Bekijk volle/desktop versie : Dames, paar weken zwanger en vliegen naar DUBAI mag dat?



Pagina's : [1] 2

27-06-2011, 23:17
Salaam dames,

Ik ben nu 6 weken zwanger wij willen naar Dubai en dat is bijna 7uur vliegen?
en ik had net op een site gelezen dat het begin fase eigelijk afgeraden is om te vliegen?
wie weet hier meer over?

Veel liefss mij

27-06-2011, 23:23


gefeliciteerd, heb je jezelf aangemeld bij een verloskundigepraktijk want daar kun je terecht voor jouw vraag.

27-06-2011, 23:26

Citaat door PRINSES87:
gefeliciteerd, heb je jezelf aangemeld bij een verloskundigepraktijk want daar kun je terecht voor jouw vraag.
Dankje wel lieverd,

JA, maar ze zei niet zo overtuigd jaaaa ze vroeg hoelang vliegen en toen was het 3/4uurtjes maar we zijn van plan toch naar dubai te vliegen. maar me man zegt is riskant beter een land wat minder vliegen is. en ik wilde graag naar Dubai dit jaar! haha Ghair inshaAllah.

xx

27-06-2011, 23:26
Ohhhh DUBAI DUBAI!!!!Je kan ook gewoon zeggen ik ga 7 uur vliegen,ik haat opscheppers!



27-06-2011, 23:28


ik zou het eerlijk gezegd niet doen meid.
ik ben zelf ook gevlogen toen ik 6weken zwanger was en erna met 8weken ongeveer
en ik heb erna van ongeveer 8weken tot 16weken bloedverlies gehad.
mijn moeder had vroeger hetzelfde en zij had ook gevlogen.

dus ik raad je echt aan beter neit het is echt eng ik kreeg klontersbloed eruit zelfs en heb zelf een keer gehuild omdat ik dacht dat ik mn vrucht kwijt was zo extreem.
mohim beter niet en marokko is maar 2uur vliegen.

27-06-2011, 23:28

Citaat door chadia79:
Ohhhh DUBAI DUBAI!!!!Je kan ook gewoon zeggen ik ga 7 uur vliegen,ik haat opscheppers!


hahaha, jaa klopt maar de plan is weer gewijzigd daarom haha maar me man zegt is riskant enzoo omdat we net gingen google en last is wel afgeraden begin fase van zwangerschap dus toen zei hij beter een land kiezen voor max 4uurtjes vliegen.

27-06-2011, 23:30

Citaat door Maintenant:
ik zou het eerlijk gezegd niet doen meid.
ik ben zelf ook gevlogen toen ik 6weken zwanger was en erna met 8weken ongeveer
en ik heb erna van ongeveer 8weken tot 16weken bloedverlies gehad.
mijn moeder had vroeger hetzelfde en zij had ook gevlogen.

dus ik raad je echt aan beter neit het is echt eng ik kreeg klontersbloed eruit zelfs en heb zelf een keer gehuild omdat ik dacht dat ik mn vrucht kwijt was zo extreem.
mohim beter niet en marokko is maar 2uur vliegen.
ooooooooh miskiena, wat ergg!! nu word ik helemaal onzeker!
had je gevlogen naar marokko? dus je kreeg een miskraam?

xx

27-06-2011, 23:32

Citaat door Nador_Girl:
Dankje wel lieverd,

JA, maar ze zei niet zo overtuigd jaaaa ze vroeg hoelang vliegen en toen was het 3/4uurtjes maar we zijn van plan toch naar dubai te vliegen. maar me man zegt is riskant beter een land wat minder vliegen is. en ik wilde graag naar Dubai dit jaar! haha Ghair inshaAllah.

xx



agg wat maakt het uit als het ten koste gaat van je kind zolang jij maar je vakantie krijgt , dat kindje kan wel tegen een stootje/turbulentie

27-06-2011, 23:34

Citaat door Nador_Girl:
ooooooooh miskiena, wat ergg!! nu word ik helemaal onzeker!
had je gevlogen naar marokko? dus je kreeg een miskraam?

xx
ja naar marokko nee hamdl geen miskraam maar kreeg klontersbloed enz. waardoor ik het dacht het is wel een vroeggeboorte geworden maar kwam niet hierdoor denk ik. wel dat blodverlies kwam door vliegen. ik voelde me ook heel erg misselijk in vliegtuig echt geen pretje allemaal. mohim je moet het zelf weten maar als je mijn mening vraagt zou ik zeggen beter niet doen.
het zekere voor het onzekere nemen.

