Bekijk volle/desktop versie : homo voorlichting verplicht op school



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-06-2011, 19:33
http://www.nu.nl/politiek/2551524/verplichte-homovoorlichting-school.html

zijn ze gek geworden wella? willen ze van onze jongetjes homos maken?
eerst homo kleding en nu homovoorlichting
3ayko 3liena

28-06-2011, 19:34



Citaat door Umm-Uthmaan:
http://www.nu.nl/politiek/2551524/verplichte-homovoorlichting-school.html

zijn ze gek geworden wella? willen ze van onze jongetjes homos maken?
eerst homo kleding en nu homovoorlichting
3ayko 3liena
Ze willen dat jouw jongetjes ze met rust laten en ze niet uitschelden en in elkaar slaan... Wel duidelijk toch..

28-06-2011, 19:35
nou niet meteen maar natuurlijk wel op jonge leeftijd al mee in aanraking brengen zodat ze het heeeeeeel normaal gaan vinden, kortom met de paplepel ingieten dat een lulletje in de reet van een ander lulletje heel normaal is

28-06-2011, 19:36

Citaat door nisrineke2:
nou niet meteen maar natuurlijk wel op jonge leeftijd al mee in aanraking brengen zodat ze het heeeeeeel normaal gaan vinden, kortom met de paplepel ingieten dat een lulletje in de reet van een ander lulletje heel normaal is
zo begint het... en de volgende generaties?

28-06-2011, 19:44


Ik vind ook dat ze verplicht voorlichting moeten geven over de Islam vanuit de moskee in de buurt. Kinderen moeten weten dat het niet is wat Wilders zegt.

Kinderen van tegenwoordig weten dondersgoed wat een homo is. Alleen weten ze niet wat het scheldwoord homo, gay of flikker inhoudt. Dus voorlichten, ja!

28-06-2011, 19:47

Citaat door Umm-Uthmaan:
http://www.nu.nl/politiek/2551524/verplichte-homovoorlichting-school.html

zijn ze gek geworden wella? willen ze van onze jongetjes homos maken?
eerst homo kleding en nu homovoorlichting
3ayko 3liena
Ja, want als je homovoorlichting krijgt word je ook echt spontaan homo

28-06-2011, 19:48

Citaat door AntiClimax:
Ik vind ook dat ze verplicht voorlichting moeten geven over de Islam vanuit de moskee in de buurt. Kinderen moeten weten dat het niet is wat Wilders zegt.

Kinderen van tegenwoordig weten dondersgoed wat een homo is. Alleen weten ze niet wat het scheldwoord homo, gay of flikker inhoudt. Dus voorlichten, ja!
als we het zo gaan bekijken, mag er ook voorlichting komen over negers en xxxxxes en mongolen en kanker, tering, tyfus enz....
dus ik vind niet dat er om die reden een voorlichting moet komen

kinderen moeten opgevoed worden als zij dit soort taalgebruiken om anderen uit te schelden, beledigen en vernederen

28-06-2011, 19:48

Citaat door Singelette:
Ja, want als je homovoorlichting krijgt word je ook echt spontaan homo
nee maar het wordt dan wel gezien als een heel normaal fenomeen, want zo werkt dat bij kinderen.
als je kind leert dat het zo is en zo kan, dan blijft een kind dat denken

28-06-2011, 19:51
Maar in alle eerlijkheid: ik vind homo-voorlichting prima. Homo's zijn ook gewoon mensen. Je hoort iedereen te respecteren. Omdat het volgens de islam niet mag, wil niet zeggen dat je mensen daarmee moet lastigvallen.

Ik vind het gedrag van sommige Marokkaanse jongens naar homo's toe echt schandalig. Hebben jullie dat ook niet: zo'n gevoel van schaamte als je in de krant moet lezen hoe jongens met een moslimachtergrond zomaar homo's op straat aanvallen omdat ze geen respect voor hun hebben. Van mij mogen dat soort mensen uit onze gemeenschap worden gezet. Ik heb liever 10 homo's in mijn familie dan 1 homobasher.

28-06-2011, 19:53

Citaat door Umm-Uthmaan:
nee maar het wordt dan wel gezien als een heel normaal fenomeen, want zo werkt dat bij kinderen.
als je kind leert dat het zo is en zo kan, dan blijft een kind dat denken
Nou en, als ze het van anderen accepteren dat ze homo zijn? Is het soms islamitisch om dat niet te doen en geweldadig te worden? Nee he?

Je bent gewoon homo of je bent het niet. Kun jij je voorstellen dat jij spontaan lesbisch zou worden? Seriously? Homo zijn is geen modeverschijnsel, het is geen keuze. Ik snap jouw angstvallige reactie niet zo goed.

