Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden en hoofddoek!!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7

01-07-2011, 00:56
Ik snap er ook niks van, gelukkig zijn er genoeg meiden die dat niet doen

01-07-2011, 00:57

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Zal ik eens wat vertellen dames, wat ook echt NIET kan. De dames die naar een bruiloft gaan en een hijaab oplaten aangezien er mannen in en uit lopen en vervolgens daar midden op de dansvloet staan te shaken met hun ass, bellydanssjaaltje om hun kont waardoor het nog duidelijker is, schouders van links naar rechts bewegen waardoor de boezem ook goed zichtbaar is en dan een Hijaab? Daar kan ik niet tegen ga dan zitten want je zet jezelf echt voorschut!!
Het is me opgevallen dat jij je hart anoniem graag lucht, en vooral op andere mensen let
Ik vind je wel grappig, ik iriteer me vooral aan het feit dat jij andermans fouten graag bekend maakt.
Maar ga vooral verder, ik kan het makkelijk van me afzetten

Citaat door Saarah:
Je hebt het steeds over ons.. Ik heb het over het algemeen. En vaak doen meiden het ook gewoon op bruiloften buiten hun familie.
Ik praat voor mezelf ik kan namelijk niet over iedereen oordelen. Er zijn inderdaad dames die het alsnog afdoen in bijzijn van mannen en op een bruiloft van bijvoorbeeld kennissen. Oké, hun keus? Het is fout dat weten we allemaal dondersgoed maar spreek degene in kwestie dan gewoon aan. Maar als het een bruiloft is en de nichtjes/zusjes van het koppel dragn geen hoofddoek op dat moment dat heb jij als gast niets te zeggen vind ik persoonlijk.

Citaat door Miss_Nadoria:
Ach ja, het blijft het internet. Iedereen houd zich aan de regels e.d
ach jah ieder zijn graf en ik bepaal niet wie liegt en wie niet. wrm zou ik Allah bedriegen voor een aards wezen????

01-07-2011, 00:59

Citaat door Lala_Bella:
Het is me opgevallen dat jij je hart anoniem graag lucht, en vooral op andere mensen let
Ik vind je wel grappig, ik iriteer me vooral aan het feit dat jij andermans fouten graag bekend maakt.

01-07-2011, 00:59

Citaat door KIPFILET:
Waarom vertel je haar dat niet recht in dr gezicht op een nette manier dat ze fout bezig is, dat maakt jou oook weer een beter mens
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb? Vaak genoeg zelfs. En natuurlijk op een nette manier. Maar zij kiest er voor om hem toch af te doen, zonde maar goed.

01-07-2011, 01:00

Citaat door Miss_Nadoria:
Sorry, teveel koppijn/stress.

Haha maakt niet uit.

Citaat door cara_bonita:
wat hebbe de manne te zoeke bij de vrouwen????????? is toch haram

Tja sommige houden hun bruiloft gemeng.

Citaat door Lala_Bella:
Anoniem lucht? Er zijn leden die mij persoonlijk kennen en die weten ook hoe ik ben dus heb niets te verbergen.
Waar zie je dat ik andermans fouten bekend maak? Heb ik erbij beschreven wie het was en waar? Nee dat het ik niet dus heb ik ook niemands fouten bekend gemaakt ik heb slechts een voorbeeld gepakt. Dat jij op zoek bent naar iets waar op je mij kan pakken mag je gerust doen maar mijn woord staat voor je klaar.
Ik ben zelf ook niet perfect, zelf heb ik over mij ook dingen gezegd dus niet komen zeuren.

01-07-2011, 01:04

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Ik praat voor mezelf ik kan namelijk niet over iedereen oordelen. Er zijn inderdaad dames die het alsnog afdoen in bijzijn van mannen en op een bruiloft van bijvoorbeeld kennissen. Oké, hun keus? Het is fout dat weten we allemaal dondersgoed maar spreek degene in kwestie dan gewoon aan. Maar als het een bruiloft is en de nichtjes/zusjes van het koppel dragn geen hoofddoek op dat moment dat heb jij als gast niets te zeggen vind ik persoonlijk.
Hoofddoek dragen is niet alleen voor wanneer het jou het beste uitkomt. Het wil niet zeggen dat ik op een bruiloft al die meiden ga aanspreken.

01-07-2011, 01:07

Citaat door Saarah:
Hoofddoek dragen is niet alleen voor wanneer het jou het beste uitkomt. Het wil niet zeggen dat ik op een bruiloft al die meiden ga aanspreken.
Daar heb je gelijk in. Ik heb bijvoorbeeld pas geleden een bruiloft achter de rug van mijn nicht, het was strikt gescheiden, alle diensten waren vrouwelijk en de dvd word alleen gezien door vrouwelijk familieleden. Dan vind ik het persoonlijk wel kunnen heb hem ook afgedaan toen. Maargoed.

