Bekijk volle/desktop versie : Voel jij je meer verbonden met Nederland of meer met jouw land van herkomst? Waarom?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9

27-06-2011, 17:17

Citaat door WehhZalWel:
Precieees, dat is de tactiek die je moet hanteren, anders kom je nergens!

Ze proberen vanalles bij mij, ze3ma ze denken is allochtoon ofzo en proberen ze me gratis te laten werken. In m'n dromen dat ik nog gratis ga werken voor hun.
Ik heb ook pas mn 1e bijbaan, voorheen was het lekkerrr rustig aan. School - huis - school, niets aan je hoofd verder.

Die Nederlands docenten zijn soms ook khataaaar joh, moet je soms echt mee uitkijken haha! Mohiem, wij weten hoe we ze moeten aanpakken he, hahah!
Indd , anders zal er je van alles worden wijsgemaakt

Wuhaha gratis werken hoe dat , je bent tog gewoon in loondienst . Wuhaha gratis werken kunnen ze op hun bierbuikjes schrijfen , wat vor bijbaantje doe je ??

Indd Vooral als je ze net kent dan gaan ze je testen , maar dat met iedereen in de buitenwereld en dat moet je ook altijd op passen je weet maar nooit wat voor sneaky slangen er tussn zitten .

27-06-2011, 17:20


Nederland waarom : omdat ik weet niet maar voel me meer verbonden met nederland marokko is een vakantieland voor mij meer niet

27-06-2011, 19:12

Citaat door Mrbentley:
Indd , anders zal er je van alles worden wijsgemaakt

Wuhaha gratis werken hoe dat , je bent tog gewoon in loondienst . Wuhaha gratis werken kunnen ze op hun bierbuikjes schrijfen , wat vor bijbaantje doe je ??

Indd Vooral als je ze net kent dan gaan ze je testen , maar dat met iedereen in de buitenwereld en dat moet je ook altijd op passen je weet maar nooit wat voor sneaky slangen er tussn zitten .
Dusdat!
Proberen je ze3ma langer te laten werken, dus bijv. jij werkt halfuurtje langer waar je niet voor krijgt betaald.
Zy kunnen echt sneaky zijn joh, en ergste is dat ik gewoon in een supermarkt werk.

Precieees zo gaat t altijd! Gewoon altijddd je ogen open houden je weeeet haha.

27-06-2011, 19:39

Citaat door WehhZalWel:
Dusdat!
Proberen je ze3ma langer te laten werken, dus bijv. jij werkt halfuurtje langer waar je niet voor krijgt betaald.
Zy kunnen echt sneaky zijn joh, en ergste is dat ik gewoon in een supermarkt werk.

Precieees zo gaat t altijd! Gewoon altijddd je ogen open houden je weeeet haha.
Haha gekke tnawies die zij doen , moet je niet in trappen . Gewoon zeggen ik heb geen tijd en ben kapot moe enshow /

Indd bijna niemand is te ertrouwen tegenwoordig \

Hoe oud ben je eignelijks

27-06-2011, 21:48



Citaat door Mrbentley:
Haha gekke tnawies die zij doen , moet je niet in trappen . Gewoon zeggen ik heb geen tijd en ben kapot moe enshow /

Indd bijna niemand is te ertrouwen tegenwoordig \

Hoe oud ben je eignelijks
Haha inderdaad! Genoeg andere excuusjes ofzo, en desnoods ga je gewoon een keertje te keer tegen ze, dan hoor je niets meer.

Ik ben nogal aan de jonge kant haha, minderjarig en nét middelbare school afgerond. ;o

27-06-2011, 21:50
Indd , je moet je niet laten gebruiken door die lui Ze zoeken mensen om te gebruiken en zodra je afstand neemt beginnen ze te haten .

Wuhaah ik precies hetzelfde

27-06-2011, 22:42

Citaat door Mrbentley:
Indd , je moet je niet laten gebruiken door die lui Ze zoeken mensen om te gebruiken en zodra je afstand neemt beginnen ze te haten .

Wuhaah ik precies hetzelfde
Precies, over mijn lijk joh, dat ze pietje en anna maar mogen gebruiken!

Oohh haha toevallig! En geslaagd voor?

30-06-2011, 13:36

Citaat door WehhZalWel:
Precies, over mijn lijk joh, dat ze pietje en anna maar mogen gebruiken!

Oohh haha toevallig! En geslaagd voor?

