Bekijk volle/desktop versie : Striae



28-06-2011, 09:51
Ze zeggen liever voorkomen dan genezen...
Ik heb een heerlijk verkoelend aloe vera crema, die er voor zorgt dat de huid verkoelt wordt ( minder jeuk) en zacht blijft!

Ben zelf 5.5 maand zwanger en heb het vanaf het begin gebruikt, geen straie te bekennen gelukkig..

Wellicht interesse in dit creme'tje? PM me dan even.

28-06-2011, 10:10


striae is erfelijk bepaald, als je moeder het niet heeft heb jij een grote kans dat je het ook niet krijgt.
mijn moeder heeft 9 kinderen gebaard geen enkele striae en zo mijn zussen en ik ook geen striae en hebben niks gesmeerd.
ken ook mensen die zich gek hebben gesmeerd en alsnog de laatste dag van de bavlling enorme striae's hebben gekregen.
misschien dat het beetje kan helpen het smeren, maar geloof er bijna niet meer in.
maar sucees hoor meid!!!

28-06-2011, 10:25

Citaat door NoLoveNoCry:
striae is erfelijk bepaald, als je moeder het niet heeft heb jij een grote kans dat je het ook niet krijgt.
mijn moeder heeft 9 kinderen gebaard geen enkele striae en zo mijn zussen en ik ook geen striae en hebben niks gesmeerd.
ken ook mensen die zich gek hebben gesmeerd en alsnog de laatste dag van de bavlling enorme striae's hebben gekregen.
misschien dat het beetje kan helpen het smeren, maar geloof er bijna niet meer in.
maar sucees hoor meid!!!
Klopt ik heb me ook niet gesmeerd ben nu 6,5 maand ook geen strae mijn moeder heeft ook 8 gebaard nooit last van gehad.

28-06-2011, 10:35
hey meiden!

Ja mijn moeder heeft het ook en me zus ook en ik tot nu toe niet vandaar... maar inderdaad je weet nooit hoe het loopt... ik vind het in ieder geval lekker vooral tegen de jeuk, dan is het lekker om een verkoelend creme'tje te smeren ;-)

28-06-2011, 13:18


hey, wil je niet ontmoedigen maar ben net een paar maanden bevallen. ik heb van dag 1 altijd gesmeerd 2 keer per dag: creme en amandelolie om striemen te voorkomen. ik had een supergladde mooie buik waar ik trots op was. dacht: geen lijntje te bekennen. Zodra de kleine eruit was, zag mijn buik eruit als een landkaart. overal hele fijne blauwpaarse lijntjes van heup tot onder navel...was nogal een teleurstelling.
iedereen is anders, maar fixeer je er toch maar niet op dat het zo blijft. belangrijkste is dat je kindje gezond is.
maar wel goed dat je toch iets smeert natuurlijk. wie weet helpt het bij jou toch succes!

28-06-2011, 14:29
mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap ook nooit gesmeerd. en ze had ook heel veel striemen. nu na haar bevalling van januari smeert ze 2x per dag met Bio Oil. en de kleine strieme zijn helemaal weg en de grote dikke die zijn al heel duidelijk aan het vervagen. Ik ga van de week de olie halen en dan beginnen met smeren! Tevens me moeder heeft nergenslast van gehad en die smeerde ook.

29-06-2011, 16:51

Citaat door moslima227:
mijn zus heeft tijdens haar zwangerschap ook nooit gesmeerd. en ze had ook heel veel striemen. nu na haar bevalling van januari smeert ze 2x per dag met Bio Oil. en de kleine strieme zijn helemaal weg en de grote dikke die zijn al heel duidelijk aan het vervagen. Ik ga van de week de olie halen en dan beginnen met smeren! Tevens me moeder heeft nergenslast van gehad en die smeerde ook.




29-06-2011, 17:00
Mijn moeder en me zus hebben wel striae en ik heb HMDL helemaal niets! Je kunt aan mijn buikje niet zien dat er een baby uit is gekomen HMDL

29-06-2011, 17:18

Citaat door souk2003:
Mijn moeder en me zus hebben wel striae en ik heb HMDL helemaal niets! Je kunt aan mijn buikje niet zien dat er een baby uit is gekomen HMDL
En heb jij wel gesmeerd of dat niet?

05-07-2011, 12:02
ik heb bijna niet gesmeerd. Zo heeeeel af en toe dacht ik eraan en dat deed ik het wel weer en dan weer weken niet en dan wel weer een paar dagen Dus niet intensief.