01-07-2011, 01:07
Ben het wel met je eens, ik draag gewoon men hoofddoek op bruiloften van men buurmeisjes of familieleden omdat ik weet dat de bruidegom sowieso binnenkomt.
De enigste bruiloften waar ik geen hoofddoek draag zijn die van men zussen en broers omdat ik weet hoe de regels bij ons zijn (alleen vrouwelijke anasheed, geen mannen zelfs men broers mogen niet binnen om foto's te trekken, de bruidegom komt niet binnen) dus alleen vrouwen. En dat zijn ook de enige bruiloften waar ik men hoofddoek niet aandoe omdat ik 100 procent zekerheid heb dat er geen mannen binnen komen.

01-07-2011, 01:18

Citaat:

Anoniem lucht? Er zijn leden die mij persoonlijk kennen en die weten ook hoe ik ben dus heb niets te verbergen.
Waar zie je dat ik andermans fouten bekend maak? Heb ik erbij beschreven wie het was en waar? Nee dat het ik niet dus heb ik ook niemands fouten bekend gemaakt ik heb slechts een voorbeeld gepakt. Dat jij op zoek bent naar iets waar op je mij kan pakken mag je gerust doen maar mijn woord staat voor je klaar.
Ik ben zelf ook niet perfect, zelf heb ik over mij ook dingen gezegd dus niet komen zeuren.
Hmm.. je schiet gelijk in verdediging, eerlijk gezegt raak je alweer mijn lach spieren. Lijkt alsof je een echte discussie aan wilt gaan, een duel probeert te winnen .
Jij voelt je wel gauw aangevallen he? Misschien moet je karate lessen nemen. Voor alle duidelijkheid ik viel je niet aan.

01-07-2011, 01:23

Citaat door Lala_Bella:
Hmm.. je schiet gelijk in verdediging, eerlijk gezegt raak je alweer mijn lach spieren. Lijkt alsof je een echte discussie aan wilt gaan, een duel probeert te winnen .
Jij voelt je wel gauw aangevallen he? Misschien moet je karate lessen nemen. Voor alle duidelijkheid ik viel je niet aan.

Tuurlijk ik sta open voor een discussie en ren daarvoor niet weg. Het is wat jij wilt, karatelessen? Waarom dwaal je af van het onderwerp heb je geen argumenten meer?

01-07-2011, 01:41

Citaat door A-AMAZIGHIA:

Tuurlijk ik sta open voor een discussie en ren daarvoor niet weg. Het is wat jij wilt, karatelessen? Waarom dwaal je af van het onderwerp heb je geen argumenten meer?
Ik dwaal nergens van af, ik zeg waar het op staat meissie. Ik ga niet graag een zinloze discussie aan (zacht uitgedrukt). Ik heb een reactie geplaatst als onderwerp dat jij graag anoniem je hartje lucht meskina. Mag wel hoor? Ga gerust verder.
Als ik een debat aan wil gaan ga ik de politiek in. Ik durf trouwens te wedden dat jij een droge pennenlikker bent. Waar iedereen doorheen kijkt, en dat jij op deze manier gehoord wilt worden. Nogmaals meissie ,ga verder

01-07-2011, 01:47

Citaat door Lala_Bella:
Ik dwaal nergens van af, ik zeg waar het op staat meissie. Ik ga niet graag een zinloze discussie aan (zacht uitgedrukt). Ik heb een reactie geplaatst als onderwerp dat jij graag anoniem je hartje lucht meskina. Mag wel hoor? Ga gerust verder.
Als ik een debat aan wil gaan ga ik de politiek in. Ik durf trouwens te wedden dat jij een droge pennenlikker bent. Waar iedereen doorheen kijkt, en dat jij op deze manier gehoord wilt worden. Nogmaals meissie ,ga verder
Jij dwaalt zeer zeker van het onderwerp af. Maar goed meid het enige wat jij hier probeert te doen is mij ergens op te pakken dat niet eens gaat. Jij kent mij niet dus je hoeft ook niet gelijk te oordelen over hoe ik ben. Hoe ik me hier gedraag zo gedraag ik me geheel ook in het dagelijkse leven. Jij bent blijkbaar een ziek persoontje die verwacht dat je me raakt? Nee hoor ben niet vies om erop terug te reageren en jou goed op je plaats te zetten.

01-07-2011, 01:59

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Jij dwaalt zeer zeker van het onderwerp af. Maar goed meid het enige wat jij hier probeert te doen is mij ergens op te pakken dat niet eens gaat. Jij kent mij niet dus je hoeft ook niet gelijk te oordelen over hoe ik ben. Hoe ik me hier gedraag zo gedraag ik me geheel ook in het dagelijkse leven. Jij bent blijkbaar een ziek persoontje die verwacht dat je me raakt? Nee hoor ben niet vies om erop terug te reageren en jou goed op je plaats te zetten.
Kijk eens aan...daar gaat ze weer, ik geef een pen cadeau oke? Haha
Probeer niet voor mij te denken goed? Als je dat kunt laten tenminste. Probeer niemand op zijn of op haar plek te zetten als je die van jezelf niet eens kent Ben jij in het dagelijkse leven ook zo grappig? Ik beeld me helemaal in hoe jij nu met je grote ogen zit te typen

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7