Bekijk volle/desktop versie : Camera



23-06-2011, 22:34
Hej mensen!

Ik heb een brandende vraag.. Ik wil graag een canon kopen, spiegelreflex, want ik ga mijn zus fotograferen voor d'r bruiloft. Nou weet ik totaal niet welke het beste is om mooie kwaliteit te krijgen, en ook nog 's betaalbaar is. Zo rond de 500 euro denk ik. Het moet lekker in de hand zitten, dus niet zo'n keizware.

Hebben jullie tips?? Ik zou jullie dankbaar zijn!

24-06-2011, 07:49


helemaal niemand die een spiegelreflex gebruikt dus:P?

24-06-2011, 22:39
Enige tip die ik je kan meegeven is om enorm veel met een spiegelreflex te oefenen, vooral niet denken dat wanneer je een spiegelreflex camera hebt je dan mooie foto's kunt schieten daar gaat enorm veel tijd en geduld inzitten.
Suc6 alvast.

25-06-2011, 12:30
ja dat hoor ik ook vaak.. maar ik weet gewoon niet welke goed is voor een beginner:P

25-06-2011, 18:53


Het beste is om te kijken waarvoor je je fotocamera voor wilt gebruiken. Je hebt verschillende lenzen en de ene is bijvoorbeeld beter geschikt voor portretfotografie terwijl de andere weer beter werkt met diverse effecten. Daarnaast kun je je beter adviseren in een fotozaak. Zij kunnen je laten zien welke camera's wat makkelijker te bedienen zijn en welke lenzen je daarbij kan gebruiken.

Good luck!