Bekijk volle/desktop versie : Onze lieve Engel is heengegaan! Yousratje van M.nl!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20

27-06-2011, 13:09
Meskina, moge allah haar alle zondes vergeven en het paradijs geven.

Is ze gewoon thuis overleden?

27-06-2011, 13:15


Allahie Rahma

27-06-2011, 16:38
Ina lilahi wa ina ilehi rajioen,

Ienna liellaahie maa agada, wa lahoe maa a’ataa wa koelloe shay’in ‘iendahoe bie adjalin moesammaa faltasbir wal-tah’tasieb.

Moge allah haar zondes vergeven en haar in genade aannemen, moge allah haar ouders sbar geven. en haar het paradijs doen binnen treden.

Een advies allereerst naar mij toe alvorens naar iedereen toe Wallahi vanuit me hart:

Mijn geliefde broeders en zusters allereerst een oprechte advies naar mij toe alvorens ik het adviseer naar jullie wallahi ik doe het omwille van allah....laat dit een teken/waarschuwing zijn om terug te keren naar Allah subhana wata-ala, wallahi dit wereldse leven zal je niks kunnen betekenen of niks kunnen geven op de dag des oordeels, wanneer al je daden te voorschijn komen, waarheen te vluchten.... hecht geen waarde aan dit wereldse leven.

Keer vandaag nog terug mijn beste broeders en zusters...toon oprechte berouw en open een nieuwe bladzijde in je leven. Werk aan de tevredenheid van Allah, wallahi wanneer jij je hart hebt verplaats naar het hiernamaals, Je zult de zoetheid van het geloof ervaren en wallahi, er is niks wat je gelukkig kan maken dan wanneer je de zoetheid van het geloof hebt ervaren.

De dood zal een ieder treffen...we zullen allen terug keren naar allah...wij zijn hier tijdelijk en voor je het weet keer je terug, zorg ervoor dat je in dit leven een antwoord hebt klaar staan op de vragen die je te wachten staan. Haast je naar de goede daden alleen deze zullen je helpen en je in voordeel getuige mijn beste broeders en zusters. Laat de shaytaan jou niet verleiden en je tijd niet in beslag nemen voor dingen waar je geen profijt aan hebt voor dingen waar je op de dag des oordeels voor ondervraagd word.

Allah subhana wa-ta-ala zegt waak over mij voorschriften en ik zal over jullie waken, en wanneer jullie hulp zoeken, zoek die dan bij Allah.

in soerah Yasien aya 82 zegt allah: Wanneer Allah iets wil, dan hoeft hij alleen maar een bevel uit te vaardigen door te zeggen: ''Wees'', waarop dat tot stand zal komen''

Vorig week is een familielid overleden van mij, Ina lilah wa ina ilehi rajioen, de dood kan zomaar jou treffen, je zult je dan de vraag stellen, heb ik allah tevreden gesteld, de dood zal een ieder treffen jong of oud. De tijd die je hebt in dit wereldse leven benut het voor de tevredenheid van allah.


In een overlevering overleverde de metgezel Ibn 'Abbaas (moge allah hem genadig zijn) dat de profeet het volgende zei:

''Vrije tijd en gezondheid zijn 2 gunsten waarin velen van de mensen verlies leiden''

Iedereen is het met me eens als ik zeg dat de tijd niet meer bij te houden is, benut de tijd goed beste mensen, wallahi er zal een tijd komen dat je afvraagt had ik de tijd die ik vroeger had maar goed benut. Laat de seconde niet zomaar aan ons voorbij gaan. Het is een feit dat de meeste van ons, te veel waarde hebben gehecht aan dit wereldse leven> hoe kan het zo zijn dat jij je te veel hecht aan dadgene wat voor korte duur is? waar je ervoor in de plek kan werken aan het hiermaals daar waar het paradijs voor atlijd is.

Laat de shaytaan je niet zinken in dit wereldse leven, de shaytaan zal je nooit met rust laten tot je de laatste adem hebt uitgeblazen.

Haast je naar goede daden beste mensen, daar waar je op de dag des oordeels profijt aan hebt.

Metgezel 'Abdoellah Ibn Al-Moe'tazz (moge allah hem genadig zijn) zei:

'''Benut de kans die mogelijk is en wacht niet tot morgen. Wie staat er namelijk garant voor een evenuele gebeurenis morgen?''


Totslot vraag ik Allah om ons te leiden en te houden op het rechte pad, onze harten te verstandvastigen aan het geloof, en ons te doen behoren tot de vrome dienaren die dag en nacht zich bezighouden met het gedenken van allah, en hiermee een plek hebben verdiend in het allerhoogst plek van het paradijs namelijk el firdaus el Ahla.

