Bekijk volle/desktop versie : Een bad-hoofddoek day.



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14

28-11-2011, 17:40
ya3oek ie zieke mode hoofddoek slachtoffer die je bent

tfoeee op die tering roze kut kop van je a rotzooi!

28-11-2011, 17:48



Citaat door neggafa:
Is mowdeee.
Naar achteren? Dat is allang uit de mode [/FONT]

Citaat door alhoceimia_20:
ya3oek ie zieke mode hoofddoek slachtoffer die je bent

tfoeee op die tering roze kut kop van je a rotzooi!
[FONT=Comic Sans MS]Ga je frustratie's ergens anders op af reageren ah rotzooi besa7. Tfoe 3la kemartek ah zbal.

28-11-2011, 17:49
Wuahha zoo noem ik het ook

28-11-2011, 17:51
Je kan het niet anders zeggen

28-11-2011, 18:24



Citaat door mystery_fessia:

Ga je frustratie's ergens anders op af reageren ah rotzooi besa7. Tfoe 3la kemartek ah zbal.
n3er tabonek a lbactier lhor!!!

tfoe op die mode hoofddoek van jouw, tfoe op die tering smerige gezicht van je a hoofddoek slet!

28-11-2011, 18:25

Citaat door mystery_fessia:
Naar achteren? Dat is allang uit de mode [/FONT]
[FONT=Comic Sans MS]Ga je frustratie's ergens anders op af reageren ah rotzooi besa7. Tfoe 3la kemartek ah zbal.
Nee is nieuwe mode zoubida invasie.

Nee volgens mij he al die zoubida's dragen hem nu naar voren

28-11-2011, 19:32

Citaat door alhoceimia_20:
n3er tabonek a lbactier lhor!!!

tfoe op die mode hoofddoek van jouw, tfoe op die tering smerige gezicht van je a hoofddoek slet!

Nee is nieuwe mode zoubida invasie.

Nee volgens mij he al die zoubida's dragen hem nu naar voren[/QUOTE]
[FONT=Comic Sans MS] Zal me niet verbazen

28-11-2011, 19:36

Citaat door mystery_fessia:
Wie ben jij? Vrouwelijke Al pachino? Rot toch op straatwijf. Verziek mijn topic niet met je onzinpraatjes.



straatwijf?

wat ben jij dan al wel niet met je foto hoofddoekje foto wereldwijd op het internet op een marokkanen site?

ya kahbouna.

28-11-2011, 19:41

Citaat door alhoceimia_20:
straatwijf?

wat ben jij dan al wel niet met je foto hoofddoekje foto wereldwijd op het internet op een marokkanen site?

ya kahbouna.
Je praat als een straatwijf dus je bent degelijk wel een straatwijf aangezien je niet normaal kunt communiceren dus scheld je er maar op los. Gaat lekker door, want je raakt mij niet

Ik zet de helft van mij gezicht op wereldwijd (:lol op het internet op een marokkanen site, omdat IK dat wil en mensen zoals jij graag irriteer. Geweldig hoe jullie reageren. Love it!

28-11-2011, 22:54
[QUOTE=mystery_fessia;102430782]Je praat als een straatwijf dus je bent degelijk wel een straatwijf aangezien je niet normaal kunt communiceren dus scheld je er maar op los. Gaat lekker door, want je raakt mij niet

Ik zet de helft van mij gezicht op wereldwijd (:lol op het internet op een marokkanen site, omdat IK dat wil en mensen zoals jij graag irriteer. Geweldig hoe jullie reageren. Love it![/QUOT]

jij staat helaas net onder een straatwijf, dus JIJ staat in de stedelijke riolering

29-11-2011, 09:33

Citaat door alhoceimia_20:
n3er tabonek a lbactier lhor!!!

tfoe op die mode hoofddoek van jouw, tfoe op die tering smerige gezicht van je a hoofddoek slet!
Abu Thar, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd:"De Profeet zei tegen mij: 'Wees fatsoenlijk in je gedrag en minacht dit niet, ook al gaat het er maar om je broeder met een vriendelijk gezicht tegemoet te treden." [Overgeleverd door Moesliem]






Ibn Mas'ud, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet heeft gezegd: 'Zal ik jullie vertellen wat de mensen in groepen kan verdelen? Dat is lasteren, kwaadspreken tussen de mensen'." [Uiteindelijke overlevering door Moesliem]

