Bekijk volle/desktop versie : Douchen



28-06-2011, 19:15

Citaat:
En na een halfuur terug dat plakkerig gevoel voelen. Verdoemmen eh! Ik haat warmte. Echt. ::S
Over. :/

28-06-2011, 19:25


Hooooooooooooooooooooooofdpijn!

28-06-2011, 19:27
Ik heb ook meerdere malen gedoucht los van roudou maar nadat ik mijn haren ook mee heb gewassen was ik een lange tijd verkoeld. Doen dus! En weinig aantrekken!

28-06-2011, 19:35
met andere woorden...huppel rond in je onderbroek

28-06-2011, 19:44



Citaat door Bouchratjuhh:
met andere woorden...huppel rond in je onderbroek
Whatever you want.

28-06-2011, 19:47

Citaat door Vydushki:
Ik heb ook meerdere malen gedoucht los van roudou maar nadat ik mijn haren ook mee heb gewassen was ik een lange tijd verkoeld. Doen dus! En weinig aantrekken!
lol. een keer is het loudou de andere roudou. Please, it's Wudou. En als je doucht (ghusl) met de intentie dat je ook as-salaah wilt verrichten kun je ook gewoon mee bidden.

28-06-2011, 19:47
Ik loop in een zwembad-pak gevuld met water en gekoelde blokjes (van die blauwe). Heerlijk.

28-06-2011, 19:50
Ik ook man pff.

28-06-2011, 19:50

Citaat door TrotseBerberse_:
Hooooooooooooooooooooooofdpijn!

Hoe ging je examen?

Citaat door Vydushki:
Ik heb ook meerdere malen gedoucht los van roudou maar nadat ik mijn haren ook mee heb gewassen was ik een lange tijd verkoeld. Doen dus! En weinig aantrekken!


Ik wil gewoon m'n douche overal naartoe kunnen meezeulen. Gewoon hup and away. =(

Dat laatste... very interesting.

Citaat door Bouchratjuhh:
met andere woorden...huppel rond in je onderbroek
Liefst ook nog een bovenstuk eh. Boobies moeten niet overal naartoe kunnen wandelen.

28-06-2011, 19:53

Citaat door crazy_lina:
Hoe ging je examen?
Beter dan ik had verwacht. Heb er een goed gevoel bij.

Thanks.

28-06-2011, 20:01

Citaat door TrotseBerberse_:
Beter dan ik had verwacht. Heb er een goed gevoel bij.

Thanks.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuu uuuuuuuuuuj! Superglad for you!

28-06-2011, 20:02

Citaat door crazy_lina:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuu uuuuuuuuuuj! Superglad for you!
Thanks sweetheart!

Hoe was je dagje?

28-06-2011, 20:07



Citaat door TrotseBerberse_:
Thanks sweetheart!

Hoe was je dagje?
Ik werd aangevallen door waterballonmonsters (=kinderen) waardoor het leek alsof ik in m'n broek had geplast. Heel leuk dus. |-)
En ik moet werken morgen.


How was yours nasat het examen?

28-06-2011, 20:09
Ben eigenlijk wel blij met de overdreven hitte van vandaag, mijn heimwee naar Marokko die alsmaar groter werd omdat ik niet ga is plotseling verdwenen

28-06-2011, 20:10

Citaat door crazy_lina:
Ik werd aangevallen door waterballonmonsters (=kinderen) waardoor het leek alsof ik in m'n broek had geplast. Heel leuk dus. |-)
En ik moet werken morgen.


How was yours nasat het examen?
Dat zag ik net staan, in een van je topics. Wat een stelletje ratten zijn het ook.

Rustige dag, alleen voel ik me de gehele dag al heel moe. Zal vast door het weer komen ..