Bekijk volle/desktop versie : Zonder La Carte Nationale naar Marokko..??



Pagina's : [1] 2

28-06-2011, 00:03
Dag allemaal


Ik heb een vraag; Ik heb een nieuwe La Carte aangevraagd, Echter is deze nog steed niet binnengekomen.
Kan ik met het aanvraagformulier van de La Carte op zak gewoon door de Douane..? Ik heb wel gewoon een Nl paspoort.

28-06-2011, 06:02


selam ja dat kan maar dan moet je langs de consulaat een document halen kost je wel geld en neem pasfoto mee

28-06-2011, 08:26

Citaat door taurine:
selam ja dat kan maar dan moet je langs de consulaat een document halen kost je wel geld en neem pasfoto mee




Weet jij misschien ook of je naar marokko mag gaan als je marokkaanse paspoort bijna verloopt.
Ik weet als mijn man een nieuwe gaat aanvragen dat het ong 2 maanden duren voordat hij zijn nieuwe paspoort zal krijgen, of kan hij ook met een bewijs met de consulaat gaan?

Groetjes en alvast bedankt

28-06-2011, 09:05

Citaat door maninkwestie:
Dag allemaal


Ik heb een vraag; Ik heb een nieuwe La Carte aangevraagd, Echter is deze nog steed niet binnengekomen.
Kan ik met het aanvraagformulier van de La Carte op zak gewoon door de Douane..? Ik heb wel gewoon een Nl paspoort.
Als je een Nederlands paspoort hebt, kan je toch enkel met jou Nederlands ID door de douane geraken? Ik doe het in ieder geval zo, en ze vragen er wel altijd achter, maken soms een heisa daarover maar toch laten ze mij door.

28-06-2011, 09:21


salam niks aan de hand het aan vraag formulier moet je gewoon bij je hebben omte kunnen tonen tenminste als ze er om vragen. hoeft niet eens want je hebt een nl paspoort, maar neem het voor de zeker heid mijn zusje is gister naar marokkko zonder la carte nationaal , ze nam wel het bewijs mee van aanvraag. suc6.

28-06-2011, 09:24
salam niks aan de hand , je moet je paspoort gaan laten verlengen , en je krijgt hem de zelde dag mee hoor geen 2 maanden dat is voor la carte nationaal. dus suc6.

28-06-2011, 09:50
is er iemand die mijn vraag kan beantwoorden?

28-06-2011, 12:29
niemand die het weet over paspoort?

28-06-2011, 13:04

Citaat door Rhaza2010:
niemand die het weet over paspoort?
selam hoe oud is die paspoort van je man

28-06-2011, 13:48
rhaza2010 je kunt ze bellen en het zelf vragen.
ik heb het nummer voor je van Marokkaanse consulaat van den Bosch als je het wil hebben hoor ik het wel.

28-06-2011, 14:01
bij mij was dit ook het geval vorig jaar, bij aanvraag van la carte had ik ze gevraagd hoe ik het moest doen tijdens het wachten op cart als ik naar marokko wil gaan.
ze zeide dat ik het aanvraagbewijs ervoor kon gebruiken, ze vroegen me ook waar ik heen ging en hadden dat er op vermeld.

dus je heeft je geen zorgen te maken aanvraagbewijs in combinatie met nldse paspoort.

28-06-2011, 16:09
Kan je zonder carte nationaal naar marokko? Dus gwn met je nederlanse paspoort en id?

19-07-2011, 21:02



Citaat door maninkwestie:
Dag allemaal


Ik heb een vraag; Ik heb een nieuwe La Carte aangevraagd, Echter is deze nog steed niet binnengekomen.
Kan ik met het aanvraagformulier van de La Carte op zak gewoon door de Douane..? Ik heb wel gewoon een Nl paspoort.
Wat een flauwekul met dat gedoe over een formulier, foto en extra geld.
Als je een NL paspoort hebt, hoef je geen La Carte te hebben. Je komt gewoon door de duane. Ze kunnen moeilijk doen, maar ze kunnen je niks maken. Want je hebt gewoon een NL paspoort, dus bent volgens de wet een NLse burger.

Ik krijg ook elke x zelfde gezeik dat ik geen la carte heb, ze zeiken soms maar laten me altijd door en schrijven een nr op in je paspoort ( echt marokkanen weer die als enige volk de uitzondering mag hebben om in je paspoort te schrijven zucht ) Daarmee kunnen ze de volgende x ze3ma zien dat je geen la cart hebt ofzo.

Mohiem om een lang verhaal kort te maken. Je kan gewoon reizen.

19-07-2011, 21:16

Citaat door Rhaza2010:
Weet jij misschien ook of je naar marokko mag gaan als je marokkaanse paspoort bijna verloopt.
Ik weet als mijn man een nieuwe gaat aanvragen dat het ong 2 maanden duren voordat hij zijn nieuwe paspoort zal krijgen, of kan hij ook met een bewijs met de consulaat gaan?

Groetjes en alvast bedankt
Zou het niet doen. Hij risceerd dat hij dan niet meer terug kan. Ik geloof dat het 1 of 2 maanden is dat je paspoort nog geldig moet zijn wil je reizen vanuit Marokko.

20-07-2011, 10:26
ik snap echt niet waarom marokkanen altijd op het laatste moment met zulke dingen wachten!
Echt een kwaaltje

Pagina's : [1] 2