Bekijk volle/desktop versie : Politie helpt bij bevalling in auto



28-06-2011, 09:23
Politie helpt bij bevalling in auto Van onze Haagse redactie -

Voor het eerst in zijn politiecarrière mocht agent Patrick voor vroedman spelen. Op de Hoefkade in Den Haag moest hij gisterochtend samen met zijn collega Cassandra in actie komen toen de 26-jarige Karima uit de hofstad op de passagiersstoel van haar auto aan het bevallen was.



http://www.telegraaf.nl/binnenland/10101315/__Politie_helpt_bij_bevalling_in_auto__.html?p=4,2

Bij deze gefeliciteerd karima

28-06-2011, 09:27


aaaahhhh zo cuteee..
gefeliciteerd Karima, Mimoun en Marouan.

28-06-2011, 09:29
omg lijkt me echt een nachtmerrie, ze hebben lef dat ze nog gaan poseren voor de foto

maar gefeliciteerd karima

28-06-2011, 09:32
Oké, dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen!!! Het hoofd al voelen, terwijl er niemand om je heen is om je te helpen met de bevalling!

Super van die agenten zeg. Mebrok met je zoontje!!!

28-06-2011, 09:45


Ja onmacht he?....maar hartstikke gefeliciteerd met je zoontje karima......

28-06-2011, 10:00

Citaat door Zouhet:
omg lijkt me echt een nachtmerrie, ze hebben lef dat ze nog gaan poseren voor de foto

maar gefeliciteerd karima
meskiena ik denk dat ze niet eens in de gaten heeft wat er om haar heen gebeurd..
politie agent baby journalisten ziekenhuis ....

jeetje

28-06-2011, 10:02
Die Marouan word vanaf nu zijn leven lang gepest

28-06-2011, 10:06

Citaat door Onzichtbaar_:
Oké, dat lijkt me echt het ergste wat je kan overkomen!!! Het hoofd al voelen, terwijl er niemand om je heen is om je te helpen met de bevalling!

Super van die agenten zeg. Mebrok met je zoontje!!!
ik heb dat ook meegemaakt, maar gelukkig! NIET MET 4 AGENTEN ERBIJ, ewa op dat moment dacht ze echt niet meer aan die tig angenten om haar heen, maar dan denk je echt red mijn leven AUB

voor de rest no comment, behalve felicitaties voor de new mommy en dad

28-06-2011, 10:14

Citaat door lala167:
ik heb dat ook meegemaakt, maar gelukkig! NIET MET 4 AGENTEN ERBIJ, ewa op dat moment dacht ze echt niet meer aan die tig angenten om haar heen, maar dan denk je echt red mijn leven AUB

voor de rest no comment, behalve felicitaties voor de new mommy en dad
elke politie agent zal haar aan haar bevalling herinneren