Bekijk volle/desktop versie : sadak



Pagina's : [1] 2 3

29-06-2011, 14:52
1100, sadak zal jij ja zeggen

29-06-2011, 15:31


Tuurlijk gaat tog niet om het geld gaat tog om de jongen.

29-06-2011, 15:32
oke het is een vraag he oke dus jij vind het geen probleem nou kijken of meer dames het zullen accepteren

29-06-2011, 15:33
Why not, hij moet geven wat hij kan geven... als dat het bedrag is wat hij kan geven prima...

29-06-2011, 15:35



Citaat door greeneyess:
Why not, hij moet geven wat hij kan geven... als dat het bedrag is wat hij kan geven prima...
tot nu toe allen maar positief reactie

29-06-2011, 16:14
Ik had het nooit erg gevonden als een man mij weinig sadak zou geven. ik had altijd zoiets van"misschien heeft hij nu niet genoeg geld, als het een goede man is die allah vreest waarom niet. Hij kan later alles voor me kopen als hij daarvoor genoeg middelen ervoor heeft.
Het gaat mij meer om de persoon zelf dan hoe hij zijn innerlijke is dan dat geld.

29-06-2011, 22:47
ik vind het ook geen probleem hoor niks mis mee

29-06-2011, 22:54
1100? Wat moet ik daarmee? Dan kun je net zo goed met een doosje dadels komen.

30-06-2011, 09:19

Citaat door groen_appeltje:
1100? Wat moet ik daarmee? Dan kun je net zo goed met een doosje dadels komen.
dus jij vind geld belangrijk dat de man met wie je trouwd??????????????????

30-06-2011, 09:35

Citaat door melkpoedertje:
dus jij vind geld belangrijk dat de man met wie je trouwd??????????????????
Dat is een overhaaste conclusie.

Wordt anders een saaie topic als iedereen het wel ok vindt.

De sdak is tegenwoordig toch niet wat het zijn moet. We hebben teveel cultuur er in gemengd waardoor de mahr zijn intentie voorbij gaat.

30-06-2011, 09:40

Citaat door groen_appeltje:
Dat is een overhaaste conclusie.

Wordt anders een saaie topic als iedereen het wel ok vindt.

De sdak is tegenwoordig toch niet wat het zijn moet. We hebben teveel cultuur er in gemengd waardoor de mahr zijn intentie voorbij gaat.
als ik zou trouwen en me aanstaande zou zeggen luister vrouwtje ino ik kan je allen maar 1100 euro geven want heb niet zo veel geld zou ik zeggen ja is goed wat moet ik met zo veel geld ik wil gelukkig zijn me me mannetje geld maakt niet gelukkig als ik zie hoeveel sommige vragen dan schrik ik er wel van

30-06-2011, 10:06

Citaat door melkpoedertje:
als ik zou trouwen en me aanstaande zou zeggen luister vrouwtje ino ik kan je allen maar 1100 euro geven want heb niet zo veel geld zou ik zeggen ja is goed wat moet ik met zo veel geld ik wil gelukkig zijn me me mannetje geld maakt niet gelukkig als ik zie hoeveel sommige vragen dan schrik ik er wel van
Vrouwtje inoe, haha.. dat moet hij dus echt niet tegen mij gaan zeggen. Vind 'vrouwtje' zo niet klinken.

Natuurlijk, je gaat toch niet meer eisen dan wat hij kan geven. Maar ik vind sowieso dat je niet om een sdak moet gaan onderhandelen. Dat hoort niet.

30-06-2011, 10:10



Citaat door groen_appeltje:
Vrouwtje inoe, haha.. dat moet hij dus echt niet tegen mij gaan zeggen. Vind 'vrouwtje' zo niet klinken.

Natuurlijk, je gaat toch niet meer eisen dan wat hij kan geven. Maar ik vind sowieso dat je niet om een sdak moet gaan onderhandelen. Dat hoort niet.
was maar een voorbeeld over dat vrouwtje ino maar helaas gaat dat wel handelen want de papa van dat meisje vind het telaag en noem maar op

30-06-2011, 10:40

Citaat door melkpoedertje:
was maar een voorbeeld over dat vrouwtje ino maar helaas gaat dat wel handelen want de papa van dat meisje vind het telaag en noem maar op
I know Maar melkpoedertje inoe klinkt dan toch wel schattiger dan vrouwtje inoe.

Het gebeurt veel helaas, lijkt net een verkoop van schapen en koeien.

30-06-2011, 10:47

Citaat door groen_appeltje:
I know Maar melkpoedertje inoe klinkt dan toch wel schattiger dan vrouwtje inoe.

Het gebeurt veel helaas, lijkt net een verkoop van schapen en koeien.
ja helaas wel heb een neef die wilde gaan trouwen met een dame uit elhocima uit denhaag hij haar handje gevraagt tweede keer weer terug om over de sadak tepraten hij wilde haar 2000 euro geven je raad het al haar vader zij me dochter is zij maar zo veel waard die jongen keek zo van huh ik kom niet kopen maar trouwen met je dochter hij zij das alles wat ik nu kan geven die vader eiste 5000 euro wollah toen zij die vader van die jongen sorry wij zijn hier niet op inkopen tedoen mijn zoon kan allen nu 2000 euro geven en toen begon die tezeggen 5000 euro anders krijg je me dochter niet die vader van die zoon zij kom me jongen deze mensen vinden hgeld belangrijk dan hun dochter die gaat trouwen ze zijn weg gegaan en is de bruidloft niet door gegaan gewoon schande niet normaal dat zo iets nog gebeurd vandaar dat ik dacht laat ik eens een topic openen met 1100 euro kijken hoe mensen zullen reageeren...

Pagina's : [1] 2 3