Bekijk volle/desktop versie : ik wil dat me vrouw een rijbewijs heeft



27-06-2011, 21:47
als ik moe word van het rijden dan mag zij verder rijden ik bedoel naar marokko

27-06-2011, 21:48


Wel een ongevallenverzekering afsluiten

27-06-2011, 21:53
hahah kad shek sommige vrouwen wayaw 1 ging parkeren en heeft boom geraakt zo hard zij had niets in de gaten tot haar moeder zei waarom bostste je tegen die boom hahaa

27-06-2011, 21:59

Citaat door anabdo:
hahah kad shek sommige vrouwen wayaw 1 ging parkeren en heeft boom geraakt zo hard zij had niets in de gaten tot haar moeder zei waarom bostste je tegen die boom hahaa
Waar je op moet letten is de weg van Spanje. Die is dangerous

27-06-2011, 22:03


Ja,want buiten het overnemen v/h stuur richting Marokko is een rijbewijs voor een vrouw een totale en overbodige luxe.

Als je moe wordt,wat dan vooral 's nachts zal zijn,is de kans groot dat je vrouwtje ook moe is of zal worden.
Zelf verder rijden of haar het stuur overhandigen is dan zo onverantwoord en levensgevaarlijk.

Slaapplaats of hotel zoeken en gaan slapen,is het beste wat je kan doen.

27-06-2011, 22:04
Sowieso wil ik rijbewijs en een auto, inshae allah. Ik wil niet afhankelijk zijn van mijn man of anderen.

27-06-2011, 22:04

Citaat door Pist_Aches:
Ja,want buiten het overnemen v/h stuur richting Marokko is een rijbewijs voor een vrouw een totale en overbodige luxe.

Als je moe wordt,wat dan vooral 's nachts zal zijn,is de kans groot dat je vrouwtje ook moe is of zal worden.
Zelf verder rijden of haar het stuur overhandigen is dan zo onverantwoord en levensgevaarlijk.

Slaapplaats of hotel zoeken en gaan slapen,is het beste wat je kan doen.
Zijn vrouw zal de wacht moeten houden met een knuppel als hij gaat uitrusten.

27-06-2011, 22:15

Citaat door DEUGNIET:
Zijn vrouw zal de wacht moeten houden met een knuppel als hij gaat uitrusten.
Dat kan natuurlijk ook.