Bekijk volle/desktop versie : 'Ik heb tegen Agüero gespeeld en hij is in mijn ogen geen topspeler'



02-07-2011, 20:15
Sergio Agüero heeft een sterk seizoen achter de rug en maakte in de openingswedstrijd van de Copa América weer een schitterend doelpunt namens Argentinië tegen Bolivia. Diverse Europese topclubs willen de aanvaller van Atlético Madrid graag inlijven, maar Juventus lijkt het meest serieus te zijn. Alessio Tacchinardi adviseert Juve echter om El Kun niet te kopen.

Agüero heeft een vraagprijs van 45 miljoen euro en dat is volgens voormalig Juve-middenvelder Tacchinardi veel te veel geld. “Juventus wil deze zomer topspelers kopen”, zei Tacchinardi tegen Radio Sportiva. “Maar ik heb tegen Agüero gespeeld en hij is in mijn ogen geen topspeler. Hij is een goede afmaker, dat zeker, maar geen topspeler.”

“Een topspeler is voor mij iemand als Samuel Eto’o van Internazionale”, vervolgde de dertienvoudig international, die 261 competitiewedstrijden voor Juventus uitkwam. “Hij is een speler die zowel op het veld als in de kleedkamer het verschil kan maken. Juventus zou zich op dit soort spelers moeten richten wanneer zij in staat is om veel geld uit te geven.”

02-07-2011, 23:10


Wat is dit voor een onzin uitspraak, wat een mongool

02-07-2011, 23:13

Citaat door _Mister_Riffi:
Wat is dit voor een onzin uitspraakt, wat een mongool
hahaha wollahila, toen Tacchinardi tegen Aguero speelde was hij nog maar net overgekomen van Independiente, hij was nog maar 18 jaar oud. Laat hem nu tegen Aguero spelen, hij laat hem alle hoeken van het veld zien

02-07-2011, 23:15
Ik ging al naar wikipedia om te kijken waar deze verrekte mongool aguero tegenkwam, dus hij was toen een verdediger van 30+ tegenover een jochie van 18, wooooow echt een held

02-07-2011, 23:17



Citaat door _Mister_Riffi:
Ik ging al naar wikipedia om te kijken waar deze verrekte mongool aguero tegenkwam, dus hij was toen een verdediger van 30+ tegenover een jochie van 18, wooooow echt een held
Gelukkig zit hij niet in het bestuur van Juventus

02-07-2011, 23:40
Tacchinardi was een geweldige speler hoor. Hij was echt een blok op het middenveld, en met zijn afstandschoten. Had je een gevaarlijk wapen in huis.

Maar ik ben het niet eens met zijn mening. Aguero was nog een jong jochie en Juventus mag blij zijn met een speler zoals Aguero

03-07-2011, 01:29
Safi hij wil dat ze eto'o kopen meskien

03-07-2011, 01:54

Citaat door Skietzo_V5:
Safi hij wil dat ze eto'o kopen meskien
Of niet, vertel ze vertel. Eto'o is van Inter en niemand pakt hem van Inter af! Forza Inter!

03-07-2011, 02:49

Citaat door Skietzo_V5:
aghjoer
Taghjoertsjt

03-07-2011, 03:13
tagna 'n tfoenest

03-07-2011, 03:23
tagna n' tizit