Bekijk volle/desktop versie : Meest domme vragen van Nederlanders die je hebt gehad.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14

01-07-2011, 21:46

Citaat door MAROCCIA-DELUXE:
Of deze: 'Hoe kunnen jullie met iemand trouwen zonder daar eerst seks mee te hebben gehad? Ik koop toch ook geen schoen, zonder het eerst te passen.'

Om deze heb ik echt heel hard gelachen.
Hahahahaha wejo kan niet meer, deze is echt goed wollah. Ka3 die hollanders zijn niks gewend joh.

01-07-2011, 21:52

Waarom mag je tijdens de ramadan niet gewoon stiekem eten op de wc? Daar is niemand die je ziet..
Waarom dragen jullie een hoofddoek? Haren zijn toch veel mooier.
Hoe kan je de hele dag niks drinken (Ramadan), dan droog je toch uit?
Mag je wel kauwgom eten tijdens de Ramadan?

01-07-2011, 21:59

Citaat door Shoniye:
Ik had een klasgenoot en die was echt nieuwsgierig

´ Waarom draag je een hoofddoek?´
Het is een onderdeel van de islam
´ Moet je hoofddoek van je vader dragen´
Nee ik moest het van een aliën dragen
´ Stik je niet in je hoofddoek ?´
ik : nee ik stik niet, stik jij niet in die skinnyjeans?
´ Heb je wel oren, ik hoorde laatst dat mensen met een hoofddoek geen oren hebben´
ik : Nee ik heb geen oren ik heb een antenne waarmee ik de radiosignalen opvan
Ben je kaal dat je een hoofddoek draagt´
Nee ik ben niet kaal

Die klasgenoot maakte me echt agresief

HAHAHAHHAHA WOLLAH KAN NIET MEER!! yeh vragen, ik heb dan de neiging om dan niks terug te zeggen. Ze maken mij soms echt moe met die vragen.

01-07-2011, 22:10

Citaat door Ben_Tayeb92:

Alleen dat met homo's. het is wel zo dat homo's meer vrouwelijke hormonen hebben. Ze zijn nou eenmaal zo. Het is haram als je je eraan toegeeft en het gaat praktiseren, als ik het zo ff kan zeggen
Nou zo zie ik het helemaal niet. Ik beschouw homoseksualiteit als een eigen keuze en deze homoseksuele neigingen komen voort uit de influisteringen van de satan en de invloeden van de media. Wat we allemaal wel niet te zien krijgen in de media, niet normaal!! Dat het genetisch bepaald is, geloof ik absoluut niet. In de Koran staat dat een seksuele relatie tussen hetzelfde geslacht verboden is. Maar ghair incha' allah!

01-07-2011, 22:11

Hahaha, ya3la vragen. Zeer herkenbaar.
Vooral van dat niet eten en drinken tijdens de Ramadan.
Ah, jullie mogen niet eten en drinken.
Neen.
Maar water mag je toch wel drinken?

01-07-2011, 23:19

Citaat door amandeloogje17:
Nou zo zie ik het helemaal niet. Ik beschouw homoseksualiteit als een eigen keuze en deze homoseksuele neigingen komen voort uit de influisteringen van de satan en de invloeden van de media. Wat we allemaal wel niet te zien krijgen in de media, niet normaal!! Dat het genetisch bepaald is, geloof ik absoluut niet. In de Koran staat dat een seksuele relatie tussen hetzelfde geslacht verboden is. Maar ghair incha' allah!
Het is ook zeker verboden. Daar hebben we het niet over. Maar dat neemt niet weg dat je ergens een bepaalde aanleg voor kan hebben.
Je kan ook aanleg hebben om zangeres te zijn, maar het werken als zangeres dat is toch ook haram? Mannen mogen je niet horen zingen.
Homo's hebben vrouwelijke hormonen en het is hun beproeving zich daar niet aan over te geven. Je ziet die jongens ook op jonge leeftijd met barbies enzo spelen, dat kan niet door de media komen. Het is uit wetenschappelijk onderzoek gebleken.
Allahoe a3lam.

