Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Voor de dames die willen afvallen!!!



25-06-2011, 14:08

Citaat door missnono:
Voor de dames die willen afvallen
De originele met (watermerk) Pure Fat Three Days

Pure fat three days is een doos met 20 capsules die je kunnen helpen bij gewichtsverlies.

Ingredienten:groene thee, onrijpe bittere sinassappel, rabarber, wilde lotus en microkristal cellulose (vulmiddel)
Gewichtsverlies: gemiddeld 5 a 7 kilo per kuur
Dosering: Elke dag 1 pil of voor een beter resultaat 3 dagen lang 2 pillen en daarna 1 pil per dag!
Duur van kuur: 20 dagen of 17 dagen, ligt aan de keuze in dosering.
Wijze van gebruik: Innemen met warm water voor het ontbijt.

Vele mensen bieden dit product aan zonder hier zelf gebruik van te hebben gemaakt! Ik heb deze afslankpillen gebruikt, en ben hier maar liefs 16 kilo mee afgevallen na 2 kuren!!

Wat doet het?
Verminderd aanzienlijk het hongergevoel (dus ook geen eetbuien en snoepen meer)
Door de chinese kruiden die in de pillen zitten worden de vetten uit je voedsel niet door je lichaam op genomen en word je lichaam gereinigd.
Door de samenstelling van de ingredienten voorkomt het dat vet op de lichaamsdelen blijft. Het versnelt het proces en voornamelijk het afbreken van vet op de taille, buik, armen, dijen en andere plekken op het lichaam.
Onderzoek heeft bewezen dat de lotus zaad de hier een grote rol in speelt. De zaadjes zorgen voor directe afbreek van vet. Ook verstevigd dit de huid en ontgift dit het lichaam. Je verlies niet alleen gewicht maar ook centimeters.
Doordat je minder eet went je maag aan kleine hoeveelheden voedsel en zal zich daar aan aanpassen. Je maag ondergaat als het ware een natuurlijke verkleining waardoor grote porties voedsel tot het verleden behoren.

Wat zijn de bijwerkingen?
- Vol gevoel gedurende de hele dag
-De eerste 2 dagen moeite met in slaap te komen
- Dorst
- Opwekkend,

Doordat je geen hongergevoel hebt en geen trek hebt kan het zijn dat je onbewust te weinig eet. Hierdoor kun je duizelig worden en hoofdpijn krijgen. Het is dus echt van belang dagelijks 2 a 3 (kleine, gezonde) maaltijden te nuttigen, waarvan in ieder geval een ontbijt, aangezien ontbijt je stofwisseling voor die dag op gang brengt.
Tevens kan het zijn dat je tijdens de eerste kuur meer gewicht verliest dan de kuren daarna. Dit is met lijnen ook het geval. Als je begint met lijnen gaat het na verloop van tijd ook niet meer zo snel als in het begin.

Niet geschikt voor: Zwangeren, Vrouwen die borstvoeding geven en Kinderen.

Wat kost het?

Doordat ik rechtreeks in China bij de verkoopmanager van de producent van Pure fat three days bestel zit er bij mij geen grote winst marge op.
Bij mij betaal je 40 euro per kuur, en bij afname van 3 kuren 35,00 euro per kuur

Natuurlijk geldt wel dat je zelf er een goed eetpatroon op na moet houden. Deze capsules helpen je wel op weg, maar als je ondanks dat je geen hongergevoel hebt, je toch gaat snacken, snoepen en te veel eten, zul je minder resultaat zien.
Geef toe aan het volle gevoel en nuttig kleine maaltijden. Zo geef je je maag de kans zich aan te passen.

Dus wil je voor de zomer nog wat kilo's kwijt, maar twijfel je over de echtheid van dit product of heb je andere vragen, bel me gerust voor meer info
0619311431
.