Bekijk volle/desktop versie : Hoe..Gastenboek..



18-10-2004, 23:41
Is het mogelijk om een eigen gastenboek te laten maken bij een winkel?

Prijzig of valt dat wel mee?

19-10-2004, 00:10



Citaat door Mü:
Is het mogelijk om een eigen gastenboek te laten maken bij een winkel?

Prijzig of valt dat wel mee?
Gastenboek? Hoe bedoel, een boek waar mensen iets in kunnen schrijven zoals bijv. bij een bruiloft (receptieboek)?

19-10-2004, 00:21

Citaat door KohiNoor:
Heb ooit een blanko boek laten maken, stad en land afgezocht maar eindelijk bedrijf gevonden die dat deed en het was heeeel duur maar wel de moeite waard
Hoeveel..en als je bepaalde tekst erin wil drukken?

19-10-2004, 00:31

Citaat door Mü:
Juistemm..
Je hebt ze in verschillende soorten en maten, en je kan het zo duur laten maken zoals je het zelf wilt.

Het is natuurlijk ook afhankelijk welk lettertype je gebruikt etc.

Ga je trouwen?

19-10-2004, 00:54


Helemaal blanco is goedkoop dat heet gewoon een Dummy, studenten gebruiken die vaak voor aantekeningen in te maken. 5 euro of zo bij de slechtere kantoorboekhandel.

Als je het simpel houd dan is er een hele goedkope manier om een bedrukte versie te laten maken, je gaat gewoon naar multicopy je laat 500X dubbelzijdig (zwart/grijs is het goedkoopst) copieren. Vervolgens laat je het snijden zodat je van je A4 formaat af bent. En inbinden doen ze daar ook. via multicopy.nl kan je online een offerte aanvragen. Je moet alleen zelf, of door iemand die je kent een pagina laten ontwerpen. Ik gok dat je voor 20 Euro klaar bent. En ze weten ook vast wel waar je aan een luxe kaft kan komen.

19-10-2004, 00:56

Citaat door knorknor:
Helemaal blanco is goedkoop dat heet gewoon een Dummy, studenten gebruiken die vaak voor aantekeningen in te maken.

Als je het simpel houd dan is er een hele goedkope manier je gaat gewoon naar multicopy je laat 500X dubbelzijdig (zwart/grijs is het goedkoopst) copieren. Vervolgens laat je het snijden zodat je van je A4 formaat af bent. En inbinden doen ze daar ook. via multicopy.nl kan je online een offerte aanvragen. Je moet alleen zelf, of door iemand die je kent een pagina laten ontwerpen. Ik gok dat je voor 20 Euro klaar bent.
Dank je !

Twintig euro is zekers te doen!

Nogmaals dank je wel..!!

19-10-2004, 01:00

Citaat door Mü:
Dank je !

Twintig euro is zekers te doen!

Nogmaals dank je wel..!!
Ik zou wel even op zoek gaan naar een luxe kaftje hiervoor, dan ziet het er meteen goed uit. Je weet wel zo een dikke kaft die kan je vast ergens wel los krijgen. Misschien kunnen ze je bij multi-copy verder helpen.

19-10-2004, 01:07
ps 500 pagina's moet je niet letterlijk nemen, reken 2 a 3 personen per pagina bladzijde, dubbelzijdig is dat 4 a 6. Met 500 pagina's kan je 6.000 mensen uitnodigen

19-10-2004, 08:48

Citaat door knorknor:
ps 500 pagina's moet je niet letterlijk nemen, reken 2 a 3 personen per pagina bladzijde, dubbelzijdig is dat 4 a 6. Met 500 pagina's kan je 6.000 mensen uitnodigen
Maak je nou niet de fout om het dubbele maal twee te doen?

MAX.

19-10-2004, 08:55
Bij gebroeders Winter hebben ze dat.

Ook bij Guilbert (ik weet niet of dat ook voor particulieren is).