Bekijk volle/desktop versie : Royal a maroc

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

30-06-2011, 11:24
Wie is er op dit moment ook in magreb en is zondag avond met vliegtuitg Royal air Maroc gevlogen naar Nador en tussenstop gemaakt in Casablanca?

30-06-2011, 11:39

Niemand??Yallaahhh UPPPP

30-06-2011, 11:40
Ik ga 8 juli rechstreeks naar Nador met Royal Air Maroc. Kan haast niet wachten!

30-06-2011, 11:41
Royal a holland.

30-06-2011, 11:43

Citaat door A-AMAZIGHIA:
Ik ga 8 juli rechstreeks naar Nador met Royal Air Maroc. Kan haast niet wachten!
Ik ga op die dag, met RAM naar Casa

30-06-2011, 11:45
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahha hahahahha royal a maroc hahhahahahha

30-06-2011, 11:45
Ik geef je een tip:Boek nooit bij Royal a maroc wollah is 10x niks..Mijn bagage kreeg ik pas 4 dagen later en daar moest je nog zelf achteraan..en ik was in Casblanca wou naar nador zeggen ze opeens nee je gaat eerst naar Rachidia ofso dat is ergens in de Sahara en vanaf daar moet je weer overstappen in andere vliegtuig naar nador, terwijl ik kaarte heb gekocht van Amsterdam naar Casablanca en vanaf daar overstap naar Nador...Lmohiem voor de mensen die al geboekt hebben wens jullie een hele fijne reis en Insh' allah komen jullie gezond aan met spullen en al..

30-06-2011, 11:50
Daar heb je gelijk in. Laatste keer dat ik was geweest (4 jaar geleden) had ik 10 uur vertraging op gelopen... 5 uur in brussel en 5 uur in Casa (moest naar Marrakech via Casa).

Geen schadevergoeding, geen eten.. niks !

Jetair rbomba!

30-06-2011, 11:50

Citaat door Lailaa-star:
Ik geef je een tip:Boek nooit bij Royal a maroc wollah is 10x niks..Mijn bagage kreeg ik pas 4 dagen later en daar moest je nog zelf achteraan..en ik was in Casblanca wou naar nador zeggen ze opeens nee je gaat eerst naar Rachidia ofso dat is ergens in de Sahara en vanaf daar moet je weer overstappen in andere vliegtuig naar nador, terwijl ik kaarte heb gekocht van Amsterdam naar Casablanca en vanaf daar overstap naar Nador...Lmohiem voor de mensen die al geboekt hebben wens jullie een hele fijne reis en Insh' allah komen jullie gezond aan met spullen en al..
Ik vlieg er al 5 jaar mee, nooit problemen gehad. Altijd bagage op tijd, soms een beetje vertraging, eten is ook lekker meestal.
Enige minpunt is de onvriendelijke personeel. Maar verder altijd alles prima.

30-06-2011, 11:51

Citaat door rachidake90:
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahahahha hahahahha royal a maroc hahhahahahha
Wat is er zo grappig??

30-06-2011, 11:52
Het is Royal Air Maroc, daarom vond ik het grappig

30-06-2011, 11:55

Citaat door Gedoezj:
Ik vlieg er al 5 jaar mee, nooit problemen gehad. Altijd bagage op tijd, soms een beetje vertraging, eten is ook lekker meestal.
Enige minpunt is de onvriendelijke personeel. Maar verder altijd alles prima.
Dit is de eerste keer dat ik er mee vlieg..En ik vind het echt niks veel mensen hebben het ook gefilmd het zal binnekort wel te zien zijn op Youtube of op facebook...Maar was echt een rwina....En die kut personeel van hun praat gewoon frans tegen die passagiers..Is toch niet normaal meer??

30-06-2011, 11:58

Hahahahahah meskinaaaaaaaaaaaaaaaaa. Je bent be3da goed aangekomen!

Afz. F.

30-06-2011, 11:59

Citaat door Lailaa-star:
Dit is de eerste keer dat ik er mee vlieg..En ik vind het echt niks veel mensen hebben het ook gefilmd het zal binnekort wel te zien zijn op Youtube of op facebook...Maar was echt een rwina....En die kut personeel van hun praat gewoon frans tegen die passagiers..Is toch niet normaal meer??
Personeel is idd echt 10x niks. Ik praat geen arabisch en frans, ik praat gwn engels of nederlands.
Ik vind gewoon dat ze nederlands moeten spreken, als ze een vlucht van nl doen. Heel irritant!

Maar qua tijden en bagage alhamdoelilah gaat het altijd goed.

30-06-2011, 12:04

Citaat door Gedoezj:
Personeel is idd echt 10x niks. Ik praat geen arabisch en frans, ik praat gwn engels of nederlands.
Ik vind gewoon dat ze nederlands moeten spreken, als ze een vlucht van nl doen. Heel irritant!

Maar qua tijden en bagage alhamdoelilah gaat het altijd goed.
Ja ik ook niet. kan alleen berbers of Nederlands..Ik zou het al prima vinden als ze berbers zouden praten...Ze proberen ze3ma modern te doen..Rogh edmendaren mehh...Vliegtuig was dit jaar ook best wel leeg..de meeste mensen vliegen er niet meer mee...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13