Bekijk volle/desktop versie : ik heb een vrouw aangereden!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11

02-07-2011, 20:44

Citaat door Mrbentley:
Hang van er vanaf . Heb je Mbo al afgerond ?? Als bijbaante in een restaurant of pizzaria daar is genoeg te vinden , cafe zou ik niet doen , want je weet dan moet je constant alcholistische drankjes serveren en schenken .

ik studeer nog hbo... nee cafe sowieso niet idd die alcoholisten dronke voeren doe ik niet...
maargoed waar vind je dan werk in pizzaria of restaurant dan

Citaat door Priincess_Xx:
Phahahaha je zou denken da je rammel krijgt van die negerin ipv sry sry

hahaha ja deze wist dondersgoed dat zij fout zat en bovendien als je een enorme marokkaan van over de 1.90 voor je ziet dan bied je beter maar snel excuses aan

Citaat door Misii_Roosje:
Whahahahahahahahhahaha Damn! ik heb gelachen!
Meskiena die vrouwtje, bleef er nog wat over van haar tandjes
hahaha geen idee, ik was snel weer weg

02-07-2011, 20:46

aajoo gangsterr,
wollah boxxx um.

02-07-2011, 20:54
Genoeg Heel veel zoeken bezorgers alleen geven sommige je aan het begin minimum loon , maar de fooi is 100% voor jou
Als je Mbo diploma hebt kun je tog beter daar een baan voor zoeken en dan partime , als dat kan naast je studie .

02-07-2011, 20:58

Citaat door roffa12:
aajoo gangsterr,
wollah boxxx um.

Citaat door Mrbentley:
Genoeg Heel veel zoeken bezorgers alleen geven sommige je aan het begin minimum loon , maar de fooi is 100% voor jou
Als je Mbo diploma hebt kun je tog beter daar een baan voor zoeken en dan partime , als dat kan naast je studie .
hmm minimumloon doe ik he echt niet voor, maar is die fooi dan veel
nee ik heb geen mbo diploma, ben van de havo naar hbo gegaan...

02-07-2011, 21:01

Hang van de persoon af en de service enshow En waar je bezorgt ook . Kdenk dat je meer fooi pakt als je in nieuwbouw wijken of gooi als wanneer je naar achterstandbuurten gaat eenshow

02-07-2011, 21:06

Citaat door Mrbentley:
Hang van de persoon af en de service enshow En waar je bezorgt ook . Kdenk dat je meer fooi pakt als je in nieuwbouw wijken of gooi als wanneer je naar achterstandbuurten gaat eenshow
hahahah ja dat snap ik ja...
hmm ewa misschien moet ik maar gaan kijken dan
kan ik ook ene keer ene auto kopen

02-07-2011, 21:08

Citaat door echteerlijk2:
hahahah ja dat snap ik ja...
hmm ewa misschien moet ik maar gaan kijken dan
kan ik ook ene keer ene auto kopen

Je hebt tog al eentje of rij je in die van je vader ??

Succes Of callcenter medewerker en dan goed bonnusen pakken door veel klanten te ronselen

02-07-2011, 21:12

Citaat door Mrbentley:
Je hebt tog al eentje of rij je in die van je vader ??

Succes Of callcenter medewerker en dan goed bonnusen pakken door veel klanten te ronselen
nee man zelf heb ik alleen een brommer
ik rij af en toe die van me broers of zus, genoeg mensne om me heen om van te bedelen

pff callcenter heb ik tijdje geleden gedaan ik was er wel goed in maar pfffffffffffff wat is dat saai zeg, kwas na twee weken weg

02-07-2011, 21:17
Brommetje op die leeftijd is genoeg ,gewoon de tijd nemen om goed te sparen en dan goed beginnen .

Jammer , sfeer is ook belangerijk en leuke collega's niet van die klote collegas die misgunnen en achter je rug om pratn

02-07-2011, 21:25

Citaat door Mrbentley:
Brommetje op die leeftijd is genoeg ,gewoon de tijd nemen om goed te sparen en dan goed beginnen .

Jammer , sfeer is ook belangerijk en leuke collega's niet van die klote collegas die misgunnen en achter je rug om pratn
juisstttt !!
precies dat zeg ik altijd, tis belangerijk dat het ook leuk werk is, anders ga je je snel irriteren

idd ik ben nog student heb ov enzo dus niet echt behoefte aan ene auto op dit moment.

02-07-2011, 21:26
Ik kreeg medelijden tot dat ik zag dat het een negerin was.

02-07-2011, 21:29

Citaat door Hamza890:
Ik kreeg medelijden tot dat ik zag dat het een negerin was.

hahahah ook weer ene negerhater jij?

02-07-2011, 21:34

Citaat door echteerlijk2:
met de fiets

ik was zo door de stad aan het racen op de fiets ik zie dat het groen is voor mij dus remmen doe ik niet.
steekt er ineens wahed negerin over, ik dacht wollah me ik ga stoppen. moet ze maar niet door rood lopen

en ik dacht ze ziet me wel en schrikt en gaat dan snel aan de kant

maar dat was dus niet het geval
ze zag me pas toen ze een paar spaken tussen dr tande had

ze vloog echt paar meter naar achter viel op de grond, (meteen 600 mgarba eromheen) maar ze stond meteen op...
en zei sry sry mijn fout sryy

ik kijk met mijn gevaarlijk blik, zette me stuur weer recht en fietse weer weg
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahah

02-07-2011, 21:35
Jammer niet dood gereden dan NEGER MINDER!

02-07-2011, 21:35
Indd , kost je tog alleen belasting en onderhoud . Ik ken mensen die verkopen ze om de 3 maanden met een beetje winst nadat ze goedkoop gefixt zijn en lekker hebben gereden . Ze kunnen anders niet de belasting betalen , maar ze zijn slim

OV is ook wel lekker gewoon de bus of tram . Alleen woon niet in de randstad , in mijn wijk komt de bus om de half uur enshow .

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11