Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meiden en hoofddoek!!!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7

30-06-2011, 23:59
waarschijnlijk is heel die bruiloft haram dan, gezien er volgens jou er mannen aanwezig zijn.
Bij ons komt er geen man binnen, waardoor het wel toepasselijk kan zijn

30-06-2011, 23:59


Het is (denk ik ) zo dat je als vrouw je hoofddoek af mag doen als je in een kamer zit met alleen maar vrouwen.
Ik denk dan dat dat soort meiden de schuld aan de mannen schuiven want de man komt naar binnen ofsow.

Mohim, hoofddoek nog een beetje. Sommige hoofdoekmeisjes verschijnen halfnaakt op een bruiloft dat is niet leuk.
Doet pijn aan mijn ogen.

30-06-2011, 23:59

Citaat door KIPFILET:
Ik weet niet wat voorn bruiloften mee maakt,

de bruiloften waar ik ben komt geen 1 man binnen, een anasheed vrouwenband, zelfs de bruidegom komt niet binnen.
dus ik zou niet weten waarom het dan niet zou moeten kunnen..

We weten allemaal dat het toegestaan is voor een vrouw om haar hijab af te doen in het bijzijn van alleen maar moslimvrouwen
Ik maak ook alleen maar zulke bruiloften mee. Niemand behalve mijn oma, gaat naar bruiloften waar muziek wordt gedraaid. Mijn oma gaat meer uit respect, omdat ze die mensen dan al heel lang kent dan dat ze echt zelf wil gaan. Soms zeggen ze dat ze anasheed gaan doen, maar dan komen ze aan en dan hebben ze toch muziek, heel simpel dan vertrekken ze weer.

De mannen komen ook nooit bij ons binnen.

01-07-2011, 00:00
Boeiend. Zorg jij nou maar dat je hem ophoudt.

01-07-2011, 00:00


Opeens heeft iedereen bruiloften waar geen enkele man naar binnenkomt.

01-07-2011, 00:02

Citaat door Tehndesht_:
Ameen

maar je doet je hoofddoek af omdat je je jezelf dan mooier vind toch? nou dat vind ik persoonlijk aandacht tekort,, en ja dus vandaar die bah bah.. en ik heb lang geen bruiloft meer meegemaakt waar geen mannen binnenkomen.. dus >
Wat is dat nou voor onzin?

We blijven vrouwen, en ook wij willen een keer opgetut zijn en plezier maken met andere moslim vrouwen.. hoe kan je daar nou aandacht mee zoeken, jij zoekt nu aandacht met je ot je vind je lach blijkbaar zo mooi dat je dat op world wide web zet.

En dat jij zulke bruiloften niet meemaaakt, dat ligt aan jou omgeving, of famillie of weet ik veel wat ze van je zijn
want ik maak ze vaak genoeg mee, en de bruiloft van mijn broer was precies zo,

een gescheiden bruiloft is gewoon meer van de soennah, of je nou hijab op heb of niet...
als er geen mannen binnen komen, dan zit je meer op je gemak en dan kan je plezier maken op je gemak,

en dan heb je ook niet het gevoel dat je op een tippelzone zit bij wijze van.

01-07-2011, 00:02

Citaat door Miss_Nadoria:
Opeens heeft iedereen bruiloften waar geen enkele man naar binnenkomt.
Ik maak tegenwoordig echt heel weinig bruiloften mee waar mannen binnen komen hoor...
Ligt gewoon aan de omgeving van diegene. En wie is iedereen? Heb jij hier iedereen zien reageren?

01-07-2011, 00:05
ik ben het helemaal met je eens,.

maar wat gaat jou dat aan als ik vragen mag ?

01-07-2011, 00:05

Citaat door Never_seen:
Ik maak tegenwoordig echt heel weinig bruiloften mee waar mannen binnen komen hoor...
Ligt gewoon aan de omgeving van diegene. En wie is iedereen? Heb jij hier iedereen zien reageren?
Ja indd,
als jou famillie mannen binnen laat, dan heb je wel een verkeerde famillie die zich blijkbaar niet aan de regels houd.

01-07-2011, 00:05
We weten allemaal dat het toegestaan is voor een vrouw om haar hijab af te doen in het bijzijn van alleen maar moslimvrouwen.

