Bekijk volle/desktop versie : sommige diensten pfffffffffffff



25-06-2011, 16:38
ik heb gemerkt dat de beste diensten echt arrogant zijn en hoogmoedig overkomen, best jammer. je wil ze écht nemen maar ergens wil je ze niet nemen door hun arrogant gedrag, bah bah. ze hemelen zichzelf op en stellen hun eisen, hun wil is wet en als je het niet wil, daar is de deur. Bah marokkanen kunnen echt geen zaken doen.

soms merk ik dat de kleinste diensten béter zijn en klantvriendelijker. wallah zulke diensten zou ik zelfs een fooi erbovenop geven.

ik heb straks een afspraak met een DJ, als zij ook belachelijk gaat doen dan weet ik het helemaal niet meer!!!

waarom kunnen ze gewoon niet lekker normaal praten??? gewoon normaal zonder hoogmoed!!

25-06-2011, 18:03


Catering El Afrah Gouda, is er voor de mensen met een klein budget......en zeer klantvriendelijk wij nodigen onze klanten
altijd persoonlijk thuis uit onder genot van een kopje thee.

Ik zal zeggen bekijk onze site en mail ons je wensen!!

http://www.cateringelafrahgouda.nl

LET OP ALLEEN IN DE REGIO ZUID-HOLLAND WANT ALLEEN ZO KUNNEN WIJ DE KWALITEIT VAN HET ETEN GARANDEREN.

25-06-2011, 19:36
Dag meid,

Indien je nog op zoek bent naar een ballonnenboog of ballonnenpilaren voor bijvoorbeeld de ghorja of ingang van je feestlocatie dan kan je mj contacten.

0627242757 of ballonpilaren@live.nl

gr,
Lina