Bekijk volle/desktop versie : getrouwd



Pagina's : [1] 2 3

01-07-2011, 11:56
Dames wat vinden jullie het leukst aan je getrouwde leven.
En wat missen jullie het meest uit de tijd dat je bij je ouders woonde?

01-07-2011, 12:03


Dat ik samen met mijn grote liefde onder 1 dak woon.
Wat ik het meest mis, is toch onverantwoordelijkheid, alles werd voor je gedaan. Koken, etc etc etc. En nu niet! Dat mis ik toch wel.

01-07-2011, 12:04
Mijn scheetjes ruiken nu naar lavendel, het zonnetje schijnt elke dag... het is elke dag een groot feest.

01-07-2011, 12:25

Citaat door Poetica:
Mijn scheetjes ruiken nu naar lavendle, het zonnetje schijnt elke dag... het is elke dag een groot feest.
wat een grofheid

01-07-2011, 12:29



Citaat door Poetica:
Mijn scheetjes ruiken nu naar lavendel, het zonnetje schijnt elke dag... het is elke dag een groot feest.
Sorry hier moest ik wel even om lachen hihi

01-07-2011, 12:55
je moet gewoon jezelf blijven, alsof het een hele prestatie is als je getrouwd bent, er is elke keer wel wat of je nou getrouwd bent of niet.
grappig dat het is alsof als je getrouwd bent een hele wereld voor je open gaat.
en als je niet getrouwd bent dat je alles nog moet ontdekken ofzo.
het is maar een man hoor waar je mee gaat trouwen

01-07-2011, 12:58

Citaat door NoLoveNoCry:
je moet gewoon jezelf blijven, alsof het een hele prestatie is als je getrouwd bent, er is elke keer wel wat of je nou getrouwd bent of niet.
grappig dat het is alsof als je getrouwd bent een hele wereld voor je open gaat.
en als je niet getrouwd bent dat je alles nog moet ontdekken ofzo.
het is maar een man hoor waar je mee gaat trouwen
Nou je moet toch wel eerlijk wezen in het feit dat je leven drastisch veranderd. Ik bedoel al die tijd heb je met je ouders gewoond en broers en zussen en wanneer je trouwt ben jij dan de vrouw des huizes en woon je alleen met een man. Lijkt me toch wel een zeer groot verschil hoor...Ik kan me voorstellen dat je bepaalde dingen gaat missen of juist niet.

01-07-2011, 12:59

Citaat door NoLoveNoCry:
je moet gewoon jezelf blijven, alsof het een hele prestatie is als je getrouwd bent, er is elke keer wel wat of je nou getrouwd bent of niet.
grappig dat het is alsof als je getrouwd bent een hele wereld voor je open gaat.
en als je niet getrouwd bent dat je alles nog moet ontdekken ofzo.
het is maar een man hoor waar je mee gaat trouwen
volgens mij begrijp je mijn vraag niet. ik zeg nergens dat het om een prestatie gaat, maar ben benieuwd naar het gemis van dames die vroeger thuis woonde.

01-07-2011, 13:03
Ik begrijp niet waarom het een verandering moet zijn. Ik bedoel de nederlanders trouwen toch ook en hun zie je nog hetzelfde zijn gebleven. Maar marokkanen gelijk met hun neus in de lucht.

01-07-2011, 13:06
ik snap het wel hoor, ja natuurlijk is het anders als je getrouwd bent, maar het gemis heb ik niet echt, het is gewoon een nieuwe fase van je leven waar je in gaat stappen.
het gemis dat je ouders elke dag om je heen waren je broertjes en zusje dat snap ik wel, de vrijheid die je wel of niet had, bij mij is er niet echt een gemis.
misschien is het voor mij te lang geleden
deze vraag is voor de kersverse bruiden denk ik.
ik ben al 10 jaar getrouwd dus tjaaaa ik weet niet meer beter dan hoe het nu is.

01-07-2011, 13:07

Citaat door TiaMore:
Ik begrijp niet waarom het een verandering moet zijn. Ik bedoel de nederlanders trouwen toch ook en hun zie je nog hetzelfde zijn gebleven. Maar marokkanen gelijk met hun neus in de lucht.
Dit heeft toch niks met nederlands of marokkaans zijn te maken. En het heeft ook niks te maken met je neus in de lucht. En hoe bedoel je nederlanders zijn ook hetzelfde gebleven? We praten niet over dat je als mens veranderd. Rare opvattingen hebben sommige mensen. Maar goed, als je ontkent dat je hele omgeving veranderd na het trouwen, ja dan weet ik het ook niet meer.

Als ik zou trouwens inshaAllah, zou ik de kookkunsten van mn moeder missen en het feit dat je thuiskomt na werk en je ziet een lekkere maaltijd al op tafel staan.

01-07-2011, 13:09
wat een onzin topic ik denk dat bij de meiden die hun hele leven maar dromen van 1 ding een man dat het dan allemaal anders is...

gewoon normaal leven alleen dan met iemand die je graag om je heen hebt niet meer niet minder

01-07-2011, 13:13



Citaat door TiaMore:
Ik begrijp niet waarom het een verandering moet zijn. Ik bedoel de nederlanders trouwen toch ook en hun zie je nog hetzelfde zijn gebleven. Maar marokkanen gelijk met hun neus in de lucht.



tuurlijk verandert er wat , nl'ers hebben altijd vrijzinnig geleefd voor hun verandert er niets. bij mokers is het toch anders van vrijgezellen leventje vooral als een persoon met godsdienst is opgegroeid dan is het toch altijd zo dat zodra je het huwelijk instapt je overgaat naar een wannabe vrome moslima look.

01-07-2011, 13:15

Citaat door nisrineke2:
wat een onzin topic ik denk dat bij de meiden die hun hele leven maar dromen van 1 ding een man dat het dan allemaal anders is...

gewoon normaal leven alleen dan met iemand die je graag om je heen hebt niet meer niet minder
Waarom geeft iedereen een andere draai aan haar topic??

Ze vraagt alleen wat er veranderd is en wat er wel of niet gemist wordt.

01-07-2011, 13:19

Citaat door nisrineke2:
wat een onzin topic ik denk dat bij de meiden die hun hele leven maar dromen van 1 ding een man dat het dan allemaal anders is...

gewoon normaal leven alleen dan met iemand die je graag om je heen hebt niet meer niet minder
wat is dit voor een verbitterde opmerking?

Pagina's : [1] 2 3