01-07-2011, 00:08

Citaat door KIPFILET:
En de dames die geen hijaab dragen, mogen die WEL gezien worden door dakka/band&cateringleden? Geen haar beter.
Die begaan al een zonde door hun haartjes te laten zien. Hun schoonheid is te zien.
Als je hoofddoek draagt bedek je je schoonheid, je bent bedekt. Als je dan voor een dag je doekje afdoet en erbij loopt als troela met stilleto's dan is het net alsof je je dagen inhaalt waarin je jezelf niet mooi mocht maken. Schijnheilig. Je wil je schoonheid bedekken voor de mensheid maar voor een bruiloft waar ook mannen aanwezig zijn doe je hem af. Al zit je niet in dezelfde zaal net als de mannen de kans is zeer groot dat je ze buiten tegenkomt wanneer je vertrekt, een bezoekje naar de wc of wanneer je die en die belt.

01-07-2011, 00:09

Citaat door Never_seen:
Ik maak tegenwoordig echt heel weinig bruiloften mee waar mannen binnen komen hoor...
Ligt gewoon aan de omgeving van diegene. En wie is iedereen? Heb jij hier iedereen zien reageren?
Dan ben je zeker een van de weinige. Het blijft het internet..

01-07-2011, 00:09



Citaat door KIPFILET:
Wat is dat nou voor onzin?

We blijven vrouwen, en ook wij willen een keer opgetut zijn en plezier maken met andere moslim vrouwen.. hoe kan je daar nou aandacht mee zoeken, jij zoekt nu aandacht met je ot je vind je lach blijkbaar zo mooi dat je dat op world wide web zet.

En dat jij zulke bruiloften niet meemaaakt, dat ligt aan jou omgeving, of famillie of weet ik veel wat ze van je zijn
want ik maak ze vaak genoeg mee, en de bruiloft van mijn broer was precies zo,

een gescheiden bruiloft is gewoon meer van de soennah, of je nou hijab op heb of niet...
als er geen mannen binnen komen, dan zit je meer op je gemak en dan kan je plezier maken op je gemak,

en dan heb je ook niet het gevoel dat je op een tippelzone zit bij wijze van.
ik weet niet wat het met jou is,, maar je voelt je duidelijk aangesproken,,

IK maak de laatste tijd geen bruiloften mee waar geen mannen binnenkomen dus IK vind het raar dat de meisjes die jaren een hoofddoek dragen hem oppeens afdoen op zo een bruiloft waarvan overduidelijk is dat er toch wel mannen en jongens binnen komen..

op een bruiloft met anasheed en waar absoluut geen mannen binnenkomen vind ik het niet erg als ze een hoofddoek afdoen.. dat is inderdaad vrouwen onderling,, maar persoonlijk zou IK mijn hijaab op zo een bruiloft ook niet afdoen..

en wat blijf je praten over mijn OT en ava (jij ziet alleen die lach maar die vlag waar het om gaat kijk je overheen :moe,, en een stuur van een polo'tje is ook aandachtzoeken?? gaat een beetje te ver vind je ook niet

01-07-2011, 00:10

Citaat door Miss_Nadoria:
Die begaan al een zonde door hun haartjes te laten zien. Hun schoonheid is te zien.
Als je hoofddoek draagt bedek je je schoonheid, je bent bedekt. Als je dan voor een dag je doekje afdoet en erbij loopt als troela met stilleto's dan is het net alsof je je dagen inhaalt waarin je jezelf niet mooi mocht maken. Schijnheilig. Je wil je schoonheid bedekken voor de mensheid maar voor een bruiloft waar ook mannen aanwezig zijn doe je hem af. Al zit je niet in dezelfde zaal net als de mannen de kans is zeer groot dat je ze buiten tegenkomt wanneer je vertrekt, een bezoekje naar de wc of wanneer je die en die belt.
Indd, meiden zonder hijaab moeten helemaal niet praten, die hebben niet eens recht van spreken...

01-07-2011, 00:10
Als er in onze familie feesten worden gegeven dan is er geen enkele man aanwezig, zelfs de bruidegom komt in sommige gevallen zelfs niet eens binnen. Voor de catering etc, gewoon vrouwen? Als het het feest is van je eigen familie, kan ik het nog begrijpen maar als je naar feesten gaat van 'vreemden' dan zou ik het toch niet riskeren..

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7