Bekijk volle/desktop versie : Ben je het pijnlijke epileren meer dan zat?



28-06-2011, 20:36
Heb een NO!NO! te koop. Hij is super goed, en ik verkoop dit product aangezien ik een Braun apparaat gebruik. De NO!NO! heb ik maar 1 keer gebruikt maar ik blijf toch een trouwe klant van mijn Braun apparaat.
[video=youtube;2E6nImW6_uE]http://www.youtube.com/watch?v=2E6nImW6_uE&feature=player_embedded[/video]

Ik zelf heb de oudere versie, die overigens precies dezelfde functies heeft. Zie marktplaats link.
Voor de dames van Marokko.nl verkoop ik m voor 150 euro. ( In de winkel is tie 250!)

De ongewenste haartjes permanent verwijderen, door middel van een Laserbehandeling in een schoonheidssalon kost honderden euro’s en werkt daarbij niet voor iedereen! Mensen met een getinte of gekleurde huid kunnen niet eens een hun haar verwijderen met een laser behandeling. Bovendien moet de behandeling diverse keren herhaald worden. Wat een kostbaar en langdurig traject is.

Hebt u hier ook genoeg van?
Dan is het tijd om ‘’JA!’’ te zeggen tegen No!No! Het revolutionaire haarverwijdering systeem ontwikkeld door Radiancy, experts op het gebied van op lichtgebaseerde huidverzorging. No!No!’s gepatenteerde Thermicon Technologie stuurt een thermisch signaal naar de wortel, dit verstoort de communicatie van uw haargroei. Dit vermindert gegarandeerd de haargroei over een langere periode van tijd.

In een klinische studie van 6 weken, heeft bewezen de haargroei te verminderen met 64%. En het is in de klinische studie bewezen dat het haar dat nog teruggroeide dunner, fijner en minder dik is! En dit allemaal zonder scheren of waxen. U zult geen last hebben van sneetjes, ingegroeide haren en geïrriteerde huid!

No!No! is makkelijk te gebruiken en pijnloos. De No!No! werkt in 3 gemakkelijke stappen. Kies een Thermicon kop voor lang of kort haar. Laat dan No!No! simpelweg over uw huid glijden en wrijf met een Scrubpad alles weg voor een glad zijdezacht resultaat.

Niet zoals bij het scheren waar het haar alleen afgesneden wordt en niet zoals bij waxen waar het haar letterlijk uitgetrokken wordt. Met No!No! wordt het haar pijnloos van het huidoppervlak verwijderd
No!No! is wereldwijd in verschillende tijdschriften en TV-uitzendingen verschenen als een doorbraak in schoonheidsbehandeling. No!No! is het enige ontharingsapparaat dat professioneel haar verwijdert door middel van thermische technologie!
En nu kunt u ook de zachte, glanzende en sexy resultaten krijgen die alleen No!No! biedt!
Het mooiste is dat No!No! voor iedereen en over het hele lichaam, van uw gezicht tot uw benen, te gebruiken is! Het werkt voor alle leeftijden, alle haartypes, elke huidskleur en bij vrouwen en mannen.
De effectieve No!No! is pijnloos en heel eenvoudig in gebruik. Gebruik No!No! in uw eigen huis of neem het dankzij de handige travelbag mee waarheen u wilt!

No!No! bespaart u op termijn geld en u hebt dezelfde professionele resultaten als u in een schoonheidssalon zou hebben. Resultaten die u altijd al wilde hebben en nu in het comfort van uw eigen huis!

Als u nu bestelt krijgt ook nog eens een handige travelbag helemaal gratis! Voordelen No!No!:

x Verminderde haargroei tot 64%.
x Thermisch ontharingsapparaat.
x Geen last van sneetjes, ingegroeide haren en een geïrriteerde huid.
x Het haar wordt pijnloos van het huidoppervlak verwijderd.
x Over uw gehele lichaam te gebruiken.
x Werkt voor iedereen, ongeacht haartype of huidskleur.

Pakket bevat:

x No!No!, verkrijgbaar in de kleuren Black, Blue en Pink.
x 2 Thermicon koppen, 3 voor de lange en 2 voor de korte haren.
x 1 Scrubpad.
x Instructie DVD waarmee u de beste resultaten zult krijgen.
x Gratis No!No! travelbag.


Ik doe de NO!NO! weg omdat ik een heleboel epilators thuis heb, en deze dus overbodig is.
In de winkels kost de NO!NO! 250 euro. De mijne is nog nieuw voor de prijs van 185 euro.

Zie link voor foto's! http://sieraden-tassen-uiterlijk.marktplaats.nl/uiterlijk-lichaamsverzorging/461269015-no-no-epileerapparaat-te-koop.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0Y WiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSb qWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1

28-06-2011, 20:39


De no!no! Is een big No!

28-06-2011, 20:42
Hele verkoop riedeltje en ondertussen zelf voor een ander merk gaan
wat slecht

28-06-2011, 20:42
Ieder heeft zo zijn eigen ervaringen. Mijn moeder gebruikte mijn No!No! een tijdje en tot op heden heeft ze veel minder haargroei.

28-06-2011, 20:44


Dat komt omdat ik dat apparaat jaren gebruik. Hou niet zo van veranderingen. Heb het in een vlaag gekocht en had er gelijk spijt van aangezien ik het toch niet gebruik.

28-06-2011, 20:45
oefff ze hebben altyd veel te vertellen die spotjes van tell sell

geloof jy erin? ik namelyk niet

28-06-2011, 20:47

Citaat door StreetChic:
oefff ze hebben altyd veel te vertellen die spotjes van tell sell

geloof jy erin? ik namelyk niet
Haha dat klopt. Maar af en toe is de verleiding te groot!

28-06-2011, 21:48
Ik heb je gepmd dame