De uitleg van de hadith: De Islam moedigt de mensen aan om dichter bij elkaar te komen, om verbonden te zijn en om elkaar kracht te geven. Maar ze wijst ook op de gevaren van afgunst en onenigheid. Lasteren is een van de gevaren die de fundamenten van de samenleving kan afbreken en de hechte banden kan verbreken. Lasteren veroorzaakt haat en afstandelijkheid. De schade die een lasteraar of een leugenaar binnen een uur kan verrichten, kan iemand die hekserij uitoefent zelfs niet binnen een jaar verrichten. Je moet dus eerst nagaan of het wel waar is wat je gehoord hebt, daar zeker van zijn en niet op basis van twijfels gaan oordelen.
Allah, de Verhevene, heeft gezegd: 'Jullie die geloven! Als een verdorvene met een mededeling tot jullie komt zorgt dan dat jullie duidelijke inlichtingen inwinnen, opdat jullie niet in onwetendheid mensen treffen en later wroeging krijgen over wat jullie hebben gedaan.' (Surah 49 : Ayah 6)






Naar een overlevering van Anas, moge Allah met hem tevreden Zijn, heeft de Profeet gezegd: 'Wees niet haatdragend tegenover elkaar, jaloers of onbetrouwbaar. Verbreek de banden niet met elkaar en wees dienaars van Allah en broeders voor elkaar. Een moslim mag het contact met zijn broeder niet langer dan drie dagen verbreken.' [Uiteindelijke overlevering door Boekhaarie en Moesliem]

De uitleg van de hadith:In deze hadith beveelt de Profeet ons aan om zich te gedragen zoals hij dat graag ziet; als broeders, gehecht aan elkaar en elkaar liefhebbend, met elkaar omgaand op een Islamitisch correcte wijze dat tot goed gedrag en afwijzing van slecht gedrag leidt. Onze harten moeten namelijk zuiver zijn van vijandigheid en haat, zodat wij met elkaar kunnen omgaan op een Islamitisch eervolle wijze.
Hij wijst ook op het feit dat de broederschapsband binnen de Islam sterker is dan de band met familie- en bloedverwanten omdat die eerste gebaseerd is op het geloven in Allah, de Verhevene. Een moslim mag de band met zijn broeder niet verbreken of afkeer van hem hebben voor langer dan drie dagen, behalve wanneer de aanleiding daarvoor religieus van aard is zodat degene waarmee het contact verbroken is de religie niet naast zich neerlegt.




Naar een overlevering van Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn: "De Profeet heeft gezegd: 'Weten jullie wat kwaadsprekerij, "alghiba", is?' Zij antwoordden: 'Allah en Zijn Gezant zullen daarvan op de hoogte zijn'. De Profeet zei: 'Over je broeder praten, het noemen van alles wat hij onaangenaam vindt'. Iemand vroeg daarop: 'Hoe zit het dan als het wel klopt wat ik over mijn broeder heb gezegd?'. Hij zei: 'Als het wel klopt dan is het juist kwaadsprekerij, maar als het niet klopt dan is het lasterlijke slechtheid, "albuhtaan"." [De uiteindelijke overlevering door Moesliem]





Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: 'Als men zich niet bemoeit met zaken die hem niet aangaan is dat een teken dat men zich goed aan de regels van de Islam houdt.' [Een betrouwbare hadith, overgeleverd door Termidhi en anderen]




Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "De Profeet heeft gezegd: 'Wie in Allah en in de laatste dag gelooft, spreekt over het goede of zwijgt'." [De uiteindelijke overlevering door Boekhaarie en Moesliem]



sterk is niet degene die een ander op de grond kan gooien;sterk is wie zichzelf beheerst als hij boos is.



Mensen die gewend zijn te vloeken zullen op de dag des Opstanding niet voorspreken en niet getuigen



Godvrezendheid en een goed karakter zijn de belangrijkste zaken die leiden tot het paradijs



Vermijd kwade vermoedens (O mensen), daar kwade vermoedens de meeste leugenachtige vorm van spreken is







Hoedt jullie voor jaloersheid want jaloersheid verteert goede werken zoals vuur brandstof verteert



'Er is geen goedheid in een persoon die niet vriendelijk of aardig is'



Elke goede handeling is liefdadigheid

29-11-2011, 12:01

Citaat door Verstand0p0-:
Bestaat er ook een zogeheten 'Bad hoodfddoek-string-combinatie-day'?

01-12-2011, 13:07



Citaat door Crazieee:


Citaat door alhoceimia_20:

jij staat helaas net onder een straatwijf, dus JIJ staat in de stedelijke riolering
Ha-ha-ha !!

01-12-2011, 13:10
Mooie meid ben je ma sha Allaaaah.

01-12-2011, 13:27
Heb ikzo vaak!!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14