Bekijk volle/desktop versie : Agent schiet Remi (19) per abuis bijna door hoofd



Pagina's : [1] 2 3

24-06-2011, 10:46
De 19-jarige Remi Balorian dacht dat hij er geweest was, toen hij woensdagmiddag op de Dorpsweg in Rotterdam-Zuid in zijn auto werd beschoten. 'Ik hoorde naast me een keiharde knal en m'n achterruit lag in scherven. De kogel ging door m'n hoofdsteun via de zijruit naar buiten.'

Hoofd naar beneden en gas geven, dacht de Rotterdammer, die op weg was naar zijn vriendin. In de vlucht ramde hij een andere auto en wist ongedeerd uit zijn Fiat te springen. Wat bleek: Remi was beschoten door een agent. 'Ik was bijna dood,' vertelt hij aan het AD.

Een agent verordende Remi te blijven staan. 'Ze zei dat er waarschuwingsschoten waren gelost. Ik mocht anderhalf uur niet weg.'

De politie was op zoek naar een man met een riotgun, een mini-uzi en patronen op zak en beschoot ook nog een andere auto.
Een dag later is Remi nog altijd 'in shock'. 'Als iemand de deur open doet schrik ik me kapot. Ik kan niet eten en slapen.'

Hij wil aangifte doen. Advocaat Greg Stolk neemt de aangifte van poging doodslag op zich. 'Een waarschuwingsschot schiet je in de lucht, niet in een hoofdsteun.'
Martine Vis zegt namens de korpsleiding het incident te betreuren. Justitie onderzoekt het handelen van de agenten.

http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterdam/article/detail/2457116/2011/06/24/Agent-schiet-Remi-19-per-abuis-bijna-door-hoofd.dhtml

24-06-2011, 10:46


We leven in een bananenrepubliek

24-06-2011, 11:04

Citaat door BroodjeIzan12:
We leven in een bananenrepubliek
Soms lijkt het er wel op met die Marokkaanse, Antilliaanse en Turkse straatterroristen

24-06-2011, 11:09

Citaat door Frysk:
Soms lijkt het er wel op met die Marokkaanse, Antilliaanse en Turkse straatterroristen

24-06-2011, 11:19



Citaat door BroodjeIzan12:
Haha

24-06-2011, 11:21

24-06-2011, 11:23

Citaat door Frysk:
Waar gaat dit over?

24-06-2011, 11:26

Citaat door Frysk:
Een aantal leuk uitziende kerels op stap... Het probleem?

Dat is nou heel het beletsel hier in Nederland, overal wordt uit gegaan van het negatieve, en overal wordt terrorisme in gezien. Wat een gejank af en toe!

24-06-2011, 11:26
Frysk is dat jouw opa?


24-06-2011, 11:53

Citaat door Besbousa:
Een aantal leuk uitziende kerels op stap... Het probleem?

Dat is nou heel het beletsel hier in Nederland, overal wordt uit gegaan van het negatieve, en overal wordt terrorisme in gezien. Wat een gejank af en toe!
Zoekt u even mee naar deze zinloos geweld kloodtzakjes? Het zijn Marokkanen en ze zijn laf. Dat zeggen wij niet. Dat zegt de politie Eindhoven. Zie ook het tv-kanaal van de Pliesie 040 op YouTube. PLS-RT.

Kijk eens naar"opsporing verzocht"

24-06-2011, 11:54

Citaat door BroodjeIzan12:
We leven in een bananenrepubliek
Nou, zelfs in een bananenrepubliek doen ze dit niet hoor. Gewoon ziek! Niet heel intelligente vrouw zo te horen.

24-06-2011, 11:55

Citaat door BroodjeIzan12:
Heel toepasselijk voor Frysk inderdaad. Uit welk boerengt komt hij toch? Of ook uit een bananenrepubliek?

24-06-2011, 11:56



Citaat door Frysk:
Zoekt u even mee naar deze zinloos geweld kloodtzakjes? Het zijn Marokkanen en ze zijn laf. Dat zeggen wij niet. Dat zegt de politie Eindhoven. Zie ook het tv-kanaal van de Pliesie 040 op YouTube. PLS-RT.

Kijk eens naar"opsporing verzocht"
Dus laten we vooral alle getinte mannen die samen met wat vrienden op stap zijn aankijken! Schieten in die knieschijven, aber ja, sociale veiligheid!

24-06-2011, 12:00

Citaat door Besbousa:
Dus laten we vooral alle getinte mannen die samen met wat vrienden op stap zijn aankijken! Schieten in die knieschijven, aber ja, sociale veiligheid!
Frysk doet het wel in zijn broek hoor als ie Marokkanen tegenkomt. Voor hemis dat inderdaad veiligheid. Laat ie graag aan anderen over en zit thuis achter de geraniums.

Frysk:

24-06-2011, 12:02

Citaat door BroodjeIzan12:
Frysk is dat jouw opa?

Misschien is hij het wel zelf

Pagina's : [1] 2 3