Bekijk volle/desktop versie : Kan een niet-maagd een goede moeder zijn?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-06-2011, 23:16
Ik betwijfel het. Zij heeft immers buitenechtelijke relaties gehad en onzedelijk gedrag vertoond. Zij heeft geen normen en waarden. De kinderen worden opgevoed door een duivelse, slechte en zonder enig normbeseffende vrouw. Het is een misdaad om een niet-maagd kinderen te laten krijgen. Ik vraag mijn broeders, uit het diepste van mijn hart, niet-maagden zonder pardon opzij te schuiven.

23-06-2011, 23:19


Alles kan. Moeder kan fouten hebben gemaakt, waardoor zij beter op haar dochters gaat letten zodat zij niet dezelfde fout maken.
Dus ja, een vrouw die ontmaagd is voor het huwelijk kan een goede moeder zijn.

23-06-2011, 23:23
Als ze berouw heeft getoond, en zich bezig houd met de islam .. zal ze een top moeder zijn.

23-06-2011, 23:32

Citaat door Il_Presidente:
Ik betwijfel het. Zij heeft immers buitenechtelijke relaties gehad en onzedelijk gedrag vertoond. Zij heeft geen normen en waarden. De kinderen worden opgevoed door een duivelse, slechte en zonder enig normbeseffende vrouw. Het is een misdaad om een niet-maagd kinderen te laten krijgen. Ik vraag mijn broeders, uit het diepste van mijn hart, niet-maagden zonder pardon opzij te schuiven.
Degene die ontmaagd zijn hé en relaties hebben gehad voor het huwelijk zijn meestal de verstandigste! En voeden hun kinderen correct op! Je hebt sommige die de weg kwijt zijn maar niet allemaal! Geld ook voor de maagde, er zijn sommige die maagd zijn gebleven maar er niets van bakken en het ouderschap niet aankunnen

23-06-2011, 23:34


zoals ze zeggen: zo vader zo zoon is het ook gewoon zo moeder zo dochter..
de moeders van de niet-maagden zijn immers ook jong geweest..

voor de rest, I agree..

23-06-2011, 23:41
en jij bent God zeker achterlijke randdebiel.

23-06-2011, 23:51
Je kan het je zoon niet aan maken dat er iemand later gaat zeggen: "wat praat je, mij vader heeft jou moeder gegevent". Is gewoon te hard.
Of een dochter ie gaat dan zegt:" oh ja mams heeft het ook gedaan, waarom ik niet dan". Dat gaat gewoon tever.
Is niet waard.
1 ding is zeker, geen man zal vechten om een goedkoop 2de hands ding

23-06-2011, 23:54

Citaat door GooD2beBaD:
ER BESTAAN GEEN ONTMAAGDE VROUWEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! die nog vrijgezel zijn

AANGEZIEN JULLIE KLOOTZAKKEN ZE HADDEN MOETEN HUWEN NA DE EERSTE 3 MINUTEN ACTIE.

WEL DE LUSTEN MAAR NIET DE LASTEN
Ze hadden gewoon niet moeten geven. Als een man ziet dat je makkelijk bent, dan ben je geen huwelijk materiaal meer in zijn ogen.

23-06-2011, 23:55
Een (Marokkaanse) niet maagd als vrouw hebben is een vervloeking voor het hele gezin,

En wie zo naief wil zijn om te geloven dat een ontmaagde snol zal veranderen en spijt zal hebben van haar daad, is vervloekt!

23-06-2011, 23:56

Citaat door sayf_7:
Je kan het je zoon niet aan maken dat er iemand later gaat zeggen: "wat praat je, mij vader heeft jou moeder gegevent". Is gewoon te hard.
Of een dochter ie gaat dan zegt:" oh ja mams heeft het ook gedaan, waarom ik niet dan". Dat gaat gewoon tever.
Is niet waard.
1 ding is zeker, geen man zal vechten om een goedkoop 2de hands ding
Wt een onzin. Z3mek een vader gaat tegen zijn zonen zeggen wie hij allemaal heeft gehad. Zo onrespectvol bestaat er geen schaamte. Alsof een moeder tegen haar dochter zulke dingen vertelt. Jij bent gek in je hoofd.

23-06-2011, 23:56
jouw foto straalt in elk geval geen nour uit. Neppe moslim.

23-06-2011, 23:59

Citaat door Moulay_na3na3:
Een (Marokkaanse) niet maagd als vrouw hebben is een vervloeking voor het hele gezin,

En wie zo naief wil zijn om te geloven dat een ontmaagde snol zal veranderen en spijt zal hebben van haar daad, is vervloekt!
Wat een taal komt uit je mond zeg, niet te geloven. Haal die afschuwelijke blondje maar eerst uit jouw ondertekening voordat je hier zogenaamd de moraalridder komt spelen.

23-06-2011, 23:59



Citaat door sayf_7:
Je kan het je zoon niet aan maken dat er iemand later gaat zeggen: "wat praat je, mij vader heeft jou moeder gegevent". Is gewoon te hard.
Of een dochter ie gaat dan zegt:" oh ja mams heeft het ook gedaan, waarom ik niet dan". Dat gaat gewoon tever.
Is niet waard.
1 ding is zeker, geen man zal vechten om een goedkoop 2de hands ding
Wow let op wat je zegt he, in koran staat er niet dat ontmaagde vrouwen/mannen tweede hands zijn, dus let op wat je zegt of je geeft aan hen hassanats, er zijn heus mannen/vrouwen die geen maagd zijn maar berouw getoont hebben en Allah subhana wa ta'ala hem/haar heeft vergeven.. Dus zowel een maagd als een ontmaagde zijn mensen met gevoelens en zullen wel beide goede moeder/vader zijn, Onthoud dat maar!

24-06-2011, 00:01

Citaat door Il_Presidente:
Ik betwijfel het. Zij heeft immers buitenechtelijke relaties gehad en onzedelijk gedrag vertoond. Zij heeft geen normen en waarden. De kinderen worden opgevoed door een duivelse, slechte en zonder enig normbeseffende vrouw. Het is een misdaad om een niet-maagd kinderen te laten krijgen. Ik vraag mijn broeders, uit het diepste van mijn hart, niet-maagden zonder pardon opzij te schuiven.
kan een niet maagdelijke man een goede vader zijn?

24-06-2011, 00:01

Citaat door Moulay_na3na3:
Een (Marokkaanse) niet maagd als vrouw hebben is een vervloeking voor het hele gezin,

En wie zo naief wil zijn om te geloven dat een ontmaagde snol zal veranderen en spijt zal hebben van haar daad, is vervloekt!
Begin jij maar eerst die blonde del in jouw ot te verwijderen!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6