Vergeef mij dat ik te lang heb gehouden, Wallahi een oprechte naseeha naar jullie opdat jullie het paradijs zullen binnentreden.

27-06-2011, 16:59

Citaat door MrTranQuillo:
Ina lilahi wa ina ilehi rajioen,

Ienna liellaahie maa agada, wa lahoe maa a’ataa wa koelloe shay’in ‘iendahoe bie adjalin moesammaa faltasbir wal-tah’tasieb.

Moge allah haar zondes vergeven en haar in genade aannemen, moge allah haar ouders sbar geven. en haar het paradijs doen binnen treden.

Een advies allereerst naar mij toe alvorens naar iedereen toe Wallahi vanuit me hart:

Mijn geliefde broeders en zusters allereerst een oprechte advies naar mij toe alvorens ik het adviseer naar jullie wallahi ik doe het omwille van allah....laat dit een teken/waarschuwing zijn om terug te keren naar Allah subhana wata-ala, wallahi dit wereldse leven zal je niks kunnen betekenen of niks kunnen geven op de dag des oordeels, wanneer al je daden te voorschijn komen, waarheen te vluchten.... hecht geen waarde aan dit wereldse leven.

Keer vandaag nog terug mijn beste broeders en zusters...toon oprechte berouw en open een nieuwe bladzijde in je leven. Werk aan de tevredenheid van Allah, wallahi wanneer jij je hart hebt verplaats naar het hiernamaals, Je zult de zoetheid van het geloof ervaren en wallahi, er is niks wat je gelukkig kan maken dan wanneer je de zoetheid van het geloof hebt ervaren.

De dood zal een ieder treffen...we zullen allen terug keren naar allah...wij zijn hier tijdelijk en voor je het weet keer je terug, zorg ervoor dat je in dit leven een antwoord hebt klaar staan op de vragen die je te wachten staan. Haast je naar de goede daden alleen deze zullen je helpen en je in voordeel getuige mijn beste broeders en zusters. Laat de shaytaan jou niet verleiden en je tijd niet in beslag nemen voor dingen waar je geen profijt aan hebt voor dingen waar je op de dag des oordeels voor ondervraagd word.

Allah subhana wa-ta-ala zegt waak over mij voorschriften en ik zal over jullie waken, en wanneer jullie hulp zoeken, zoek die dan bij Allah.

in soerah Yasien aya 82 zegt allah: Wanneer Allah iets wil, dan hoeft hij alleen maar een bevel uit te vaardigen door te zeggen: ''Wees'', waarop dat tot stand zal komen''

Vorig week is een familielid overleden van mij, Ina lilah wa ina ilehi rajioen, de dood kan zomaar jou treffen, je zult je dan de vraag stellen, heb ik allah tevreden gesteld, de dood zal een ieder treffen jong of oud. De tijd die je hebt in dit wereldse leven benut het voor de tevredenheid van allah.


In een overlevering overleverde de metgezel Ibn 'Abbaas (moge allah hem genadig zijn) dat de profeet het volgende zei:

''Vrije tijd en gezondheid zijn 2 gunsten waarin velen van de mensen verlies leiden''

Iedereen is het met me eens als ik zeg dat de tijd niet meer bij te houden is, benut de tijd goed beste mensen, wallahi er zal een tijd komen dat je afvraagt had ik de tijd die ik vroeger had maar goed benut. Laat de seconde niet zomaar aan ons voorbij gaan. Het is een feit dat de meeste van ons, te veel waarde hebben gehecht aan dit wereldse leven> hoe kan het zo zijn dat jij je te veel hecht aan dadgene wat voor korte duur is? waar je ervoor in de plek kan werken aan het hiermaals daar waar het paradijs voor atlijd is.

Laat de shaytaan je niet zinken in dit wereldse leven, de shaytaan zal je nooit met rust laten tot je de laatste adem hebt uitgeblazen.

Haast je naar goede daden beste mensen, daar waar je op de dag des oordeels profijt aan hebt.

Metgezel 'Abdoellah Ibn Al-Moe'tazz (moge allah hem genadig zijn) zei:

'''Benut de kans die mogelijk is en wacht niet tot morgen. Wie staat er namelijk garant voor een evenuele gebeurenis morgen?''


Totslot vraag ik Allah om ons te leiden en te houden op het rechte pad, onze harten te verstandvastigen aan het geloof, en ons te doen behoren tot de vrome dienaren die dag en nacht zich bezighouden met het gedenken van allah, en hiermee een plek hebben verdiend in het allerhoogst plek van het paradijs namelijk el firdaus el Ahla.

