Bekijk volle/desktop versie : Israël dreigt Libanon weer binnen te vallen



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-06-2011, 12:15
Israëlische troepen hebben gedreigd Zuid-Libanon binnen te vallen, als de veiligheid in die regio niet snel verbetert.

Volgens de Israëliërs zou Hezbollah het gebied gebruiken als opslagplaats voor explosieven en wapens. Israël zou namelijk recent de ontdekking hebben gedaan dat het gebied een broeinest is van Hezbollah. De Israëlische inlichtingendienst hebben onlangs de VS bezocht om steun te verkrijgen voor een eventuele inval.


Bron: ANMV.nl/Watan

28-06-2011, 12:26


ze willen weer vernederd worden?

28-06-2011, 12:26
Natuurlijk zal Israël weer als agressor worden afgetekend.

28-06-2011, 12:39
Israel mag Iran gaan aanvallen van mij

Overigens ben ik ervan overtuigt dat WW3 daar zal beginnen.

28-06-2011, 12:43


Hezbollah en Iran dreigen voortdurend de staat Israel te vernietigen

28-06-2011, 12:44

Citaat door Simcha:
Natuurlijk zal Israël weer als agressor worden afgetekend.
de smiechten!! hoe durven ze

28-06-2011, 12:46

Citaat door Brabus:
Israel mag Iran gaan aanvallen van mij

Overigens ben ik ervan overtuigt dat WW3 daar zal beginnen.
Waar het ook zal beginnen Iran, Noord korea, Het is angstaanjagend dichtbij!!!

28-06-2011, 12:49
Het is voornamelijk Assad en Hezbollah die een oorlog willen uitlokken. Dit om zo de aandacht af te leiden van de Syrische binnenlandse problemen en de aanklacht tegen Assad en Hezbollah, die over een paar dagen verwacht wordt ivm de moord op Hariri.

28-06-2011, 12:51
@ thekingmaroc

Geen zonnesteek, maar dit is de bittere realiteit

28-06-2011, 12:54

Citaat door thekingmaroc:
oja is dat zo frysk hoe doen hezbollah en iran dat
Als ik jou dat moet duidelijk maken dan is zelfs VMBO aan jou niet besteed.

28-06-2011, 13:04

Citaat door thekingmaroc:
oja is dat zo frysk hoe doen hezbollah en iran dat
Iran..gewoon zo.

http://english.aljazeera.net/archive/2005/10/200849132648612154.html

28-06-2011, 13:07
en als de rest van de wereld het niet geloofd, doen we gewoon weer een powerpoint presentatie bij de VN.

there is a truck
now there isn't

nuke the bastards

28-06-2011, 13:11


Het wordt mij steeds duidelijker.
Iran zoekt Syrië op onder het mom van "wij zullen Israël doen verdwijnen" zo ook Hesbollah om zo de onrust in eigen land te beteugelen.
Vooral in Iran en Syrië worden momenteel honderden mensen opgepakt en mishandeld.
De "regeringen" in die landen zijn vreslijk bang de greep op het volk te verliezen.
En wat is dan makkelijker om Israël als zonde bok de schuld te geven.
Overgens aan de persoon die het had over genocide op de Palestijnen: graag een bron.
Dat Turkye en Israël op dit ogeblik met elkaar aan het onderhandelen zijn moet toch niemand verbazen?
Maar men moet wel een beetje op de hoogte zijn van de History en de politiek van gisteren en vandaag.

28-06-2011, 13:14
Er zal eerder een burgeroorlog uitbreken in Libanon.


Citaat:
In de Libanese stad Tripoli is het leger vandaag ingezet nadat er zeven doden vielen bij gevechten tussen Alawieten en soennitische moslims.

De twee groepen schoten met raketten en machinegeweren op elkaar. Daarbij kwam onder andere een Libanese soldaat om het leven. Volgens medische bronnen raakten zo’n 25 mensen gewond. Het leger werd vanochtend ingezet om de orde en veiligheid in de stad te handhaven. Soldaten patrouilleren door de stad en hebben wachtposten ingesteld.

In de tweede stad van Libanon braken de gevechten uit na demonstraties tegen het regime van de Syrische president Bashar al-Assad. Er zou aanzienlijke schade zijn aangericht in de stad, meldt persbureau AFP. Alawieten zijn een sjiitische-islamitische groepering uit het Midden-Oosten, waar Assad ook deel van uit maakt.

De afgelopen jaren was havenstad Tripoli het toneel van botsingen tussen de soennitische aanhangers van oud-premier Saad Hariri, die nu in de oppositie zit en de Alawietische aanhangers van Hezbollah die nu een meerderheid heeft in de Libanese regering.

28-06-2011, 13:14
en als het duidelijk is voor tamar... tja wie zijn wij dan nog...?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6