Bekijk volle/desktop versie : Ik heb jullie wijsheid nodig..



27-06-2011, 11:56
Voordat ik aangenomen werd bij mijn huidige werkgever waren de vakantiedagen al vastgelegd. Ik kwam daar pas later achter.. Ik kwam er dus achter dat hij me in juli en augustus fulltime heeft ingepland. Ik had me inmiddels bedacht en wilde na zoveel jaren toch wel op vakantie .

Ik had het 2.5 maand geleden laten weten, kreeg geen respons, weer mailtje gestuurd en in juni liet hij me eindelijk per mail weten dat het een beetje laat was.. de planning stond immers vast en hij wilde liever niet gaan schuiven.

Hij heeft me voor morgen uitgenodigd om te praten over mijn vakantiedagen. Nu twijfel ik zo erg:

- wel op vakantie gaan en riskeren dat ik mijn bijbaantje verlies (waar ik toch al met héél véél tegenzin werkte)
- niet op vakantie gaan, alleen achterblijven, marokko voor de 3.5e jaar moeten missen

Wat zouden jullie doen?

27-06-2011, 11:58


Als je het toch al niet zo naar je zin hebt op je werk dan zou ik voor het eerste kiezen

27-06-2011, 12:00
Ja he.... screw them!

27-06-2011, 12:03

Citaat door Poetica:
Ja he.... screw them!
Yep the hell with them hihihi, ik zou Marokko echt niet nog eens zo lang willen missen, en al helamaal niet voor een baan die ik niet eens leuk vind

27-06-2011, 12:03


gewoon lekker op vakantie gaan, daarna ander bijbaantje zoeken

27-06-2011, 12:05
Fijne vakantie alvast

27-06-2011, 12:07

Citaat door sunset:
Yep the hell with them hihihi, ik zou Marokko echt niet nog eens zo lang willen missen, en al helamaal niet voor een baan die ik niet eens leuk vind


Wollahila... Ik heb al die jaren non stop gewerkt. Now it's time to relax

Citaat door BellaDonna:
gewoon lekker op vakantie gaan, daarna ander bijbaantje zoeken
Op de dag dat ik vertrek doe ik wel een ontslagbrief in de brievenbus

27-06-2011, 12:37
Ligt eraan hoe belangrijk het is dat je inkomen nodig hebt na de zomervakantie!

27-06-2011, 13:02
Is die vakantie wel de moeite waard...om daarvoor je baan op te geven? je werkt er maar net 2 maanden dus het is nog wennen... en de kat uit de boom kijken....of is het niet mogelijk om wat korter te gaan 2 weken ofzo? maar ja het ligt er natuurlijk aan hoe hard je het geld nodig hebt....