Vergeef mij dat ik te lang heb gehouden, Wallahi een oprechte naseeha naar jullie opdat jullie het paradijs zullen binnentreden.
Allahoema amin beste broeder. BarakAllahoe fiek voor je dua's. Moge Allah je daarvoor rijkelijk belonen!! Je hebt alles mooi verwoord. Moge Allah ons leiden op het rechte pad en het paradijs voor ons als beloning hebben. InshaAllah!!

wasalamou alaikoum

27-06-2011, 17:02


Allahirahma.. Ik zag haar wel eens reageren ja.

27-06-2011, 17:08

Citaat door MrTranQuillo:
Ina lilahi wa ina ilehi rajioen,

Ienna liellaahie maa agada, wa lahoe maa a’ataa wa koelloe shay’in ‘iendahoe bie adjalin moesammaa faltasbir wal-tah’tasieb.

Moge allah haar zondes vergeven en haar in genade aannemen, moge allah haar ouders sbar geven. en haar het paradijs doen binnen treden.

Een advies allereerst naar mij toe alvorens naar iedereen toe Wallahi vanuit me hart:

Mijn geliefde broeders en zusters allereerst een oprechte advies naar mij toe alvorens ik het adviseer naar jullie wallahi ik doe het omwille van allah....laat dit een teken/waarschuwing zijn om terug te keren naar Allah subhana wata-ala, wallahi dit wereldse leven zal je niks kunnen betekenen of niks kunnen geven op de dag des oordeels, wanneer al je daden te voorschijn komen, waarheen te vluchten.... hecht geen waarde aan dit wereldse leven.

Keer vandaag nog terug mijn beste broeders en zusters...toon oprechte berouw en open een nieuwe bladzijde in je leven. Werk aan de tevredenheid van Allah, wallahi wanneer jij je hart hebt verplaats naar het hiernamaals, Je zult de zoetheid van het geloof ervaren en wallahi, er is niks wat je gelukkig kan maken dan wanneer je de zoetheid van het geloof hebt ervaren.

De dood zal een ieder treffen...we zullen allen terug keren naar allah...wij zijn hier tijdelijk en voor je het weet keer je terug, zorg ervoor dat je in dit leven een antwoord hebt klaar staan op de vragen die je te wachten staan. Haast je naar de goede daden alleen deze zullen je helpen en je in voordeel getuige mijn beste broeders en zusters. Laat de shaytaan jou niet verleiden en je tijd niet in beslag nemen voor dingen waar je geen profijt aan hebt voor dingen waar je op de dag des oordeels voor ondervraagd word.

Allah subhana wa-ta-ala zegt waak over mij voorschriften en ik zal over jullie waken, en wanneer jullie hulp zoeken, zoek die dan bij Allah.

in soerah Yasien aya 82 zegt allah: Wanneer Allah iets wil, dan hoeft hij alleen maar een bevel uit te vaardigen door te zeggen: ''Wees'', waarop dat tot stand zal komen''

Vorig week is een familielid overleden van mij, Ina lilah wa ina ilehi rajioen, de dood kan zomaar jou treffen, je zult je dan de vraag stellen, heb ik allah tevreden gesteld, de dood zal een ieder treffen jong of oud. De tijd die je hebt in dit wereldse leven benut het voor de tevredenheid van allah.


In een overlevering overleverde de metgezel Ibn 'Abbaas (moge allah hem genadig zijn) dat de profeet het volgende zei:

''Vrije tijd en gezondheid zijn 2 gunsten waarin velen van de mensen verlies leiden''

Iedereen is het met me eens als ik zeg dat de tijd niet meer bij te houden is, benut de tijd goed beste mensen, wallahi er zal een tijd komen dat je afvraagt had ik de tijd die ik vroeger had maar goed benut. Laat de seconde niet zomaar aan ons voorbij gaan. Het is een feit dat de meeste van ons, te veel waarde hebben gehecht aan dit wereldse leven> hoe kan het zo zijn dat jij je te veel hecht aan dadgene wat voor korte duur is? waar je ervoor in de plek kan werken aan het hiermaals daar waar het paradijs voor atlijd is.

Laat de shaytaan je niet zinken in dit wereldse leven, de shaytaan zal je nooit met rust laten tot je de laatste adem hebt uitgeblazen.

Haast je naar goede daden beste mensen, daar waar je op de dag des oordeels profijt aan hebt.

Metgezel 'Abdoellah Ibn Al-Moe'tazz (moge allah hem genadig zijn) zei:

'''Benut de kans die mogelijk is en wacht niet tot morgen. Wie staat er namelijk garant voor een evenuele gebeurenis morgen?''