27-06-2011, 23:36

Citaat door Maintenant:
ja naar marokko nee hamdl geen miskraam maar kreeg klontersbloed enz. waardoor ik het dacht het is wel een vroeggeboorte geworden maar kwam niet hierdoor denk ik. wel dat blodverlies kwam door vliegen. ik voelde me ook heel erg misselijk in vliegtuig echt geen pretje allemaal. mohim je moet het zelf weten maar als je mijn mening vraagt zou ik zeggen beter niet doen.

het zekere voor het onzekere nemen.
Dubai gaat het nu zeker niet worden! dat is te lang vliegen
en egypte? is ook 4uur vliegen toch?

xx

27-06-2011, 23:40

Citaat door Nador_Girl:
Dubai gaat het nu zeker niet worden! dat is te lang vliegen
en egypte? is ook 4uur vliegen toch?

xx
geen idee meid hoelang het vliegen is.
maar ik zou je gewoon echt afraden te vliegen helemaal het begin van zwangerschap er kan zoveel gebeuren. maargoed..ik heb mijn lesje wel geleerd ik dacht dat het niet erg zou zijn had er verder ook niks over opgezocht en ik had een spoedgeval om naar maroc te gaan vanwege overledene.. maar ik zou het nooit meer doen omdat het echt heftig was. ik kreeg telkens afspraken om te kijken of hartje van mn kid nog wel klopte en telkens als ik binnen kwam zeiden die vrouwen ben je hier weer jij hoort hier niet te zijn met een medelijdende blik alsof ze ook zouden verwachten dat ieder moment mn vrucht verloren kon gaan. iedere keer was ik zo opgelucht als hartje nog klopte.
ik was zo blij toen ik op gegeven moment geen bloed meer verloor en in een zekerder stadium kwam. echt meid denk na ...misschien zijn er meer leden die zijn gevlogen en waar het wel allemaal oke ging. maar ik kan je nu als bij 2man vertellen waarbij het dus niet goed is gegaan n bloedverlies kregen gelukkig is baby bij zowel mij als mn moeder blijven zitten.

27-06-2011, 23:41
maar wat gebeurt er als je die vakantie niet neemt of iets dichter bij huis (scheiding) ?!?

27-06-2011, 23:47



Citaat door Maintenant:
geen idee meid hoelang het vliegen is.
maar ik zou je gewoon echt afraden te vliegen helemaal het begin van zwangerschap er kan zoveel gebeuren. maargoed..ik heb mijn lesje wel geleerd ik dacht dat het niet erg zou zijn had er verder ook niks over opgezocht en ik had een spoedgeval om naar maroc te gaan vanwege overledene.. maar ik zou het nooit meer doen omdat het echt heftig was. ik kreeg telkens afspraken om te kijken of hartje van mn kid nog wel klopte en telkens als ik binnen kwam zeiden die vrouwen ben je hier weer jij hoort hier niet te zijn met een medelijdende blik alsof ze ook zouden verwachten dat ieder moment mn vrucht verloren kon gaan. iedere keer was ik zo opgelucht als hartje nog klopte.
ik was zo blij toen ik op gegeven moment geen bloed meer verloor en in een zekerder stadium kwam. echt meid denk na ...misschien zijn er meer leden die zijn gevlogen en waar het wel allemaal oke ging. maar ik kan je nu als bij 2man vertellen waarbij het dus niet goed is gegaan n bloedverlies kregen gelukkig is baby bij zowel mij als mn moeder blijven zitten.
SubhanAllah,

dat is wel ergg jaa... dan word je helemaal onzeker elke keer naar VK kijken of het hartje klopt enzo Elhamdoelilah is alles tocht goed verlopen. Ik denk dat ik gewoon een paar dagen weg ga spanje ofzo met de auto.is het beste anders
zit ik niet gemakkelijk in de vliegtuig en al die twijfels! Ghair inshaAllah!

dankje wel lieverd!!

xxx

28-06-2011, 00:27
Heb 10 uur gevlogen een keer en daarna weer naar egypte en heb een met de quqt wild door de woestijgereden was toen 9 weken je kan gewoon vliegen en de dingen doen die je normaal ook doet niks aan de hand , voor die zwangerschap had ik miskramen en toen was Ik juist niks aan het doen, je vruchtje word goed beschermd en als het. Eenmiskraam word betekent het dat je vruchtje gewoon niet goed was

28-06-2011, 00:29

Citaat door Nador_Girl:
SubhanAllah,

dat is wel ergg jaa... dan word je helemaal onzeker elke keer naar VK kijken of het hartje klopt enzo Elhamdoelilah is alles tocht goed verlopen. Ik denk dat ik gewoon een paar dagen weg ga spanje ofzo met de auto.is het beste anders
zit ik niet gemakkelijk in de vliegtuig en al die twijfels! Ghair inshaAllah!

dankje wel lieverd!!

xxx

Vliegen is veiliger als met de auto , je bent nog pas zwanger hè ti's goed dat je voorzichtig bent maar het moet niet overdreven worden ken genoeg mensen die vliegen heb nooit gehoord dat het niet goed is , behalve paar weken voor je uitgerekende datum

Pagina's : [1] 2