Bekijk volle/desktop versie : Mannen pikken het niet langer!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

30-06-2011, 12:42
De vrouw rukt op. En hoe! Alleen nog maar juffen op school. En nu zelfs een quotum om meer vrouwen in de top van het bedrijfsleven te krijgen. En conflicten? Die los je op door te praten.
Mannen pikken deze ‘feminisering’ van de samenleving niet langer.
Waarom mogen jongens en mannen geen echte kerels meer zijn? Kerels die af en toe een robbertje vechten, naar vrouwen fluiten, naar zweet ruiken, soms grof in de mond zijn en graag met een stel maten veel bier drinken. Vooral in reclames voor alcohol en deodorant schemert door dat de man hunkert naar het ‘echte man’ zijn. En vrouwen moeten zich niet te veel op het terrein van de mannen begeven.
De feministische voorhoede vindt daarentegen dat vrouwen juist meer terrein moeten veroveren. Meer vrouwen hoogleraar, meer vrouwen in Raden van Commissarissen, meer vrouwen in de top van het bedrijfsleven en sowieso meer vrouwen aan het werk. Carrière!

Hoe zorgelijk is die ’feminisering’ van de samenleving? Is de man echt in verwarring over zijn rol? En wat betekent het onbehagen van de man voor de verhouding tussen mannen en vrouwen?

In Rondom 10 een live discussie met ambitieuze vrouwen en stoere kerels.

Jullie lijken echt op hun

Check it out

http://rondom10.ncrv.nl/ncrvgemist/rondom-10-13

30-06-2011, 12:43


"'Pikken'' het enige nog wat ontbreekt =/

30-06-2011, 12:55
waarom plaats je een artikel dat over hollandse mannen gaat hier ?

30-06-2011, 12:58

Citaat door Semaj_koSs:
waarom plaats je een artikel dat over hollandse mannen gaat hier ?
Omdat "het man en vrouw zijn" iets is dat landelijke grenzen overstijgt. De mensen zijn niet anders het zijn de culturen die maybe anders zijn. Maar meesten mensen blijven gewoon man en vrouw . Ik zou het maar eerst bekijken en dan pas je mening geven, tis ontzettend interessant.

30-06-2011, 12:59



Citaat door MAGRIBIII:
"'Pikken'' het enige nog wat ontbreekt =/
:\

30-06-2011, 12:59

Citaat door Satisfashion:
Omdat "het man en vrouw zijn" iets is dat landelijke grenzen overstijgt. De mensen zijn niet anders het zijn de culturen die maybe anders zijn. Maar meesten mensen blijven gewoon man en vrouw . Ik zou het maar eerst bekijken en dan pas je mening geven, tis ontzettend interessant.
Wij zijn moslims.. een vrouw is niet gelijk aan de man..

30-06-2011, 13:00
Volgens mij ben je wel erg lekker in bed.

30-06-2011, 13:01

Citaat door MAGRIBIII:
Wij zijn moslims.. een vrouw is niet gelijk aan de man..
Gelijkwaardig, maar niet gelijk. Beiden hebben voordelen en beiden hebben nadelen en vullen elkaar gewoon op in principe. Maar nogmaals, ik zou het gewoon kijken. Want dit wordt ook besproken...

30-06-2011, 13:02

Citaat door GloriousBastard:
Volgens mij ben je wel erg lekker in bed.

30-06-2011, 13:02

Citaat door Satisfashion:
Zacht teder speels.
Je straalt iig dat uit.

30-06-2011, 13:03

Citaat door Satisfashion:
Gelijkwaardig, maar niet gelijk. Beiden hebben voordelen en beiden hebben nadelen en vullen elkaar gewoon op in principe. Maar nogmaals, ik zou het gewoon kijken. Want dit wordt ook besproken...
Over waarde hebben we het niet, bij sommige vrouwen is de imaan hoger dan bij de man =/

Oninteressant voor mij, zij zijn ongelovig en ik ben gelovig..

30-06-2011, 13:04

Citaat door GloriousBastard:
Zacht teder speels.
Je straalt iig dat uit.
Ik straal dat uit op een forum?

30-06-2011, 13:05



Citaat door MAGRIBIII:
Over waarde hebben we het niet, bij sommige vrouwen is de imaan hoger dan bij de man =/

Oninteressant voor mij, zij zijn ongelovig en ik ben gelovig..
Je vergeet dat je zelfs van dwazen wat kunt leren.

30-06-2011, 13:06

Citaat door Satisfashion:
Ik straal dat uit op een forum?
Hij heeft je OT waarschijnlijk niet gecheckt..

30-06-2011, 13:07

Citaat door Satisfashion:
Je vergeet dat je zelfs van dwazen wat kunt leren.
Ja, als ik ook een dwaas wil zijn =\

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8