Bekijk volle/desktop versie : Onze lieve Engel is heengegaan! Yousratje van M.nl!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

27-06-2011, 11:04
Inna Illahi wa Ina Illaihi Radji'3oen
Moge Allah swt haar zondes vergeven en haar binnen treden in de hoogste plek van de paradijs Insha Allah . Amine

27-06-2011, 11:22

Inna lilahi wa inahi radj3oen. Mag ze inshallah van haar lijden verlost zijn en op een plek zijn beter als hier. Amin

Leven vliegt aan ons voorbij. Mensen maak er wat van zolang het nog kan. En volg de Islam.

27-06-2011, 11:25
Allah ier7amha...inna lilahi waini lilahi raji3oen....
Moge allah haar een mooie plek geven in het paradijs inshallah en haar nabestaanden veel sbar schenken!
Ameen!!!

Up voor meer dua's!!!

27-06-2011, 11:32

Dank lieve zuster voor de mededeling . Heb haar verhaal gelezen. Als ik het mij goed herinner, wilde zij graag veel dingen op het gebied van Islam ontvangen, zodat zij meer tijd overhield om met haar familie te zijn (?), mskiena.
Allah ier7amha...inna lilahi waini lilahi raji3oen..
Moge Allaah haar graf verruimen, haar zondes vergeven en haar daden belonen. Moge zij haar levensboek in de rechterhand uitgereikt krijgen en een plek in Paradijs krijgen! Allaahuma Ameen!

27-06-2011, 11:34

Allahi rahma, moge Allah ta ala haar zondes vergeven, goede daden belonen en een mooi plekje in de Jannah geven..

Ik heb haar zelf niet gekent, maar mijn nicht wel en is een keer langs geweest. Ze heeft me veel over haar verteld, ma sha Allah wat een meid was ze. Veel respect dat zich zo staande heeft gehouden, Moge Allah ta ala haar daar voor belonen.

Moge Allah soubhana wa ta ala haar familie en dierbaren bijstaan! Moge Hij, de Verhevene al onze moslim broeders en zusters bijstaan en alle zieken genezen incha'Allah.

27-06-2011, 11:42
Allahi rhamha!
Moge Allah subhanna wata3ala haar zonden vergeven en haar een plekje in het paradijs schenken insha'Allah!

27-06-2011, 11:46
Incha'Allah heeft dit ook veel mensen hun ogen geopent, dat het zo je laatste dag kan zijn. Dit meisje heeft zich er op voorbereid ( voor zo ver ze kon) alhamdoulilah. Maar stel je komt morgen te overleiden, ben jij er dan op voorbereid? Begin nu al, voor het te laat is mijn lieve broeders en zusters. Moge Allah soubhana wa ta ala jullie en jullie dierbaren bijstaan, goede daden belonen en zondes vergeven. Moge Hij, de Verhevene, jullie gebeden verhoren en belonen met een mooi plekje in de Jannah!!

27-06-2011, 11:47

Citaat door SB___:
Incha'Allah heeft dit ook veel mensen hun ogen geopent, dat het zo je laatste dag kan zijn. Dit meisje heeft zich er op voorbereid ( voor zo ver ze kon) alhamdoulilah. Maar stel je komt morgen te overleiden, ben jij er dan op voorbereid? Begin nu al, voor het te laat is mijn lieve broeders en zusters. Moge Allah soubhana wa ta ala jullie en jullie dierbaren bijstaan, goede daden belonen en zondes vergeven. Moge Hij, de Verhevene, jullie gebeden verhoren en belonen met een mooi plekje in de Jannah!!
Allahoema Ameen.

Mooie reactie.

27-06-2011, 11:52

Citaat door TrotseBerberse_:
Allahoema Ameen.

Mooie reactie.
Dankjewel.

Ik schok nogal toen een ander lid zei Youssra uit Den Haag?

Want we staan helemaal niet zo vaak stil bij de dood.. Maar er sterven zo veel zusters en broeders per dag, en we zijn blij dat het ons niet overkomt. En lachen en doen. Maar stel morgen is onze laatste dag? Zijn we er dan op voorbereid?? Dan is het te laat.. Echt lieverd, heb er geen woorden voor. Alleen tranen en Alhamdoulilah dat Allah ta ala ons vanochtend heeft doen ontwaken uit onze slaap. Alhamoulilahi rabbi alamien.

27-06-2011, 11:58
Inna Lillahi Wa Ina Ilahi Raji3oen, moge allah haar en mooie plek in djanat al firdaous schenken, veel sbar voor haar familie.

27-06-2011, 12:21
Mijn naamgenootje.. Allahir7amha.. Ik sprak haar laatst nog..
Inna lilla wa ina ilahi rajou3n! Ze had veel pijn en insha'Allah is ze daar nu van verlost .. pff wat erg...

27-06-2011, 12:24

Citaat door Godsvruchtige:
Allaauhma Ameen op al jullie Adiya's!
Ik had haar niet zo lang geleden voor het laatst gesproken. Ze vroeg me om een film en ik gaf haar een.. a walk to remember. Daarna heb ik niks meer van haar gehoord, zag wel dat het slecht gign en het een berichtje achter gelaten op msn. wat erg.. Ik heb nog zo met haar gepraat mskina Wat n lieve meid.. moge Allah haar vergeven voor haar zondes en haar pijn ontnemen.. Ameen

27-06-2011, 13:03

Moge Allah haar vergeven insha allah

27-06-2011, 13:52
Inna Lillaahi Wa Inna Illaahi Radji3oen

Moge allah swt haar een mooi plekje geven in het paradijs.

en voor haar nabestaande heel veel Sbar en Sterkte

27-06-2011, 13:54

Citaat door SB___:
Dankjewel.

Ik schok nogal toen een ander lid zei Youssra uit Den Haag?

Want we staan helemaal niet zo vaak stil bij de dood.. Maar er sterven zo veel zusters en broeders per dag, en we zijn blij dat het ons niet overkomt. En lachen en doen. Maar stel morgen is onze laatste dag? Zijn we er dan op voorbereid?? Dan is het te laat.. Echt lieverd, heb er geen woorden voor. Alleen tranen en Alhamdoulilah dat Allah ta ala ons vanochtend heeft doen ontwaken uit onze slaap. Alhamoulilahi rabbi alamien.
Geen dank.

Alhamdoellilah. Elke dag dienen wij zo goed mogelijk in te vullen.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20