Bekijk volle/desktop versie : Oh mijn god die knal net in Den Haag.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

29-06-2011, 01:00

Citaat door Denhaagia:
Ik durf niet eens gordijnen open te doen!

Aahaahahah hier ga ik stuk om! Is 't zoo erg? Dat durf ik nét nog wel haha!

29-06-2011, 01:01

Fantasie slaat hier op hol bij sommigen......

29-06-2011, 01:01
Shek taanyedh daysen hed .

29-06-2011, 01:02
wajooow ja man ik schrok me te pletter

29-06-2011, 01:07

Hoorde ook BOEEM, maar was er een speciale BOEM dan? mohim die heb ik zekers gemist want bij elke verlichting stop ik meteen mn vingers in mn oren.

29-06-2011, 01:09

Citaat door Justice4Muslim:
Zeg sub7anallah 3adeem ipv woorden te gebruiken als k...en f...??

Deze knal is niks vergeleken met de ondervraging van Munkar en Nakier in het graf wannneer zij ons zullen vragen over geloof

Onweer en bliksem zijn slechts tekenen van Allah sawt om ons aan de agira te doen denken

inscha'allah komt alles goe ik ben doodsbang maar kdoe de hele tijd dua's en niemand is thuis kheb koran gedaan en zeg de hele tijd dua
maar wat je zegt over dag des oordeels zal erger zijn erger dan horror mhm erger dan dit weer je hebt zwaar gelijk mensen zitten hier egt graaf te praten maar van binnen zijn ze heel heel klein

Ik vind het ook eng om eerlijk te zijn die knal en harde onweer, maar khair inshallah heb vertrouwen in Allah sawt

Dag des oordeels zal pas zwaaaaaaaaaaaaaar ENG EN GRUWELIJK ZIJN echte horror wacht op ons

Wa Allahu A3lam
inscha'allah komt alles goe ik ben doodsbang maar kdoe de hele tijd dua's en niemand is thuis kheb koran gedaan en zeg de hele tijd dua
maar wat je zegt over dag des oordeels zal erger zijn erger dan horror mhm erger dan dit weer je hebt zwaar gelijk mensen zitten hier egt graaf te praten maar van binnen zijn ze heel heel klein

29-06-2011, 01:37
Zo hatelijk dat ik niet iedereen tegelijk kan citeren!

29-06-2011, 01:38

Citaat door midargirl_4life:
Aahaahahah hier ga ik stuk om! Is 't zoo erg? Dat durf ik nét nog wel haha!

Jij hebt lef!

@Justice4muslim, mooi gezegd. SubhanAllah a3adiem.

29-06-2011, 01:41

Citaat door Spmowv:

Ziet er altijd wel heftig uit.
Maar ook wel mooi .
Veeeeel mooier!

29-06-2011, 01:42

Citaat door OkOk:
Hoorde ook BOEEM, maar was er een speciale BOEM dan? mohim die heb ik zekers gemist want bij elke verlichting stop ik meteen mn vingers in mn oren.
Jaa er was een hele uitzonderlijke BOEM. Was geeneens een BOEM meer, leek letterlijk alsof er ergens een BOM was ontploft.

29-06-2011, 02:20

Citaat door Spmowv:
De zon is schijnheilig, hij doet alsof ie lief is voor ons.

Maar van dichtbij ...

29-06-2011, 02:38
SOUB7ANALLAH AL3ADIM .. ALLAH O AKBAR ALLAH O AKBAR ALLAH O AKBAR

PS. snap niet dat sommige mensen met .k. kunnen schelden over het onweer van ALLAH SOUB7ANAHOE WATA3ALA

29-06-2011, 02:43

Vanochtend heeft de bliksem ingeslagen op een treinspoor ofzo. Kon ik niet met de trein! Het was echt eeennggg! En het bliksemde echt heel veel en die onweer. Bij mij is het al minder hmdl!

29-06-2011, 02:45

Citaat door Denhaagia:
Zo hatelijk dat ik niet iedereen tegelijk kan citeren!
Dat kan wel meid. Naast het woordje citeer heb je een wolkje met een plusje, die moet je elke keer indrukken bij de mensen die je wil citeren en bij de laatste moet je dan op citeer drukken, dan krijg je ze allemaal op een rijtje.

29-06-2011, 03:02
Haha,
ik stond bij de halte de la reywegg, en er reden 3 brandweerwagensss voorbij,
Freaky...

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8