Bekijk volle/desktop versie : Bokebez snachts slapen!!



26-06-2011, 17:12
ik heb een vraag.. ik zit er heel erg mee want niemand kan echt antwoord geven op mijn vraag..
ik heb elke dag bijna last van BOQEBEZ de djinn die snachts na je toe komt en je wurgt tijdens je slaap.. terwijl je toch met ogen open lig en je brobeert je tegen te houden maar het lukt niet.. sommige mensen die ik ken hebben h'm maar 2x gehad in hun hele leven.. en ik heb er bijna elke dag last van..gisternacht ook by the way.. ik bid zelf niet nee.. ik reciteer wel ayat al kursi en ik slaap op mijn rechterzij?? dan nog komt ie dus mij vraag is.. WAAROM komt die boqebez in de eerste geval en waarom zoo vaak??

26-06-2011, 20:36


Zoals ik heb vernomen bezoekt deze ''boeqebez'' alleen mensen die geen of een minimaal imaan hebben. Die niet goed gelovig zijn. Dus ook die niet bidden. Salaat is 1 van de 5 zuilen van islam. Je hoor je hier als moslimzijnde aanhouden het is je verplicht. En er valt niet te kiezen wanneer iets je verplicht gesteld is. Ik denk dat je je meer moet verdiepen in je geloof en beginnen met het verrichten van de salaat.

Lkayr inshallah