Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe vliegmaatschappij vliegt naar tanger en Nador



24-06-2011, 16:34
Beste mensen heb gehoord dat er sinds april 2011 een nieuwe turkse vliegmaatschappij is gekomen.
Bestemmingen zijn o.a tanger er Nador.
Iemand heeft een retourtje geboekt naar tanger voor 240 euro.
Wie weet welke vliegmaatschappij dit is.
Het is geen amsterdam airlines(mltours)

gr...

24-06-2011, 16:43


Tuurkaye altyd nuumer 1 Airlines.

24-06-2011, 19:55
Je hebt het over Corendon.

http://www.corendon.com/nl-NL/vliegtickets/bestemmingen

24-06-2011, 22:34

Citaat door abdelkader:
Je hebt het over Corendon.

http://www.corendon.com/nl-NL/vliegtickets/bestemmingen


volgens mij ook, maar als retour kun je boeken tot eind augustus niet langer.
ik wil dus een ticket van juli tot sept maar het gaat helaas tot 27 augustus

24-06-2011, 23:53


Is het wel betrouwbaar..?

25-06-2011, 00:28
is dit betrouwbaar? wie kan dit zeggen?

25-06-2011, 00:46
over een maandje hoor je dat ze er vandoor zijn met het geld, en walloe tickets. Ik vertrouw dit echt niet is te vaak gebeurt.
Elk jaar hoor je erover en meestal turkse reisbureau's. Dus goed info inwinnen.

27-06-2011, 20:14

Citaat door NADIA.NADIA:
over een maandje hoor je dat ze er vandoor zijn met het geld, en walloe tickets. Ik vertrouw dit echt niet is te vaak gebeurt.
Elk jaar hoor je erover en meestal turkse reisbureau's. Dus goed info inwinnen.
meid niet te snel oordelen.
Vorig jaar had iedereen ook een negatief beeld over MLTOURS. allemaal reacties dat MLTOURS niet te vertrouwen is en dat ze met het geld ervan door zouden gaan. Nou we zijn anderhalf jaar verder en ze vliegen nog steeds.

27-06-2011, 22:46

Citaat door gewoonik79:
meid niet te snel oordelen.
Vorig jaar had iedereen ook een negatief beeld over MLTOURS. allemaal reacties dat MLTOURS niet te vertrouwen is en dat ze met het geld ervan door zouden gaan. Nou we zijn anderhalf jaar verder en ze vliegen nog steeds.
Ja dat isht klopt, dat zijden ze ook ofer Tuurkaye altyd nuumer 1 Airlines. Maar guess what? We zyn nog altyd nuumer 1!

28-06-2011, 02:36
Betrouwbaar 2 jaar geleden naar Alanya mee geweest..

28-06-2011, 09:59
xxxxxxxxxxxxxxxxxxc

28-06-2011, 15:20
Corendon bestaat al heel lang en bied sinds kort blijkbaar ticket naar nador aan.

28-06-2011, 21:31


Boek toch lekker met RAM, ML tours of zoals ik met Air Arabia. Nador blijft één van de prijzigste bestemmingen van Marokko in het hoogseizoen, dus "goedkoop" is toch maar relatief in de zomer. Het blijft zakkenklopperij. Ik heb eens (vorige zomer) €630 euro betaald voor een ticket RAM. Dus duurder kan het denk ik niet

Corendon is btw een betrouwbare maatschappij, maar die vliegt niet naar Marokko volgens mij, wel naar Turkije. Dat weet ik, omdat ik er zelf bijna mee naar Turkije gevlogen heb, maar uiteindelijk voor een andere maatschappij gekozen (dat was niet een slimmere zet of zo. Mgharba en Touarka één pot nat).