28-06-2011, 19:53

Citaat door Umm-Uthmaan:
als we het zo gaan bekijken, mag er ook voorlichting komen over negers en xxxxxes en mongolen en kanker, tering, tyfus enz....
dus ik vind niet dat er om die reden een voorlichting moet komen

kinderen moeten opgevoed worden als zij dit soort taalgebruiken om anderen uit te schelden, beledigen en vernederen




anticlimax heeft gelijk ik denk namelijk dat ze bedoeld die kinderen bijbrengen dat die dingen nu eenmaal bestaan en dat ze zich ten alle tijden dienen te gedragen en is alleen maar goed dan kunnen ze uitleggen waarom dit in ons geloof verboden is!!!!!

en dat hoeft niet al op 5jarige leeftijd maar toch wel een keer is alleen maar goed uitleg uitleg uitleg it takes a whole village to raise a child en de moskee mag zeker wel betrokken zijn bij beetje opvoeding vind ik


P.S. heb zelf geen kinderen maar toch

28-06-2011, 19:55

Citaat door Umm-Uthmaan:
als we het zo gaan bekijken, mag er ook voorlichting komen over negers en xxxxxes en mongolen en kanker, tering, tyfus enz....
dus ik vind niet dat er om die reden een voorlichting moet komen

kinderen moeten opgevoed worden als zij dit soort taalgebruiken om anderen uit te schelden, beledigen en vernederen
Over kanker wordt ook voorlichting gegeven.

Het gaat erom dat er voorlichting moet gegeven worden daar waar een probleem ontstaat in de maatschappij. Homo's zijn op dit moment een probleem bij een groep jongeren. En deze jongeren gaan er heel slecht mee om.

De Islam heeft een vertekend beeld gekregen door terroristen en Wilders heeft hieraan geholpen. Dus inlichten die jongeren (en volwassenen).

28-06-2011, 19:55



Citaat door Singelette:
Maar in alle eerlijkheid: ik vind homo-voorlichting prima. Homo's zijn ook gewoon mensen. Je hoort iedereen te respecteren. Omdat het volgens de islam niet mag, wil niet zeggen dat je mensen daarmee moet lastigvallen.

Ik vind het gedrag van sommige Marokkaanse jongens naar homo's toe echt schandalig. Hebben jullie dat ook niet: zo'n gevoel van schaamte als je in de krant moet lezen hoe jongens met een moslimachtergrond zomaar homo's op straat aanvallen omdat ze geen respect voor hun hebben. Van mij mogen dat soort mensen uit onze gemeenschap worden gezet. Ik heb liever 10 homo's in mijn familie dan 1 homobasher.




ik vind het schandalig maar verlies aub niet uit het oog dat nederlanders dit zelf ook doen homo is een scheldwoord voor vele rassen net zoals joden ook voor nederlanders een scheldwoord is vergeet hierbij de ajaxieten niet die hiermee worden uitgescholden....

zij schamen zich dan ook niet de ogen uit de kop dus doe jij dat aub ook niet

28-06-2011, 19:57

Citaat door Singelette:
Nou en, als ze het van anderen accepteren dat ze homo zijn? Is het soms islamitisch om dat niet te doen en geweldadig te worden? Nee he?

Je bent gewoon homo of je bent het niet. Kun jij je voorstellen dat jij spontaan lesbisch zou worden? Seriously? Homo zijn is geen modeverschijnsel, het is geen keuze. Ik snap jouw angstvallige reactie niet zo goed.


Citaat door nisrineke2:
anticlimax heeft gelijk ik denk namelijk dat ze bedoeld die kinderen bijbrengen dat die dingen nu eenmaal bestaan en dat ze zich ten alle tijden dienen te gedragen en is alleen maar goed dan kunnen ze uitleggen waarom dit in ons geloof verboden is!!!!!

en dat hoeft niet al op 5jarige leeftijd maar toch wel een keer is alleen maar goed uitleg uitleg uitleg it takes a whole village to raise a child en de moskee mag zeker wel betrokken zijn bij beetje opvoeding vind ik


P.S. heb zelf geen kinderen maar toch
ik begrijp jullie wel, maar ik wil dat als ouder zelf in de hand houden, ik leg mijn kind zelf uit wat een homo is en dat het verboden is enz.
dat hoeve anderen niet voor mij te doen.

ik deel de mening niet dat jullie zeggen dat men er niet zelf voor kiest.
hoe kan het dan soms zo zijn dat iemand heeeel zijn leven als homo door het leven gaat en dan ineens niet meer homo is?

28-06-2011, 20:00

Citaat door AntiClimax:
Over kanker wordt ook voorlichting gegeven.

Het gaat erom dat er voorlichting moet gegeven worden daar waar een probleem ontstaat in de maatschappij. Homo's zijn op dit moment een probleem bij een groep jongeren. En deze jongeren gaan er heel slecht mee om.

De Islam heeft een vertekend beeld gekregen door terroristen en Wilders heeft hieraan geholpen. Dus inlichten die jongeren (en volwassenen).
het probleem ligt hem niet in de homos, maar in de jongeren zelf.
als ze homos niet lastig vallen vallen ze wel joden lastig, als ze joden niet lastig vallen, vallen ze wel travestieten lastig, als ze hun niet lastig vallen, vallen ze wel kale blanke mannen lastig

dus daar ligt het niet
het probleem zit m in die jongeren zelf en de opvoeding

die voorlichting geef ik wel zelf aan mijn kind, ik bepaal wat ik mijn kind erover vertel en vooral HOE

Pagina's : [1] 2 3 4 5