01-07-2011, 23:23
Een projectgreopje van mij. We zaten een beetje te kletsen enzo. En toen hadden we het over religie. Een meisje vroeg: 'Waarom draag je hoofddoek? ' Ik antwoordde: 'Om je schoonheid te verbergen. Hoofdhaar/kapsel van een vrouw is een van haar grootste schoonheden, bewezen uit wetenschappelijk onderzoek, dat zei mijn lerares, die Psychologie heeft gestudeerd.' Er zaten ook jongens bij. Zij zo: 'Oww, ben ik nu verleidelijk voor jongens met mijn haar zo?' En toen ging ze aan haar haar zitten. Ik ging stuk.

01-07-2011, 23:28
- als je pa werkt, is jou broertje dan de baas thuis over je moeder?
- bidden jullie voor het eten?
- als jullie bidden, doen jullie toch ook aan Yoga?
- douch je met hoofddoek?
- moet je je hoofddoek ook dragen thuis voor je pa?
- mag je tijdens de ramadan ook geen water drinken?
- waarom doen alle Marokkaanse jongens dezelfde kapsels? Hoor dat bij de islam?

01-07-2011, 23:36
Deze vond ik ook grappig:
We waren op studiereis en die hollanders kunnen natuurlijk weer niet zonder alcohol.
Komt een hollander naar mij en me vriendin en vroeg of wij ook een biertje wilde. Dus wij van nee dank je we drinken niet..
keek die heel verbaasd: huh maar het is toch geen ramadan meer!

01-07-2011, 23:43
'Mag je broer jou zien zonder hoofddoek?'

01-07-2011, 23:49
Mot je geen theedoekie dragen wijffie?!

02-07-2011, 00:29
Mijn meneer van geschiedenis heeft mij en mijn vriendinnen een keer voorschut gezet hahahha,
Ik, een marokkaanse vriendin en een turkse vriendinnen zaten met z'n drieën naast elkaar, we hadden het over paspoorten enzo.
Opeens hij zo ; "wie heeft hier allemaal een Nederlanders paspoort?" Wij steken onze vingers op.
Hij kijkt ons met grote ogen aan ; "jullie 3?"
Wij; Ja!
Hij; Echt waar?

02-07-2011, 10:08

Citaat door amahoela:
- als je pa werkt, is jou broertje dan de baas thuis over je moeder?
- bidden jullie voor het eten?
- als jullie bidden, doen jullie toch ook aan Yoga?
- douch je met hoofddoek?
- moet je je hoofddoek ook dragen thuis voor je pa?
- mag je tijdens de ramadan ook geen water drinken?
- waarom doen alle Marokkaanse jongens dezelfde kapsels? Hoor dat bij de islam?
HAHA yoga, waar slaat dat nou weer op!
Wollah ze hebben gelijk van dat Marokkaanse jongens allemaal hetzefde kapsels hebben.. opgeschoren aan de zijkanten en laten ze een soort van pony aan de voorkant hahaha.. Je weet wel dat jodenkapseltje:P Mijn vader heeft er een hekel aan als mijn broers dat doen en mijn broers weten dat. Dus na bezoek aan de kapper hebben ze gelijk een petje op als thuis komen haha..
Maar die Hollanders moeten maar eens eeen jaartje in Marokko wonen voordat ze alles goed gaan begrijpen. Dan zeggen ze er moet meer integratie komen..ik vind dan dat het wederzijds moet zijn en zij moeten zich ook aan ons cultuur aanpassen en als ze zo onwetend zijn dan lukt de integratie al helemaal niet...

02-07-2011, 11:02
Niet echt vragen, meer die nieuwsgierigheid.. Wat er onder die hoofddoek zit..

02-07-2011, 17:05
slaap jij met een hoofddoek ?
heb je geen haar dat je een hoofddoek draagt?

ahah wollah een jonge zweerden dat ik geen haar meer had ahahha meskien

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14