Bekijk volle/desktop versie : Dit kan toch niet!!



Pagina's : [1] 2 3

03-07-2011, 09:07
Zuster,

gisteren liep ik op de braderie opzoek naar koopjes totdat ik tot mijn schrik een marokkaanse vrouw met Hijab en een witte spijker broek eronder zag waarbij haar onderbroek te zien was....wat is dit?? echt heel duidelijk te zien.....niet bedekt ofzo...waarom??

even later weer een andere vrouw met hijab, waarbij haar borsten echt uitstaken (ik weet niet maar volgens mij was het groter dan cup DD)...ook weer geen hooddoek ofzo....ik denk dat ze de functie van hoofddoek vergeten zijn...maken jullie dat ook mee?

03-07-2011, 09:09


pffff nooit gehoord

maar zie wel dat hun borsten uitsteken, komt natuurlijk omdat ze grote hebeben

ik bedek me goed van me, en niet te strak

03-07-2011, 09:20
ooh zusters dit vraagt om een topic!

03-07-2011, 09:20
Eerst Zeg je met hoofddoek en dan later in je verhaal zonder hoofddoek beetje verwarrend!!

Maar Zelfs in islamitische landen zie je zulle dingen steeds vaker gebeuren!
We leve nu eenmaal in 2011, zo antwoorden ze je als je er. Iets van zegt!!

03-07-2011, 09:21


[video=youtube;zJZWWDTXJXw]http://www.youtube.com/watch?v=zJZWWDTXJXw[/video]

03-07-2011, 09:27
bedoel geen hoofddoek erover heen...sorry

03-07-2011, 09:29

Citaat door saida_okeoke:
bedoel geen hoofddoek erover heen...sorry
Ik d8 al, eerst G8 ik dat ik een leesfout maakte maar na 2x lezen wist ik dat het niet zo was!
Geen probleem kan gebeuren meid

03-07-2011, 09:33

Citaat door Hayate:
[video=youtube;zJZWWDTXJXw]http://www.youtube.com/watch?v=zJZWWDTXJXw[/video]



wat is hieraan roddelen


Ze kent ze toch niet of wel dan?

03-07-2011, 09:42
nee ikken ze niet...en wil het ook zo houden

03-07-2011, 09:48

Citaat door Surfster:



wat is hieraan roddelen


Ze kent ze toch niet of wel dan?
Roddelen is in afwezigheid van je moslimbroeder/zuster (en ook niet-moslims) iets over hem zeggen wat hij niet leuk zou vinden. Bijvoorbeeld iets over zijn verschijning, afkomst, kleding, huis, gedrag en karakter.

Maar een turk zoals jij begrijpt dat nie. Ga jij je maar bezighouden met knakworstjes :knipoog:

03-07-2011, 09:51
Eerst kom je bijna heilig over om iets over roddelen te zeggen en dan beledig je de turkse gemeenschap....klinkt in mijn oren niet echt geloofwaardig...dus of je meent het of je houdt dergelijke opmerkingen over roddelen maar voor je

03-07-2011, 09:56

Citaat door saida_okeoke:
Eerst kom je bijna heilig over om iets over roddelen te zeggen en dan beledig je de turkse gemeenschap....klinkt in mijn oren niet echt geloofwaardig...dus of je meent het of je houdt dergelijke opmerkingen over roddelen maar voor je
Voor zover ik weet vertegenwoordig deze turkie niet de hele turksgemeenschap. Begrijpend lezen is blijkbaar ook niet je sterkste vak. Maar maakt niet uit meiske als jij je lekkerde voelt door te roddelen over anderen om jezelf beter te voelen, moet je dat vooral doen. Ik gaf alleen aan wat de islam daarover zegt.

Allah ie3awen

03-07-2011, 10:03


je verwijst onnodig naar een afkomst dat een suggestie kan opwekken bij mij. Daarnaast voegt de opmerking niks toe!
Maar de hoofdreden waarom ik dit aangeef is dat de opmerking "Turk" NIET bij jouw ieder gemaakte opmerking over roddelen past...

Maar verder ben ik hier nu klaar mee.

03-07-2011, 10:18
Ik zou hun erop aanspreken ipv hier nu een topic openen.

03-07-2011, 10:37
Sorry maar daar kijk ik niet eens meer van op. Ieder zijn eigen leven zijn eigen graf hamdolilah..

Dit is een gevoelige onderwerp aangezien een heel groot groep van de oemma er zo bij loopt.
Tuurlijk het hoort een ander moslim pijn te doen hoe een ander moslim zichzelf zo veel onrecht aan doet.
Daarom is het beste eigenlijk om die gene aante spreken, alleen weet je niet hoe men gaat reageren ' danku u zuster' of 'kijk naar je zelf alsof jij zo perfect bent '

Dit onderwerp is daarom wel noodzakelijk maar is het gewoon beter om het wat anders neer te zetten, om te beginnen wat algemener en dan wat vriendelijker zodat het doordringt in hun harten .. Algemeen bekend is dat zulke reacties afstootgevend zijn. EN het ene oor in gaat en de andere weer uit.

Moge Allah ons allen leiden Allahoema Ameen .

Pagina's : [1] 2 3