Bekijk volle/desktop versie : Vrouw overleden na steekpartij in Breda..



Pagina's : [1] 2

27-06-2011, 22:54
BREDA - Aan de Otterring in Breda is maandagavond om kwart voor zes een vrouw neergestoken. De vrouw werd per ambulance naar het ziekenhuis gebracht, waar ze korte tijd later overleed. De politie heeft een 47-jarige man uit Breda aangehouden. Volgens buurtbewoners is hij de ex-man van het slachtoffer.

De politie zegt nog niet te weten wie de vrouw is. Ook wat er precies is gebeurd, is volgens haar nog niet duidelijk. Evenmin heeft ze bekendgemaakt of de steekpartij in het huis of op straat plaatsvond. De aangehouden man wordt verdacht van betrokkenheid bij de steekpartij. De recherche is een onderzoek gestart in en rondom de woning. Daarvoor werd de omgeving van het huis afgezet.



Zoontje elders opgevangen
Volgens buurtbewoners is het slachtoffer een vrouw van ongeveer 40 jaar oud. In het huis woont haar ex-man. Volgens de omwonenden hadden de twee wel vaker ruzie en heeft de man drankproblemen. Het zoontje van de twee kwam kort na de steekpartij bij het huis aan en is elders opgevangen.

De bewoners hebben niet veel meegekregen van de steekpartij, doordat ze vanwege het warme weer veelal in hun tuin zaten.


http://www.omroepbrabant.nl/?news/1574281063/Vrouw+overleden+na+steekpartij+in+Breda.aspx

27-06-2011, 23:00


Ik heb gehoord dat het een Marokkaanse vrouw is. Echt verschrikkelijk..
Ina Lill'aahi wa Inna Ilaihi Radji3oen ! Allahira7ma.

28-06-2011, 00:00
Echt weer Nederlanders he die in hun tuin zitten als er iemand wordt neergestoken

28-06-2011, 00:21
Innallilahi wa inallhi Radji3oen. Allahirhmak. Mijn gedachte gaan naar haar zoon die nu geen moeder meer heeft.

28-06-2011, 02:21


RIP en dat de dader goed gestraft wordt

28-06-2011, 02:28

Citaat door Miss_Persia:
Zielig voor hun zoontje..
He lieverd hoest ? Ben ik blij dat jij er bent terwijl ik er ook ben

28-06-2011, 02:31

Citaat door Miss_Persia:
Allahi ra7ma meskina.




Aan zulke kut-marokanen heb ik dus écht een hekel..



Waarom ga je trouwen dan..
Hoezo ? Was het een Marokkaan dan ? Maak eigenlijk geen fluit uit, kloten lui heb je overal.....

28-06-2011, 02:34

Citaat door Gitane:
He lieverd hoest ? Ben ik blij dat jij er bent terwijl ik er ook ben




Heeeeeeeeeeeeeeeeeey schatje inoe van me MIJN aller aller aller liefste m.nl lid(saampies met Shaatje..:haha...aller tijden..



Idd, te lang geleden dat wij saampies op dezelfde tijd online zijn..



Lieverd, deze kut-marokkaan kon ik vaag en hij was/is een motherfucker 1e klas..

28-06-2011, 02:36

Citaat door Gitane:
Hoezo ? Was het een Marokkaan dan ? Maak eigenlijk geen fluit uit, kloten lui heb je overal.....




Helaas wel mop....jeweet dat ik aan bijna alle kut-marokkanen die het nieuws op deze manier opzoeken verafschuw..


Tuurlijk, helaas was het vandaag een marokkaan en het kan net zo goed morgen een nederlander zijn of een andere malloot..

28-06-2011, 02:41

Citaat door Miss_Persia:
Helaas wel mop....jeweet dat ik aan bijna alle kut-marokkanen die het nieuws op deze manier opzoeken verafschuw..


Tuurlijk, helaas was het vandaag een marokkaan en het kan net zo goed morgen een nederlander zijn of een andere malloot..
Heavy, dat je hem "kent"...... ik heb echt medelijden met het zoontje.... arme jongen..... en ja, drank maakt meer kapot dan je lief is......

28-06-2011, 02:46
Recherche, lees m.nl. Bespaart jullie een hoop verzonnen roddels..

28-06-2011, 02:53

Citaat door Gitane:
RIP en dat de dader goed gestraft wordt



Ahmadinejad weet wel raad met zulke..




Nu ga ik proberen te slapen en ik zal voor deze vrouw bidden en voor de man dus niet..



Welterusten MIJN lieve Gitane... en alle nog virtueel m.nl levende mensen die nog niet zijn doodgestoken vandaag...

28-06-2011, 02:54



Citaat door Miss_Persia:
Recherche, lees m.nl. Bespaart jullie een hoop verzonnen roddels..
Mnou
Tis wa met die Marokkanen in Breda..



















Grap-je

28-06-2011, 02:56

Citaat door Gitane:
RIP en dat de dader goed gestraft wordt
Same thoughts..kuske gitane

28-06-2011, 03:12

Citaat door Miss_Persia:
Ahmadinejad weet wel raad met zulke..




Nu ga ik proberen te slapen en ik zal voor deze vrouw bidden en voor de man dus niet..



Welterusten MIJN lieve Gitane... en alle nog virtueel m.nl levende mensen die nog niet zijn doodgestoken vandaag...
ik ook welterusten mijn liefste m.nl lid

Pagina's : [1] 2