Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gezichtscreme Sweet Sunnah



03-07-2011, 17:49
Wie heeft ervaring met de gezichtscremetjes van Sweet Sunnah? Deel hier je ervaringen! Ik twijfel namelijk tussen de volgende gezichtscremes:

Avocado & Argancrème
Een unieke samenstelling van exotische oliën speciaal voor het verzorgen en verzachten van de huid. Groene thee geeft dit antioxiderende mengsel een krachtige werking tegen rimpels en veroudering van de huid.

Argan is een exclusieve plant uit Marokko. De unieke Argan-boom is te vinden in de Zuidwestelijke richting van Marokko. Deze bijzondere olie wordt verkregen door de zaden binnen de noot van het Argan-fruit koud te persen. Om 1 liter olie te produceren is er maar liefst 100 kg fruit nodig. Deze unieke crème geeft uw huid een heerlijk beschermend gevoel en een helder stralende tint, zodat u kunt genieten van een jeugdig mooie en zachte huid.


Blackseed & Rozenolie Crème Ingrediënten zijn het sleutelwoord als het neerkomt op het samenstellen van een goede gezichtscrème, daarom kiezen wij voor de beste botanische ingrediënten in combinatie met huidverzachtende crèmes.

Onze unieke gezichtscrème is een subtiel gekozen mengsel van biologische verzachtende oliën en kruiden. Het bevat een perfecte balans van natuurlijke ingrediënten die bekend staan om hun verzachtende en verzorgende werking op de huid. Speciaal ontworpen om uw huid te kalmeren en verjongen. De crème voorkomt rimpels en helpt beschadigd weefsel herstellen. Ook is de crème uitstekend geschikt tegen pigmentvlekken.

U zult de hele dag stralen. Deze bijzondere crème heeft de eigenschap om nieuwe celgroei te bevorderen. Geschikt voor alle huidtypes.

Shea & Honingcreme Verwen uzelf met onze hydraterende Zwartzaad & Honingcrème. Het ondersteunt en verzorgt droge of gevoelige huid terwijl het beschermt tegen ruwe elementen. Deze crème is de ultieme behandeling voor uw droge en gevoelige huid. Het werkt ook goed tegen striemen en onvolmaaktheden.



Ik heb een droge huid. Welke zal ik doen dames?

03-07-2011, 18:22


Ik zie door de bomen de bos niet meer, ik weet ook niet meer welke ik moet halen.

03-07-2011, 19:17

Citaat door marygirl:
Ik zie door de bomen de bos niet meer, ik weet ook niet meer welke ik moet halen.
Same here! En heb geen zin om dingen uit te proberen, omdat die producten niet de goedkoopste zijn en mijn gezicht heel gevoelig is. Wat wel fijn is, is dat er alleen maar goede ingrediënten in de producten zitten en sommige gezichtscremes ook voor het lichaam gebruikt kunnen worden!

03-07-2011, 19:24
Ik gebruik nu olive crème van dr. organic. In principe een goede crème, het is hydraterend, maar of ik verschil merk? neee
Maar ik had dit merk gekocht omdat de ingrediënten natuurlijk zijn.

03-07-2011, 19:50



Citaat door marygirl:
Ik gebruik nu olive crème van dr. organic. In principe een goede crème, het is hydraterend, maar of ik verschil merk? neee
Maar ik had dit merk gekocht omdat de ingrediënten natuurlijk zijn.
Ik gebruik nu Vichy, maar wil overstappen op een natuurlijke creme. Heb een hele moeilijke huid, droog maar zodra ik iets opdoe last van puistjes.