet hoe het zo heeft kunnen lopen en hoe ik die route heb genomen. maar ze zeggen altijd nia overwint alles. ja en nog wel in de wijk waar veel mensen wonen die wij kennen hij heeft mij gewoon voorschut gezet. nou ik heb jammer genoeg ook wat geschreeuwt maar het enige wat ik wou is mijn kind en zo snel mogelijk weg. puur om het feit door zijn verhaaltjes in het verleden ik wil jhem niet d ekans geven om te bewijzen dat hij altijd de waarheid vertelde dat hij ons kind zou meenemen

04-07-2011, 10:51

Citaat door vrouw1986:
Oh meskiena echt erg, kmoet wel zeggen jij bent echt een moedige vrouw!
Jij hebt juist gehandeld en dat hij van alles naar uw auto begint te smijten bewijst maar hoe gestoord hij wel niet is!!
ja ik heb jarenlang alles gepikt van hem.. mishandelingen zijn agressiviteit over mij heen.. frustraties van andere over mnij heen.. de liefde hield mij bij hem hij houd ook van mij ik weet het hij heeft gewoon veel problemen met zich zelf en dat kon ik hem vergeven. maar dit no way ik ben geen wijf die hij op de straat gevonden heeft ik heb mijn trots en eer dan maar zonder man levenn

dank je voor je berichtje

04-07-2011, 10:54

Citaat door Somayra_:
heftig!!


sterkte meid!!
probeer toch eerst zijn verhaal aan te horen.. het kan ook een oudcollega zijn, of een bekende voor hem die hij per toeval tegenkwam in de stad en met wie hij wat wandelde.. (wat ook niet echt pretti is.. maar toch anders..)


izan waarom altijd een smoes bedenken , hij is vreemd gegaan PUNT. afhandelen dat shit en verder gaan.

04-07-2011, 10:55

Citaat door keihardgeflasht:
he lieve meid.

ja daarom zeg ik ook ik begrijp niet hoe het zo heeft kunnen lopen en hoe ik die route heb genomen. maar ze zeggen altijd nia overwint alles. ja en nog wel in de wijk waar veel mensen wonen die wij kennen hij heeft mij gewoon voorschut gezet. nou ik heb jammer genoeg ook wat geschreeuwt maar het enige wat ik wou is mijn kind en zo snel mogelijk weg. puur om het feit door zijn verhaaltjes in het verleden ik wil jhem niet d ekans geven om te bewijzen dat hij altijd de waarheid vertelde dat hij ons kind zou meenemen
hou je sterk lieverd, ik weet dat dat niet meevalt maar doe het voor jezelf en voor je zoontje, die verdient het beste!
als je behoefte hebt om te praten dan mag je mij altijd pmen!

dikke kus

04-07-2011, 11:01
Sterkte meid. Zorg goed voor je kindje, hij is het belangrijkste...

04-07-2011, 11:01
dank jewel meid ik moest mijn verhaal gewoon even kwijt.. ik ben er echt helemaal kapot van en mijn hoofd is kapot van al dat nadenken.. mijn moeder zegt dat ik zijn moeder moet bellen om alles uit te leggen want anders gaat ze ook denken dat ik er zomaar vandoor gegaan ben. mar ik heb zoiets van als zij zo dom is om dat te denken dan moet ze dat zelf weten en ik ben zowieso gene persoon di egaat klagen bij andere ik wil me ding zelf oplossen dus ik moet eerst een gesprek aangaan met hem.. maar ik ben bang. bang voor wat hij me aan gaat doen of juist niet misschien doet het hem niets en heeft hij schijt aan mij.. na al die jaren pfffffffffffffffffffffffffffffffff

04-07-2011, 11:02
Pfff meisje wat erg, ik weet hoe het voelt.
Ik wens je heel veel sterkte toe en sbar.
En laat die asshole hangen, wat een rotzak zeg.

Je hebt het goed gedaan, door weg te gaan.

04-07-2011, 11:04


Ik reageer bijna nooit op topics, maar dit keer kon ik het niet laten.

Ik vind het zo erg voor je dat je dit moet meemaken. Wat bezielde je man? Het lijkt mij wel, mits je er klaar voor bent, om zijn verhaal aan te horen. Meer voor jezelf om het af te sluiten. Ik weet natuurlijk niet hoe je band met hem was/is, of je het hem ooit kan vergeven, of uberhaupt wil vergeven. Laat de tijd het leren. Soms heeft iemand een lesje nodig, en soms moet dat lesje overgeslagen worden als jij je er niet goed bij voelt.

Hoe je nu hebt gehandeld, toppie, ik had het niet beter kunnen doen. Je komt echt over als een sterke vrouw en inderdaad Niya overwint alles. Allah wilde je iets laten zien, anders was je wel via de snelweg naar huis gereden.

Ik wens je veel sterkte, fijn voor je dat je familie achter je staat.

Wat ik mij afvraag, heeft hij je niet geprobeerd te bellen om het uit te leggen of dreigde hij je alleen omdat je jullie zoon hebt meegenomen? Wat mij net te binnen schiet, hij liep in een wijk waar mensen hem kenden. Misschien was het niet zoals jij het zag, maar gewoon iemand die hij kende en even mee liep? Je gaf zelf aan dat het een jonge meid was?..

04-07-2011, 11:05
je hoeft je niet te verontschuldigen of je verhaal uitleggen aan je schoonmoeder, die kiest toch de kant van haar zoon, meestal doen ze dat (niet allemaal)
jij weet wel beter, jij komt er wel meid, inchallah zal het allemaal vergemakkelijken voor je.
Allah swt heeft je de weg geleidt om hem te zien met een ander, wreed voor hem!
wees sterk, voor je kind en vooral voor jezelf.

04-07-2011, 11:06

Citaat door dropje1980:
Pfff meisje wat erg, ik weet hoe het voelt.
Ik wens je heel veel sterkte toe en sbar.
En laat die asshole hangen, wat een rotzak zeg.

Je hebt het goed gedaan, door weg te gaan.
dank je.. heb jij het ook meegemaakt? ik weet niet hoe ik nog met hem een gesprek moet voeren.. hoe had jij dat gedaan? ik moet ook eerlijk bekennen dat ik gewoon angstig ben dat hij echt mijn kind van mij gaat afnemen. ik ga nog liever dood dan dat hij mijn zoon meeneemt.. hoe moet ik dit later doen dan ik kan moeilijk mijn kind bij zijn vader weghouden.. maar ik ga zowieso bij hem weg laten we dat voorop stellen. ik laat me niet zo behandelen ik heb alles van hem gepikt al die jaren. en hij weet ook zelf dondersgoed dat de enige reden waardoor ik weg ga is wanneer hij met een ander rotzooit.. mnisschien heeft hij dat gewoon al die tijd gedaan. ik voel me zo genaaid

Pagina's : [1] 2 3 4