Bekijk volle/desktop versie : Ik mis die klappen van vroeger

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

26-06-2011, 16:14
dat je zo in kelder werd gegooid...[ met 5 andere neven en dan van groot naar klein pakslaag kreeg omdat je wat had geflikt, ik was kleinste.. dus moest altijd toekijken hoe de rest klappen kreeg en wachten tot het mijn beurt was..

de tijden dat je met gekookte handen van de moskee kwam omdat je een surat niet had geleerd, en je vervolgens thuis kwam en je weer pakslaag kreeg van je moeder omdat ze erachter is gekomen dat je vorige week had gespijbeld van moskee of dat je de buurman had uitgescholden..

tijden dat je zonder medelijden werd mishandeld met ijzere riem, wanneer je aan de einde van de dag naar je moeder toeging, van '' gza minteked'' ze3ma zo laten zien wat zij heeft gedaan met blauwe plekken alles en zij dan vervolgens zegt, ameni ''7sen deyesh''

Diehard tijden]

26-06-2011, 16:18

Eerlijk werd je vroeger niet, door je moeder, undercover geknepen in je bovenarm als je op bezoek was en teveel koekjes had gegeten

26-06-2011, 16:19
in kelder werd gegooit

26-06-2011, 16:20

Citaat door s_es_sad:
Eerlijk werd je vroeger niet, door je moeder, undercover geknepen in je bovenarm als je op bezoek was en teveel koekjes had gegeten

hahah zeker wel.. of die blik zo '' wollah 7ama shigh shek''

dan wnr zo niemand kijkt ga ik zo naar me moeder '' safi semhayi layhdik niet mij slaan straks''

Citaat door mocrolife:
in kelder werd gegooit
In marokko was dat man.. haha

kapot eng ehsah, overal spinnen zo .. geeneens bed wellou alleen 4 muren om je heen, en dan pakslaag

26-06-2011, 16:22

Citaat door Mijkenjeniet:
betri stok, riem, tjama schoen, gespuugd in me gezicht, klappen in me gezicht, draai in me oor, gesleurd over de grond hele weg richting huis als ik te lang buiten ging spelen met vrienden. Dan werd er naar mij gezocht en toen moest ik rennen voor me leven want dan wist ik wel hoelaat het was
hahaha

26-06-2011, 16:23

hahaha ik moest ook telkens toekijken tot ik aan de beurt kwam haha zieke tijden

Of als je zo verdwaald was, jou ouders familie hele tijd zoeken zoeken zoeken

wanneer je eindelijk bent gevonden, meshi ze zeggen '' waar was je ofzo''

Leh, direct riem tassilad yemak waar was je

Citaat door MisS_Ronaldo07:

hahaha ik moest ook telkens toekijken tot ik aan de beurt kwam haha zieke tijden
dat is ergste

Citaat door Aadamwest:
hahah zeker wel.. of die blik zo '' wollah 7ama shigh shek''

dan wnr zo niemand kijkt ga ik zo naar me moeder '' safi semhayi layhdik niet mij slaan straks''

In marokko was dat man.. haha

kapot eng ehsah, overal spinnen zo .. geeneens bed wellou alleen 4 muren om je heen, en dan pakslaag
jaa jullie moesten daar zeker hele nacht blijven zonder eten en drinken?

26-06-2011, 16:24

Citaat door mocrolife:
jaa jullie moesten daar zeker hele nacht blijven zonder eten en drinken?
Leh dat 3awed niet, maar wel dikke pakslaag

26-06-2011, 16:26
als ik er aan denk voel ik nog steeds die striemen van sattelite kabel op me rug

gruwelijk

mensen denken ik heb flaporen, ze weten niet komt gewoon door leraar van moskee die altijd eraan trok

26-06-2011, 16:27

Citaat door papa-youssef:
als ik er aan denk voel ik nog steeds die striemen van sattelite kabel op me rug

gruwelijk

mensen denken ik heb flaporen, ze weten niet komt gewoon door leraar van moskee die altijd eraan trok
hahaha moskee heb ik ook echt veel klappen gekierd, niet normaal:/

26-06-2011, 16:27

Citaat door Aadamwest:
Of als je zo verdwaald was, jou ouders familie hele tijd zoeken zoeken zoeken

wanneer je eindelijk bent gevonden, meshi ze zeggen '' waar was je ofzo''

Leh, direct riem tassilad yemak waar was je
hahahahahah Ziek.. hahahaha

26-06-2011, 16:28

Citaat door aichaterir:
hahahahahah Ziek.. hahahaha
nog nooit meegemaakt ze3ma

26-06-2011, 16:29

Citaat door Aadamwest:
hahaha moskee heb ik ook echt veel klappen gekierd, niet normaal:/
ik zeg je eerlijk ik ben kapot vaak zehma uit huis gerend door die klappen

me pa nog rennen achter me aan met kabel, ik keihard shie 10 treden per keer naar beneden springen

beetje buiten gechilled, rond die 7 uur avond weer naar huis, yemma... sem7aya... via joe3

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8