Bekijk volle/desktop versie : Wie weet van wie deze msn is??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

03-07-2011, 20:38
De eigenaar van dit msn heeft een mail gestuurd naar mijn mail en heeft hele zware beschuldigingen over mijn vrouw, ik vermoed dat zij helaas wel bij de juiste eind heeft maar ik moet het helaas wel zeker weten, zij weigert te zeggen wie zij is, maaar ik ben via het ip adres wel achtergekomen dat ze in nijmegen zit, nijmegen oost, professor cornelissenstraat, ten hoogte van ongeveer 15.. MSN is misstetouan@live.nl Wie kan mij vertellen of ze een eerlijke dame is want dit drijft mij wel beetje tot waanzin

03-07-2011, 20:40

Je kent haar adres, waarom ga je niet naar haar opzoek?

Of ga via een anoniem e mail adres, "versier haar" hozzel haar foto en regel een date en dan confronteer je haar. Zo kom je echt niet verder bro!

03-07-2011, 20:42

Citaat door BoubkerC:
Je kent haar adres, waarom ga je niet naar haar opzoek?

Of ga via een anoniem e mail adres, "versier haar" hozzel haar foto en regel een date en dan confronteer je haar. Zo kom je echt niet verder bro!
ik heb niet exacte huisadres vandaar, ik kan moeilijk elke vrouw op straat aanspreken, deze persoon weet dat ik achter wil komen wie zij is, dus the old school manier werkt niet

03-07-2011, 20:42

Citaat door Immortal_Outlaw:
ik heb niet exacte huisadres vandaar, ik kan moeilijk elke vrouw op straat aanspreken, deze persoon weet dat ik achter wil komen wie zij is, dus the old school manier werkt niet
Het lukt altijd, alleen moet je daar gewoon tijd voor geven, of vraag 1 van je buddy's om het te doen.

03-07-2011, 20:43

Citaat door Dubbele:
ken ik
je kent de persoon?

03-07-2011, 20:43

Citaat door Dubbele:
ken ik
Wie zegt dat jij niet aan de kant van haar staat?

03-07-2011, 20:44

Citaat door BoubkerC:
Het lukt altijd, alleen moet je daar gewoon tijd voor geven, of vraag 1 van je buddy's om het te doen.
Al mee bezig, ze moet nog wel online komen

03-07-2011, 20:45

Citaat door echteerlijk2:
Jij bent echt eerlijk

03-07-2011, 20:45

Geduld!

03-07-2011, 20:48

misschien niet slim om dat hier te zegge...

Citaat door t0egang2004:
Jij bent echt eerlijk
klopt, hoe weet je dat

03-07-2011, 20:50

Citaat door echteerlijk2:
misschien niet slim om dat hier te zegge...

klopt, hoe weet je dat
Niet alles word er goed over nagedacht, de emoties hebben de overhand, ik moet wel weten of zij echt een eerlijk persoon is, zoja dan kan ik tenminste mn vrouw confronteren met dit shit

03-07-2011, 20:52
Geen 112 bellen het is niet of ze nu achter zijn vrouw aanzit met een mes

03-07-2011, 20:53

Citaat door Mijkenjeniet:
dit gaat niet werken mannen, vrouwen zijn niet te mystificeren ik weet het nu al, ik zou zelf 112 bellen.. kijken wat ze voor je kunnen doen.

Waarschijnlijk is dat meisje waar je naar zoekt allang het land uitgevlucht naar marokko en geniet zij op het strand terwijl jij je tijd verwaarloosd.
ik ben geen techneut, maar wel slim genoeg om te achterhalen stad en straat waar ze vandaan mailde, en mails zijn van vandaag, dus land uit is ze vast niet

03-07-2011, 20:54

Niet alles word er goed over nagedacht, de emoties hebben de overhand, ik moet wel weten of zij echt een eerlijk persoon is, zoja dan kan ik tenminste mn vrouw confronteren met dit shit
dat kan ik begrijpen ja
ewa komt goed inshallah, ik zou gwn geduld hebben en alles rustig uitzoeken

03-07-2011, 20:55
Wat erg, subhana Allaah. Niet geloven wat anderen zeggen, je moet het zelf zien met je eigen ogen. Mensen kunnen zoveel beweren.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10