Totslot vraag ik Allah om ons te leiden en te houden op het rechte pad, onze harten te verstandvastigen aan het geloof, en ons te doen behoren tot de vrome dienaren die dag en nacht zich bezighouden met het gedenken van allah, en hiermee een plek hebben verdiend in het allerhoogst plek van het paradijs namelijk el firdaus el Ahla.

Vergeef mij dat ik te lang heb gehouden, Wallahi een oprechte naseeha naar jullie opdat jullie het paradijs zullen binnentreden.
Baraka Allahoe feek. Allahoema Ameen.

27-06-2011, 17:15

Citaat door maroccia-puur:
meskina nog jong ik ken haar niet maar zij heeft mij echt geraakt vooral door de reacties van leden hier die haar gekend hebben allah
ra7mha wassi3 3lieha diqat elqobor
ze is zeker nog jong ik heb veel tranen om haar moeten laten ook al ken ik haar niet echt persoonlijk.
ik had haar emailadres van haar gekregen en ik heb haar een paar gesproken via pm. ze was een zuster die heel veel geduld had en erg sterk in haar schoenen stond. Ik vond het toen mooi om te horen van haar dat ze helemaal niet bang was voor de dood.

veel sbar inshalah voor haar nabestaanden en vriendinnen.
moge allah stw haar een mooie plekje geven in jennat al fardaws en haar zonden doen vergeven.
en haar graf doen verruimen.

27-06-2011, 17:17

Citaat door SB___:
Incha'Allah heeft dit ook veel mensen hun ogen geopent, dat het zo je laatste dag kan zijn. Dit meisje heeft zich er op voorbereid ( voor zo ver ze kon) alhamdoulilah. Maar stel je komt morgen te overleiden, ben jij er dan op voorbereid? Begin nu al, voor het te laat is mijn lieve broeders en zusters. Moge Allah soubhana wa ta ala jullie en jullie dierbaren bijstaan, goede daden belonen en zondes vergeven. Moge Hij, de Verhevene, jullie gebeden verhoren en belonen met een mooi plekje in de Jannah!!
amien inshalah dank je wel lieve zusiter voor je mooie doua

27-06-2011, 17:55
Ina li allahi wa ina ilayhi radji3oen! Moge allah haar zonden vergeven, haar graf veruimen en haar tot djanat laten betreden...

27-06-2011, 17:57
Allahoema Ameen.

27-06-2011, 17:58

Citaat door krullie2011:
amien inshalah dank je wel lieve zusiter voor je mooie doua
Geen dank lieverd

27-06-2011, 17:59
"إِنَّ للهِ مَا أَخَذ، وَلَهُ مَا أَعْـطَـى، وَكُـلُّ شَيءٍ عِنْـدَهُ بِأَجَلٍ مُسَـمَّى.فَلْتَصْـبِر وَلْتَحْـتَسِب."


Waarlijk, Allah neemt wat van Hem is en wat Hij geeft is van Hem en voor alles heeft Hij een tijd bestemd. Heb geduld en vetrouw op Allah.

27-06-2011, 18:55


Inna Lillaahi Wa Inna Illaahi Radji3oen\
Allah i rehma meskiena, ik wens haar familie, vrienden en kenissen veel sbar toe
moge zij het paradijs intreden, mag Allah soebhanalah watahalaah al haar zondes vergeven.

De dood is dichterbij-er dan we denken.

27-06-2011, 19:24

Citaat door Oeghty:
Moge Allah soubhana wata3ala haar zondes doen vergeven en haar rijkelijk belonen voor de goede daden die ze vericht heeft! Moge Alah soubhana wata3ala haar een rustplaats schenken in het graf en haar naar het paradijs leiden inshaAllah.
Allahyarhmha!

Moge Allah soubhana wata3ala sabr schenken aan haar familie, vrienden en verdere nabestaanden inshaAllah. Moge Allah soubhana wata3ala ook hun rijkelijk belonen voor hun goede daden inshaAllah.

Zoals als eerder gezegd door de zuster die de topic opende: 'Inna lilahi wa ina ilaihi radji3oen'. From Allah we come and to Him we shall return inshaAllah!!

Moge Allah soubhana wata3ala ons leiden op het rechte pad en ons belonen met het paradijs inshaAllah.

Gair!!
Amien zuster!!
Allah ier7am Yousra inch'allah!. Inna lilahi wa ina ilaihi radji3oen.

27-06-2011, 19:27
Moge Allah sebhana weta3alah haar het paradijs elfirdauws schenken Ameen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20