Bekijk volle/desktop versie : Ik werd net wakker



Pagina's : [1] 2

04-07-2011, 09:10
met keelpijn en een loopneus. Ik voel mij echt beroerd maar moet toch helaas werken
Hoe zijn jullie de dag vandaag begonnen?

04-07-2011, 09:13


Ik heb net een mok koffie EN een halve blike cola over me heen gegoten..

Zit nu in sportkleding op mijn werk. Gelukkig dat ik dat bij me had anders zat ik met natte kleding hier!

04-07-2011, 09:15

Citaat door Volwassenmeid:
met keelpijn en een loopneus. Ik voel mij echt beroerd maar moet toch helaas werken
Hoe zijn jullie de dag vandaag begonnen?
Ziek melden

04-07-2011, 09:16
hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Maar je bent wel gelijk wakker...hahahaha!

04-07-2011, 09:17


Ik ben vandaag ook opgestaan met keelpijn en een loop neus.
Me hoofd voelt zwaar.
Ik proef niks van mij ontbijt.

Hatsjoe!


En ik kan niet uitzieken

04-07-2011, 09:18
Ooh dat had ik vorige week... Heeft wel 4 dagen geduurd! De hoofdpijn was op dag 2 en 3 echt ondraaglijk .. Had mn laatste tentamen en dus geen tijd om uit te zoeken.. Neem je rust zou ik zeggen.. Kun je je echt niet ziekmelden?

Wij gaan vandaag inshaAllah naar marokko.. Manlief heb ik vorige week aangestoken dus die is nu ziek.. Had vorige week een bruiloft waar ik wel 5 dagen mee bezig ben geweest.. Heb niks van te voren kunnen poetsen.. Was al blij dat ik een beetje heb kunnen winkelen en boodschappen voor marokko bij elkaar heb kunnen sprokkelen. Ik heb vannacht tot 3 uur geschrob en geboend.. En vanochtend om 8 uur gedweild en gestofzuigd.. Moet zo nog even langs mn schoon om wat boeken op te halen om in Marokko de laatste 2 hoofdstukken van mn scriptie te schrijven.. En dan maar meteen even een uurtje het centrum in, als ik dan toch in amsterdam ben :d

Wat een drama! Ik ga nu eerst even een halfuurtje op de bank liggen met een kop koffie.. En dan weerd verder met mn to do list..

Beterschap!

04-07-2011, 09:18

Citaat door Surfster:
Ik heb net een mok koffie EN een halve blike cola over me heen gegoten..

Zit nu in sportkleding op mijn werk. Gelukkig dat ik dat bij me had anders zat ik met natte kleding hier!

04-07-2011, 09:18
ik ben heeeel erg rustig wakker geworden, net twee boterhammen op met hagelslag en zit nu aan mijn kopje thee.
mijn dochtertje zit me om de minuut te trekken voor 1 snoepje, 1 koekje, 1 pakje drinken, verveling meskiena slaat toe bij haar.
en het is zooooo moooi weer vandaag dat je echt zin hebt om lekker naar buiten te gaan NOT

wat is dit voor weer we zitten in JULI!!!!

04-07-2011, 09:19
beterschap meiden.
laat de boel de boel en uitzieken

04-07-2011, 09:20
Dank je wel lieverd.

(hatsjoe!)

04-07-2011, 09:25

Citaat door Volwassenmeid:
hoe heb je dat voor elkaar gekregen. Maar je bent wel gelijk wakker...hahahaha!
Ik ben vandaag voor de verandering aan een ander bureau gaan zitten.. moet blijkbaar nog aklimatiseren.. zucht..

04-07-2011, 09:26
Allahie shafikoum..

04-07-2011, 09:26


nee, dat kan ik echt niet maken, ben te vaak afwezig geweest. Wat leuk, genieten van je vakantie. Dat meen je niet, zo laat schrobben? Je huisje zal nu wel netjes zijn. Atriek Slaama insallaah.

04-07-2011, 09:29
jaja.. klaar om te gaan nu.. Dank je wel lieverd.. en ameen haha..

Probeer wel rustig aan te doen en goed te drinken.. Vooral niet gaan stressen of je druk maken en straks meteen naar bed toe

04-07-2011, 09:31
zullen we dan handjes schudden? ik kan ook niet uitzieken, sifha insallaah!

Pagina's : [1] 2