Bekijk volle/desktop versie : Het is weer zover, wie waren die schandalige marokkaanse meiden in amsterdam (filmpje



Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

29-06-2011, 23:50
OUDADENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

29-06-2011, 23:50



Citaat door BroodjeIzan12:
Nee lees goed, zij tonen aan dat zij geloven in de islam door een hoofddoek te dragen.

Bij marokkaanse jongens kun je dat nergens aan zien, dus voor mij kunnen ze net zo goed atheisten zijn.
Huh? Wat zwans je nu eigenlijk. Je hebt het verkeerd. Een Marokkaans jongen zonder baard is dan automatisch geen moslim? Een Marokkaanse meisje zonder hoofddoek wordt niet als een moslima beschouwd? Ik kan je niet volgen echt waar.

De titel van dit topic is volledig fout. jonges moeten er ook bij. Beide schandalig!

29-06-2011, 23:52

Citaat door BountyHunter:
Dansende hoofddoekjes = Illuminati
Stop gewoon stop stop stop. Geef eens de juiste verklaring van Iluminati. Onwetend echt waar.

29-06-2011, 23:57

Citaat door anoniempje2018:
Huh? Wat zwans je nu eigenlijk. Je hebt het verkeerd. Een Marokkaans jongen zonder baard is dan automatisch geen moslim? Een Marokkaanse meisje zonder hoofddoek wordt niet als een moslima beschouwd? Ik kan je niet volgen echt waar.

De titel van dit topic is volledig fout. jonges moeten er ook bij. Beide schandalig!
Dus als ik hollandse jongens zie, moet ik ook zeggen dat zijn geen moslims??

Misschien zijn ze inderdaad moslim.

Sinds wanneer kun je zien aan afkomst of iemand islamitisch is.

Doe niet zo debiel

29-06-2011, 23:59



Citaat door anoniempje2018:
Huh? Wat zwans je nu eigenlijk. Je hebt het verkeerd. Een Marokkaans jongen zonder baard is dan automatisch geen moslim? Een Marokkaanse meisje zonder hoofddoek wordt niet als een moslima beschouwd? Ik kan je niet volgen echt waar.

De titel van dit topic is volledig fout. jonges moeten er ook bij. Beide schandalig!

hy bedoelt dat je aan een jonge niet kan zien dat ie een moslim is, en een meisje dat een hoofddoek op heeft wel want ja de islaam s de enige geloof met als verplichting een hijaab te dragen of ja in dit geval is het maar net een hoofddoek maar et gaat om et princiepe

30-06-2011, 00:02
omg dat wijf met hoofddoek schud ook effe met der mamitareet.ik zou me diep schamen

30-06-2011, 00:02
ahahahahhaha die man met die staartje hoe hij los gaat hihihiihi

30-06-2011, 00:03
ze gaan nog nie eens zo m3iyek los hoor vind ik...

30-06-2011, 00:04

Citaat door BroodjeIzan12:
Dus als ik hollandse jongens zie, moet ik ook zeggen dat zijn geen moslims??

Misschien zijn ze inderdaad moslim.

Sinds wanneer kun je zien aan afkomst of iemand islamitisch is.

Doe niet zo debiel

Logisch toch. Wel erg hoe bekrompen je denkt. Btw: je weet toch dat je hier een enorme hoeveelheid dnoeb mee neemt? Het openbaar maken van andermans fouten, wordt ook niet getollereerd in ons geloof. 7shem swija.


Citaat door BountyHunter:
M.nl = Illuminati
i n d e r d a a d

30-06-2011, 00:06

Citaat door anoniempje2018:
Logisch toch. Wel erg hoe bekrompen je denkt. Btw: je weet toch dat je hier een enorme hoeveelheid dnoeb mee neemt? Het openbaar maken van andermans fouten, wordt ook niet getollereerd in ons geloof. 7shem swija.


i n d e r d a a d
Bekrompen leg eens uit??

jij bent diegene die bekrompen denkt die gelooft dat alle marokkaanse jongens moslim zijn.

30-06-2011, 00:13
Owiemaaa imaghrabiyen zijn zo verrot geworden de laatste tijd, plaatsvervangende schaamte

30-06-2011, 00:17
OEhhwww, wat leuk fuck iedereeeeeeeeeeeen, ga maar los.. Wat denkt men sluit een vrouw meteen op.

30-06-2011, 00:20



Citaat door The_End:
ga je kroeshaar blonderen arabische stronthoer,


ben berbers

30-06-2011, 00:22

Citaat door Queen-Samia:
OEhhwww, wat leuk fuck iedereeeeeeeeeeeen, ga maar los.. Wat denkt men sluit een vrouw meteen op.
Fuck iedereen, kun je uitleggen wat je daarmee bedoelt?

30-06-2011, 00:22

Citaat door The_End:
ga je kroeshaar blonderen arabische stronthoer,

Citaat door Queen-Samia:
ben berbers



AUWTSSS! THE END OF YOUR LIFE!

Pagina's : 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14