Bekijk volle/desktop versie : Juventus bereikt persoonlijk akkoord met Aguero!



Pagina's : [1] 2

25-06-2011, 21:50
There are reports Juventus have agreed personal terms with Sergio Aguero, but still need to convince Atletico Madrid.

According to Sky Sport Italia, the Bianconeri are making strong steps forward in their bid to sign the Argentina international.

It’s claimed they have agreed personal terms with ‘Kun,’ convincing him of the move to Turin despite their failure to qualify for Europe.

Juve could be favoured by the fact the other main contenders are Real Madrid, the bitter rivals of Atletico.

“We have to plan for next season and understand if we can count on him or not,” director Jose Luis Perez Caminero told Marca.

“The first club that reaches the buy-out clause can have Aguero. Excluding Real Madrid.”

There are still issues, though, as so far Juventus have offered only €35m rather than the €45m stipulated in his contract.

http://www.football-italia.net/jun25p.html

http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/170032/Agero_bereikt_akkoord_met_Juventus.html

http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees/2011-06-25/juventus-bereikt-persoonlijk-akkoord-met-aguero

http://sport360.com/football/news/143931-juventus-agree-terms-with-aguero-report

25-06-2011, 21:59


Lijkt me niet echt een stap hoger

25-06-2011, 22:03
Wie heeft Juve tot nu toe allemaal gehaald?
Ik zie je altijd geruchten plaatsen.

25-06-2011, 22:18
goeie speler

25-06-2011, 22:53


Juve gaat komende week met zn zaakwaarnemer praten

25-06-2011, 23:00
Topspeler. Als ik barca was had ik het wel geweten hoor. Maar ja, omstandigheden kunnen transfer moeilijk maken

25-06-2011, 23:08
beter als real madrid toch

26-06-2011, 01:24

Citaat door MADEinM0R0CC0:
Wie heeft Juve tot nu toe allemaal gehaald?
Ik zie je altijd geruchten plaatsen.
Ziegler(Sampdoria), Pazienza(Napoli) en Pirlo komen transfervrij naar Juventus(alle 3 al officieel).

Pepe, Matri, Motta en Quagliarella zijn alle 4 definitief overgenomen. Voor een som van 37.2 miljoen(alle 4 samen)

26-06-2011, 01:37

Citaat door Cllash:
Juve gaat komende week met zn zaakwaarnemer praten
Ja klopt,

Aguero is hun nmr1 doelwit al maanden. Als hij niet haalbaar is willen ze gaan voor G.Rossi.

26-06-2011, 01:47

Citaat door Yunus23:
Ja klopt,

Aguero is hun nmr1 doelwit al maanden. Als hij niet haalbaar is willen ze gaan voor G.Rossi.
Persoonlijk had ik toch liever Rossi ipv Aguero, Rossi is Italiaans en dit is ook makkelijker voor de communicatie tijdens de wedstrijd. Maar moehim, Aguero is ook wel een gruwelijke speler. Hierna moeten ze voor Lass of Bastos gaan, dan hebben ze zich wel goed genoeg versterkt.

26-06-2011, 01:58

Citaat door WiseGuy07:
Persoonlijk had ik toch liever Rossi ipv Aguero, Rossi is Italiaans en dit is ook makkelijker voor de communicatie tijdens de wedstrijd. Maar moehim, Aguero is ook wel een gruwelijke speler. Hierna moeten ze voor Lass of Bastos gaan, dan hebben ze zich wel goed genoeg versterkt.
Ewajh het zijn allebei gruwelijke spelers.

Bastos is al bijna binnen.

Lichtsteiner(Lazio) word wss de nieuwe rechtsback en voor het centrale middenveld worde Lass/Vidal en Fernando(FC Porto. In verband gebracht. Maar eerst moeten Sissoko en Tiago weg. Pas dan pas zal 1 van hun komen.

26-06-2011, 02:24

Citaat door Yunus23:
Ewajh het zijn allebei gruwelijke spelers.

Bastos is al bijna binnen.

Lichtsteiner(Lazio) word wss de nieuwe rechtsback en voor het centrale middenveld worde Lass/Vidal en Fernando(FC Porto. In verband gebracht. Maar eerst moeten Sissoko en Tiago weg. Pas dan pas zal 1 van hun komen.
Ja maar toch heb ik Rossi iets liever, hij is echt een pure spits en Juventus heeft allemaal 30+ spitsen buiten Matri die nog maar 28 is. Aguero is eigenlijk een nummer 10 of een schaduwspits, en dan heb ik liever dat ze Giovinco terughalen a sahbi hij speelt iedereen kapot van het veld, maar ik heb deze week nog gelezen dat ze 50% transferrechten van hem hebben verkocht aan Parma en dat ie daar nog blijft.

Aankomende week gingen ze met zaakwaarnemer van Bastos spreken, hij is bijna zo goed als binnen. Lichtsteiner en Lass zie ik ook vaak in verband gebracht worden, Vidal heb ik pas vandaag op Voetbalprimeur gelezen dat Juve hem ook wilt.

26-06-2011, 03:52


Kut club, kut team, kut stadion, kut publiek.
Moeten meer wedstrijden kopen kunnen ze weer EL spelen

26-06-2011, 11:50
eindelijk een goede speler in plaats van die middelmatige die ze steeds halen

26-06-2011, 12:21

Citaat door Skietzo_V5:
Kut club, kut team, kut stadion, kut publiek.
Moeten meer wedstrijden kopen kunnen ze weer EL spelen


Niet huilen Skietzo

Pagina's : [1] 2