Indd Voor zover die te gebruiken zijn

Heb kapot veel school gemist en ben met bk begonnen , pas 3 klass deed ik gemeng theoretisch .
Vierde klas ben ik pas echt goed me best gedaan , maar ik mocht maar voor 4 certificaten gaan : Nederlands , mens en maatschappij , aadrijskunde en geschiedenis . Met engels en Biologie had ik niet genoeg leerstog opgepikt en wiskunde had ik makkelijk gekund .

En jij ??

30-06-2011, 19:16

Citaat door Mrbentley:
Indd Voor zover die te gebruiken zijn

Heb kapot veel school gemist en ben met bk begonnen , pas 3 klass deed ik gemeng theoretisch .
Vierde klas ben ik pas echt goed me best gedaan , maar ik mocht maar voor 4 certificaten gaan : Nederlands , mens en maatschappij , aadrijskunde en geschiedenis . Met engels en Biologie had ik niet genoeg leerstog opgepikt en wiskunde had ik makkelijk gekund .

En jij ??
Zo je bent telkens een stap hoger gegaan, netjes hoor. Jammer aan de Marokkanen is dat ze niet meteen goed beginnen en ervoor gaan haha, maar gaat erom dat je uiteindelijk geslaagd bent en dat diploma hebt, op welke manier dan ook. En wat wil je hierna gaan doen?

Ik had vandaag mn diploma-uitreiking havo5. Eindelijk, nu is het officieel, weggg van die Hollanders !

30-06-2011, 19:20

Citaat door Jerry.:
marokko

omdat k marokkaanse vlag in me ondertekening heb
Hoe droog

30-06-2011, 19:24
Ik voel mijzelf meer vebonden met Nederland. Ik woon hier, ik ga hier naar school, ik heb hier mijn vrienden familie. Ik spreek de taal perfect. Ik zelf zou echt nooit van mijn leven in Marokko kunnen gaan wonen. Het enigste wat ik wil is daar begraven worden.

30-06-2011, 19:29
land van herkomst
waarom: daar wordt ik begraven, als ik maar 1 maand daar ben voel ik me op mn gemak nomather what. Hier voel ik me ook goed maar toch anders

01-07-2011, 13:24



Citaat door WehhZalWel:
Zo je bent telkens een stap hoger gegaan, netjes hoor. Jammer aan de Marokkanen is dat ze niet meteen goed beginnen en ervoor gaan haha, maar gaat erom dat je uiteindelijk geslaagd bent en dat diploma hebt, op welke manier dan ook. En wat wil je hierna gaan doen?

Ik had vandaag mn diploma-uitreiking havo5. Eindelijk, nu is het officieel, weggg van die Hollanders !

Indd , maar had ook veel problemen met die racisten die hier in dit boeren gat wonen . Altijd beschuldigen van shitt en dat soort dingen . Hierna moet ik niv. 1 doen omdat ik geen volledig pakket heb . Eventuele bijscholing op eigen iniatief is mischien ook nog een optie , maar daar moet ik voor gaan vragen of dat wel mogelijk is .

Gefeliciteerd

01-07-2011, 17:34

Citaat door Mrbentley:
Indd , maar had ook veel problemen met die racisten die hier in dit boeren gat wonen . Altijd beschuldigen van shitt en dat soort dingen . Hierna moet ik niv. 1 doen omdat ik geen volledig pakket heb . Eventuele bijscholing op eigen iniatief is mischien ook nog een optie , maar daar moet ik voor gaan vragen of dat wel mogelijk is .

Gefeliciteerd
Omg die misgunnende racisten zijn ook een veelvoorkomend probleem! Hoe vaak hoor je wel niet van iemand dat hij/zij vmbo moest doen, terwijl diegene zelf havo of vwo aan kan.. Ik ken zoveel mensen, ze worden gewoon naar dingen onder hun niveau gestuurd omdat ze denken dat diegene daar hoort. En zo gaat het de rest van de jaren ook door.
Mgharba kunnen meer dan dat zij denken dat we kunnen. Bijscholing is best een goed idee toch, waarom niet?

Dankjewel, jij ook he!

01-07-2011, 17:39
Marokko,
ik leef wel hier in nederland en Hmdl we hebben het hier wel goed enzo maar toch wacht ik elke jaar weer 11 maanden voor die ene maand Maghreb...
In nederland hebben we geld en in Marokko hebben we een leven.
En uiteindelijk gaat het om rust en waar je je thuisvoelt.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9