Bekijk volle/desktop versie : Arabieren zijn mkowed vinden jullie niet?

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10

01-07-2011, 17:58
Jouw stopwoordjes redden jou niet meer.

Van 'ik neuk meer berberse meisjes' naar 'allah soubhana wa ta3ala masha allah spijt insha allah' hahaha

01-07-2011, 18:02

Citaat door Aadamwest:
Je openbaart je zondes door te vertellen dat je met meer berberse meiden sex hebt gehad dan met arabische..

wil je zeggen van niet ofzo?
Klopt? En nu ?

Dus dat wil zeggen dat ik er geen spijt van heb en er geen berouw voor heb getoond?

ik zag jullie zinloze discussie en zag hier in deze topic een aantal clowns rondlopen die onderscheid maken tussen Arabieren en berbers, Dat arabische meisjes meer hoerig gedrag vertonen. T spijt me dat ik jullie slechts confronteer met de werkelijkheid en dat is dat de Riffijnse meisjes hier in Nederland massaal aan de pil zitten

01-07-2011, 18:04

Citaat door Taro-D-Zbel:
Klopt? En nu ?

Dus dat wil zeggen dat ik er geen spijt van heb en er geen berouw voor heb getoond?

ik zag jullie zinloze discussie en zag hier in deze topic een aantal clowns rondlopen die onderscheid maken tussen Arabieren en berbers, Dat arabische meisjes meer hoerig gedrag vertonen. T spijt me dat ik jullie slechts confronteer met de werkelijkheid en dat is dat de Riffijnse meisjes hier in Nederland massaal aan de pil zitten
AL heb je berouw en spijt ervan, DAN NOG mag je het niet openbaren, stop dat ff in je oren.. want je wilt het maar niet begrijpen

01-07-2011, 18:05

Citaat door Aadamwest:
AL heb je berouw en spijt ervan, DAN NOG mag je het niet openbaren, stop dat ff in je oren.. want je wilt het maar niet begrijpen
En dat zegt Shaych Aadamwest die Arabieren haat?

01-07-2011, 18:06

Citaat door Aadamwest:
Zeg was jij niet de jongen die elke blondina neukt ?

01-07-2011, 18:08

Citaat door Taro-D-Zbel:
En dat zegt Shaych Aadamwest die Arabieren haat?
En elke dag topics opent waar hij geilt op el kofar

01-07-2011, 18:08
Ik ga genieten van het weer

ciaoo

01-07-2011, 19:04

Citaat door MisS_Ronaldo07:
Oneens ik ben zelf een arabier en mag veel dingen niet omdat ik hmdl de islam volg en islamitisch ben opgevoed het ligt niet aan de afkomst maar aan de persoon zelf. Sjonge hoe vaak moet ik het jullie nog uitleggen. Jullie zijn gwn vuile racisten (ik heb het dan over berbers die tegen andere culturen zijn). Veel berbers beschouwen arabieren als vijanden terwijl arabieren ook moslims zijn. Schaam je diep! Jij bent gwn achterlijk. Wat een denkwijze. Je bent gwn dom als je echt zo denkt. Bovendien mag je in de islam NIET discrimineren om de afkomst of uiterlijk of wat dan ook.

Het enige onderscheid dat de Islam dus kent, is het onderscheid tussen degenen met en degenen zonder Godbewustzijn.

Allah swt gaat je niet beoordelen om je afkomst maar om je daden onthoudt dat goed!
shht ....hou gewn je bek. Jullie zijn racisten . Ik woon in marokko tussen arabieren in een arabische stad en heb vele keren racisme ondervonden. Vooral als een berber een prachtige hotel of restaurant heeft geopend dan gaan ze echt kapot van binnen. Ik heb al vaker gesprekken opgevangen van personen die dachten dat ik Arabisch was..... En aub niet zomaar de islam erbij betrekken wil je. Je voorgaande reactie kan gewn niet samen met die recitaties. en zeker niet als je vloekt....

groet berberse moslimzuster

02-07-2011, 03:06

Citaat door C.misjezo:
Zeg was jij niet de jongen die elke blondina neukt ?

Heb je mij dat OOIT hier zien zeggen? NEE.

Citaat door C.misjezo:
En elke dag topics opent waar hij geilt op el kofar

Ik kijk liever naar hen dan naar jou eh kroeskop.

02-07-2011, 13:28

Citaat door Taro-D-Zbel:
Ik heb het vaker gedaan met Berberse meisjes dan Arabische meisjes...
Droom verder eh dromer.

02-07-2011, 13:32
Sommige riffien zijn ook zo, haha.
Maar mohiem, voel me dus niet aangesproken.

02-07-2011, 18:16

Citaat door xassiaxje:
shht ....hou gewn je bek. Jullie zijn racisten . Ik woon in marokko tussen arabieren in een arabische stad en heb vele keren racisme ondervonden. Vooral als een berber een prachtige hotel of restaurant heeft geopend dan gaan ze echt kapot van binnen. Ik heb al vaker gesprekken opgevangen van personen die dachten dat ik Arabisch was..... En aub niet zomaar de islam erbij betrekken wil je. Je voorgaande reactie kan gewn niet samen met die recitaties. en zeker niet als je vloekt....

groet berberse moslimzuster
Waarom zou ik mijn bek houden als het zo is? Je bewijst het gewoon dat je vol haat zit met je vuile taal. Ik had het trwns over berbers die tegen andere culturen zijn en je voelde je gelijk aangevallen. Zo zie je maar dat je tegen andere culturen bent. En dan heb je het lef om te zeggen dat ik niet over de islam mag praten?

Om te beginnen, ik heb geen bek maar een mond, onthoud dat goed. Ik zelf heb berberse vriendinnen en masha allah ze nemen de islam serieus en vatten dat goed op mashi zoals jij daar zegt, dat ik de islam niet derbij betrek En waarom zou ik de islam er niet bij betrekken als ik iets verkeerd voor me zie? waarom mag ik jullie der ni op wijzen? Wie ben jij om me dat te verbieden? Het is mijn plicht als moslim om mensen op hun fouten te wijzen. Zie je wel wat je typt?

Wees eerst wat beleefder voor je tegen me komt praten want dit is echt onzin wat je daar typt.

02-07-2011, 18:25

Dat jullie hier nog een 'discussie' over kunnen houden is een schande opzich. Stop met provoceren!

Beoordeel je eigen maar, dat is al moeilijk genoeg.

02-07-2011, 18:25

Citaat door Ishotudown:
ja k weet

k heb het niet over hoe je beoordeeld wordt, maar om hoe sommige arabische-marokkane zich gedrage.. en dat hoef je nie te ontkenne is gwn algemeen bekend.

en als je dat als een belediging wil zien dan zij et zo

dusda
Nee tuurlijk ga ik dat niet ontkennen dat is gwn zo. Overal heb je rotte appels, bij berbers zelf ook. Dus waarom moeten we het specifiek over marokkaanse arabieren hebben. Ze konden beter geen afkomst erbij vermelden dat zou beter geweest zijn. Maar ik snap je punt.

02-07-2011, 18:29
Oneens.
Wij leven be3da niet sneaky, DE MEESTE(voordat ik weer aangevallen) berberse meiden doen letterlijk alles stieken.
En ten 2de waarom scheer je alle arabieren op een kam? Gedraag je.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10