Bekijk volle/desktop versie : Een vader gisteren haalde een blackberry voor zijn dochter hahaha



Pagina's : [1] 2 3

27-06-2011, 10:57
hij zei, ze maakte me gek papa haal em voor me haal em voor me, ik weet niet wat ze ermee doen. ik haalde de mijne te voorschijn ik zei heb je dezelfde als deze gehaald zegt tie JA. zegt tie wat is er zo speciaal aan dat ze blijft zeuren, hahaha ik wou haar niet verraden dat ze met boys wilt pingen en daten

27-06-2011, 10:58


Had je moeten doen. Ik vind dat elke ouder gewaarschuwd moet worden. Die blackberry's zijn troep, vooral als kinderen er mee rond lopen.

27-06-2011, 10:58
Wat goed van je.

27-06-2011, 11:02

Citaat door Gezeur:
Had je moeten doen. Ik vind dat elke ouder gewaarschuwd moet worden. Die blackberry's zijn troep, vooral als kinderen er mee rond lopen.
er waren andere mannnen bij, we zaten aan tafel te kletsen. maar is 7shouma om te zeggen ja jouw dochter wilt dit en dat, Maja misschien wilt die meid alleen met haar vriendinnen kletsen over ditjes en datjes, meiden hebben namelijk niks te doen. maja boys zijn ook niet uitgesteld, elk dame heeft 99 duivels in zich

27-06-2011, 11:03



Citaat door Just_Hannah:
Wat goed van je.
geef een applausje en een staande ovatie voor me

27-06-2011, 11:05
Nee, je had moeten zeggen dat het geen telefoon is voor een jonge meid! Niets mis met goed bedoeld advies. Kletsen met vriendinnen kan ook op msn, of in real life. Kinderen van tegenwoordig, bah, te verwend.

27-06-2011, 11:06
Ach ja, BB betekent geen moer meer. Whatsapp kan je op android en iOS knallen. BBM komt naar Android toe. Over een jaar kan je messengen van elk platform naar `t ander. Toestel wat je dan hanteert, zal geen reet meer uitmaken.

27-06-2011, 11:07

Citaat door Held_86:
geef een applausje en een staande ovatie voor me
xReageert niet op gebiedende wijs.x


27-06-2011, 11:07
Je had die man de gevaren van een Blackberry moeten vertellen, maar misschien heeft ze er helemaal geen slechte intenties bij, Allahoe a3lam.
Maar goed, die ouders moeten maar ook even zelf achter de feiten aanlopen.

27-06-2011, 11:08

Citaat door Gezeur:
Nee, je had moeten zeggen dat het geen telefoon is voor een jonge meid! Niets mis met goed bedoeld advies. Kletsen met vriendinnen kan ook op msn, of in real life. Kinderen van tegenwoordig, bah, te verwend.
Had ik idd moeten zeggen, maar ik dacht ik bemoei me er nergens mee. klopt ze zijn te verwend, ik kan me nog herinneren dat als mijn ouders vroeger NEE zeggen dan zeur ik niet door, gisteren was ik in de bakkerij, er kwam een vader met 2 little kids, de blijven zeuren om een broodje voor iedere, hij zei misschien meer dan 10 keer NEE, maar ze bleven zeuren totdat hij haalde

27-06-2011, 11:08

Citaat door EvilPooh:
Ach ja, BB betekent geen moer meer. Whatsapp kan je op android en iOS knallen. BBM komt naar Android toe. Over een jaar kan je messengen van elk platform naar `t ander. Toestel wat je dan hanteert, zal geen reet meer uitmaken.
Fucking interessant. Vertel meer.

27-06-2011, 11:10

Citaat door RoseRose80:
Je had die man de gevaren van een Blackberry moeten vertellen, maar misschien heeft ze er helemaal geen slechte intenties bij, Allahoe a3lam.
Maar goed, die ouders moeten maar ook even zelf achter de feiten aanlopen.
haha wollah ze weten echt niks msaken, ik heb het gevoel dat ze lui zijn om de wereld beter te leren kennen, ze zijn bezig met salat in de moskee, niet over anderen roddelen kletsen over koetjes en kalfjes, echt alleen maar daar zijn ze bezig meer niet

27-06-2011, 11:10



Citaat door Just_Hannah:
xReageert niet op gebiedende wijs.x

Ander keertje maar

27-06-2011, 11:11

Citaat door Held_86:
haha wollah ze weten echt niks msaken, ik heb het gevoel dat ze lui zijn om de wereld beter te leren kennen, ze zijn bezig met salat in de moskee, niet over anderen roddelen kletsen over koetjes en kalfjes, echt alleen maar daar zijn ze bezig meer niet
Hahahahaa, inderdaad!
Ja maar je kinderen in de gaten houden hoort ook bij de opvoeding, pff. Ik werd gek van me ouders nog steeds ze hebben alles door, maar goed ze lezen en spreken helaas voor mij gewoon prima Nederlands/

27-06-2011, 11:12

Citaat door madametussaud:
Fucking interessant. Vertel meer.
Hoe bedoel je, wanna be EP.

Pagina's : [1] 2 3