Bekijk volle/desktop versie : Arabieren zijn mkowed vinden jullie niet?



Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10

01-07-2011, 08:57
weeeh mensen niet haten!
Ben zelf half en kan het perfect vergelijken... Familie van me mama (arabieren) Ze zijn wel losser dan die van me pa (irifien) Maar wilt niet zeggen dat ze m9ewdeen zijn. Je hebt indd wel van die arabieren/irifien die overdrijven! Ligt aan de opvoeding! Als je ze islamitisch opvoed ga je er minder last van hebben dan wnnr je ze opvoed volgens ons cultuur! Overal heb je goeie en slechte mensen. Dat het bij arabieren meer opvalt ligt aan het feit dat de meesten het 3adi (normaal) vinden. Zij zeggen dan weer dat wij irifien nog in de oertijd leven maar who cares ieder zijn ding tog

Oudjes die hun haren verven? Dinja hanja tog henna kan leuk zijn en als er maar een hoofddoek op die hoofd ligt wnnr ze het huis uit gaan Vind het zelf ni mooi oude vrouwen zonder hoofddoek hsouma als je zo'n oudje ziet met hoofddoek en witte kleed nour straalt van hun gezichten

01-07-2011, 09:25


Ewa ja, wat zal ik zeggen: Je hebt in elke groep wel de zogenoemde "rotte appels", maar weet je wat het is, wij moeten eigenlijk niet kijken naar die groep, we moeten gewoon met de goede arabieren.

De goede berbers en goede arabieren moeten gewoon goed met elkaar om kunnen gaan, deze beide groepen moet de rotte appels in hun gemeenschap vermijden.

01-07-2011, 09:35
ik ben het ook eens, maar ze zijn niet allemaal zo!

01-07-2011, 09:41
leuk voor je, en nu? Wat wil je hier mee bereiken dan. zogenaamd gaan ze dan er op letten.

01-07-2011, 09:45


Hahaahaha ik duss niet!!....
ik ben arabisch van tanger k ken wel veel mensen uit casa rabat enz die dat doen..

01-07-2011, 10:13

Citaat door bayo122:
Ewa ja, wat zal ik zeggen: Je hebt in elke groep wel de zogenoemde "rotte appels", maar weet je wat het is, wij moeten eigenlijk niet kijken naar die groep, we moeten gewoon met de goede arabieren.

De goede berbers en goede arabieren moeten gewoon goed met elkaar om kunnen gaan, deze beide groepen moet de rotte appels in hun gemeenschap vermijden.
\

Beste reactie ever.

01-07-2011, 11:06

Citaat door Vonkeltje:
\

Beste reactie ever.
thanx

01-07-2011, 11:23
Ieeee wollah na afgelopee nacht ben k ook anders gaan denken over arabiere
Tfoeee wollah zo'n meisje die k ken zy s nu in marokko in casa fzo, mohim zy is verlooofd met een soussi, iwaa oppeens zegt ze tegen my op msn weyoow als myn verloofde erachter komt waar k nu ben hy maakt me af, k zo hoezo waar ben jj zegt ze: DISCOTHEEK k denk okee kan wel iwa tegenwoordig s da normaal als marokkaanse wyve uitgaan,..maar da was nie eens et ergste van alless!! Zy was daaar gwn met haaar fuckingggggg oudersssss weyooooow yehhh ziekk

teringg myn vader slacht my als k over discotheeks begin , feshkelll

01-07-2011, 12:40

Citaat door Ishotudown:
Ieeee wollah na afgelopee nacht ben k ook anders gaan denken over arabiere
Tfoeee wollah zo'n meisje die k ken zy s nu in marokko in casa fzo, mohim zy is verlooofd met een soussi, iwaa oppeens zegt ze tegen my op msn weyoow als myn verloofde erachter komt waar k nu ben hy maakt me af, k zo hoezo waar ben jj zegt ze: DISCOTHEEK k denk okee kan wel iwa tegenwoordig s da normaal als marokkaanse wyve uitgaan,..maar da was nie eens et ergste van alless!! Zy was daaar gwn met haaar fuckingggggg oudersssss weyooooow yehhh ziekk

teringg myn vader slacht my als k over discotheeks begin , feshkelll
Subhan allah dat komt nog voor bij deze filmpje

Chek vanaf 16.32

http://www.youtube.com/watch?v=0tYAyfin1Ok&feature=player_embedded#at=225

01-07-2011, 12:44
Wacht wacht, en de berbers zijn de goede zeker?

Er zitten overal goede en slechte mensen, de profeet Mohamed vrede zij met hem was een arabier of je dat nu wilt of niet.
Islam is kleur en cultuurblind, als je altijd in vakjes denkt en een volksnationalist uithangt dan zal je nooit verder komen in je geloof.
Want 1 UMMAH is er en niet de berberse of arabische of afrikaanse .... UMMAH.
Veel mensen beseffen dit niet, het is veel belangrijker om je moslimidentiteit te handhaven en te zorgen dat die niet verloren gaat dan in vakjes te denken van volksnationaliteiten van stam of afkomst.

01-07-2011, 12:46
Conclussie: Meeste arabieren zijn mkowed, waarom? ze gaan met hun ouders naar discotheek, ze roken en drinken.. laten tatouages zetten en hun ouders accepteren alles.. Je kan de arabieren van vroeger onmogelijk vergelijken met de arabieren van nu.. arabieren van nu zijn totaal de weg kwijt, op een paar na dan..

Bij de berbers zijn er ook heel wat naar de klote, maar hun zie je niet uitgaan met hun ouders etc.. als je kijkt wat er in casablanca en al die arabische steden gebeurt, dat kan je niet vergelijken met wat er in nador en hoceima gebeurt..

01-07-2011, 12:57
Heel deze topic slaat nergens op mohim..

01-07-2011, 13:03


Ik vind het jammer om te zeggen
en ik weet ook dat ze niet allemaal zo zijn
want mijn halve familie zijn ook arabieren
maar helaas in mijn omgeving zijn het wel vaak
de arabische meiden die uitgaan, drinken en hun haar
blonderen terwijl de ouders het weten en ken genoeg
arabische vrouwen die gescheiden zijn en gewoon
gezellig met hun dochter meegaan
mohiem het gaat niet zo zeer over de arabieren maar dat
zo'n hele situatie mkowed is !

01-07-2011, 13:54

Citaat door Aadamwest:
Subhan allah dat komt nog voor bij deze filmpje

Chek vanaf 16.32

http://www.youtube.com/watch?v=0tYAyfin1Ok&feature=player_embedded#at=225


Jaa wollah die heb k al een keer gezien, toen zy my da vertelde k ging gelyk ff die filmpje erby hale.

is toch erg vooor woorden , en toen ze daar was nog doodleuk aan my vertelle ' pff marokkaanse meisjes zyn echt h0eren zitte hier gwn te roke en met boys chille enzo' dan denk k wtfff durf jj nog te prate?!

01-07-2011, 13:58

Citaat door thezuilenaartje:
Dan hebben we het nu over de moeders van 50 jaar die er uit zien als pubers van net 15
Kinderen die uit mogen uitgaan.
Dochters die op hun 18e uit huis mogen ( ze3ma op zich zelf wonen want ik vertrouw ze ) ze weten niet ondertussen heeft iedereen ze gepakt.
mohim dat soort zaken eens of oneens?
Shab zuilen rwaffa mogen niet praten

Pagina's : 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10