Bekijk volle/desktop versie : Lol

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10

01-07-2011, 23:39
Wat is het toppunt van domheid?

In het woordenboek opzoeken wat het woord 'woordenboek' betekent

01-07-2011, 23:39

Wat is het toppunt van beleefdheid?

Op je eigen tenen trappen en pardon zeggen.

01-07-2011, 23:40
Wat is het toppunt van brutaliteit?

Een spookrijder inhalen.

01-07-2011, 23:41
Twee domme blondjes zaten te eten op restaurant. Opeens zegt ene blondje tegen het andere ; Ik heb een zwangershaptest gedaan. Het andere blondje antwoord; en waren de vragen moeilijk??

01-07-2011, 23:41

Wat is het toppunt van geduld?

Een dove roepen en wachten tot die komt.

01-07-2011, 23:42

Citaat door vliegendemocro:
Twee domme blondjes zaten te eten op restaurant. Opeens zegt ene blondje tegen het andere ; Ik heb een zwangershaptest gedaan. Het andere blondje antwoord; en waren de vragen moeilijk??
Haha die kende ik al

01-07-2011, 23:42
Wat is het toppunt van grof?

Iemand die maar 1 been heeft een step geven.

01-07-2011, 23:43
Wat is het toppunt van nieuwsgierigheid?

Door het sleutelgat van een glazen deur kijken.

01-07-2011, 23:44
Wat is het toppunt van zelfbedrog?

Je buik inhouden als je op de weegschaal staat.

01-07-2011, 23:48
Een vrouw zegt tegen haar man dat ze snel wil afvallen.
De man zegt: "Dan moet je je inschrijven voor de Missverkiezingen."
Zegt de vrouw: "Waar slaat dat nou weer op ?"
"Nou," zegt de man, "dan val je als eerste af."

01-07-2011, 23:49
Een Kosovaar loopt rond na de middag over straat in een Nederlandse stad.
Hij komt een man tegen. Hij houdt deze man staande en zegt:
"- Ah, meneer de Nederlander, bedankt dat ik hier in uw mooie land mag verblijven en ..." Hij wordt onderbroken door zijn gesprekspartner "
"- Moment, moment, ik ben Marokkaan, ik ben geen Nederlander."
De Kosovaar loopt verder en klampt even later weer een toevallige passant aan:
"- Dank U meneer de Nederlander, dat ik hier met mijn familie..." Weer wordt hij onderbroken:
"- Ik niks Nederlander, ik Turk!" De Kosovaar loopt verder en jawel hoor, hij ziet een neger komen welke hij weer aanspreekt:
"- Meneer de Nederlander, mag ik U hartelijk bedanken voor uw gastvrijheid."
"- Beste man," zegt de neger, "- je ziet nu toch ook wel dat ik zwart ben. Ik ben Afrikaan, ik ben geen Nederlander".
"- Maar", zegt de Kosovaar, "- waar zijn dan al die Nederlanders?"
De Afrikaan kijkt op zijn uurwerk en zegt:
"- Tja, die moeten werken tot 5 uur."

01-07-2011, 23:50
Een antiliaanse vrouw vraagt haar man: "Wat ben je aan het doen swa?"De man: "Bodycreme gekocht". Hij was bezig met insmeren, maar smeerde zijn haar ook helemaal in.De vrouw weer: " waarom ook voor je haar swa?"De man: "Conjo bo mama je denkt dat ik dom ben. Kijk wat op die potje staat dushi....Voor hem en voor haar.....

01-07-2011, 23:51

Er was eens een soesie genaamd anouar, hij kwam voor het eerst aan in Nederland op schiphol, rende gelijk na een taxi-chauffeur en vroeg: hoeveel kost een ritje naar Utrecht? Waarop de taxi-chauffeur antwoord met: €55',- en bagage is helemaal gratis. Anouar zei rijd mijn bagage maar naar Utrecht ik kom wel lopend!

01-07-2011, 23:51
2 marokkanen krijgen pech met hun brommer en moeten gaan liften. Er stopt een vrachtwagen vol eieren. De marokkanen smeken of ze meemogen met hun brommer achter in de vrachtwagen. Dat mocht van de chauffeur. Onderweg wordt de wagen aangehouden. De agent vraagt wat hij vervoert. De chauffeur zegt marokkaanse eieren. De agent trekt de wagen open en roept alle versterking op. Bij de centrale vragen ze waarom hij al die versterking nodig heeft. De agent zegt ik heb hier een vrachtwagen vol met marokkaanse eieren waarvan er al 2 zijn uitgekomen en die hebben nu al een brommer gestolen!!

01-07-2011, 23:55

Citaat door Miep07:
Als een taxichauffeur je achteruitrijdend naar huis brengt, moet de hij dan jou geld geven?

Citaat door Miep07:
WAAROM bestellen mensen een Double Cheesburger, een grote friet en dan een Cola light?

Hahahahahahahahahahahahahahahahah

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10