Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens die een marokkaanse vriendin hebben

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21

24-06-2011, 13:32

Citaat door MadameMoiselle:
Nee helaas niet jammer he
vieze leugenaar, welke wijf is er tegenwoordig niet misbruikt, ga liegen tegen je moeder ofzo neit tegen mij

Citaat door Meknesiaa--342:
Ik wil later ook met een Marokkaanse man trouwen insh'allah niks mis mee toch.
niet nadat je 20 lulle heb afgezuigd dat kan toch niet

Citaat door Rechtstreeks-:
Dat bedoel ik nou wollah ik zag laatst een 2 blonde meisjes in stad in een rustig cafetje wat drinken, rustig geen geschreeuw wollah gewoon respect
praten gwn op een normale toon, letten niet op andere mensen

24-06-2011, 13:33

Citaat door The_End:
hahaha ik weet niet wat voor jongens jij kent, maar zeg meer over jou haha,

Dat bedoel ik dus!! Dat zegt ook genoeg over jou dat je misselijkmakende marokkaanse meisjes tegenkomt, toch? Soort zoekt soort.

Ik hoor genoeg verhalen hier en daar. ECHTE mannen en vrouwen komen nu zelden voor.

Citaat door Aadamwest:
Kifesh je gaat met zulke zwimpies om dan? dus jij doet er ook aan mee ?
Waarom gelijk een conclusie trekken? Alles behalve met zulke gevallen omgaan. Ik blijf dan liever vrijgezel tot de dood.

Alles is met mektab. Heb jij nu liever een Hollandse? Fijn. Maar als het voorgeschreven staat dat jij met een marokkaanse trouwt en dan mag jij hoog of laag springen dat zal gebeuren.

24-06-2011, 13:34

Citaat door Aadamwest:
Ik verander nooit
Jammer..

Dat bedoel ik nou wollah ik zag laatst een 2 blonde meisjes in stad in een rustig cafetje wat drinken, rustig geen geschreeuw wollah gewoon respect
EY! van mijn soort, hoor je hier ook niet in Nederland.. En ja, zijn in 't algemeen wel netter..

Citaat door Aadamwest:

Standaard
Ja maar 't is nu ook andersom, Die hollandse nemen nu ook Marokkaanse.. En die verhalen die ik hoor van die hollanders. mijn god, ik ga jou daar niet eens mee lastig vallen joh. is gewoon TE vies.

Citaat door mystery_fessia:

Waarom gelijk een conclusie trekken? Alles behalve met zulke gevallen omgaan. Ik blijf dan liever vrijgezel tot de dood.

Alles is met mektab. Heb jij nu liever een Hollandse? Fijn. Maar als het voorgeschreven staat dat jij met een marokkaanse trouwt en dan mag jij hoog of laag springen dat zal gebeuren.
Ik kan mezelf toch tegenhouden, en allah heeft me niet voor niets die gedachte gegeven over de marokkaanse vrouw, dus insha allah dat ik eindig met nederlandse, zoniet dan is het misschien een vrouw van een andere cultuur, in ieder geval geen marokkaanse heb al 100x gezworen dat dat niet zal gebeuren

24-06-2011, 13:35

Citaat door miss_arabiertje:

Ja maar 't is nu ook andersom, Die hollandse nemen nu ook Marokkaanse.. En die verhalen die ik hoor van die hollanders. mijn god, ik ga jou daar niet eens mee lastig vallen joh. is gewoon TE vies.
wat dan?

24-06-2011, 13:36
methhhh a boizan en kinderbijslag.

24-06-2011, 13:36

En dat heb jij NOOIT marokkaanse meisjes zien doen?

Ik wil niet voor ze opkomen, maar overdrijven jullie niet een beetje? Kan me voorstellen dat je ze over het hoofd ziet, omdat ze nauwelijks opvallen, maar come onn!
Ik zit dagelijks tijdens lunch ergens met een groepje van 5 marokkaanse meisjes. Ons hoor je geen kabaal maken

24-06-2011, 13:38

Citaat door Aadamwest:
Ik kan mezelf toch tegenhouden, en allah heeft me niet voor niets die gedachte gegeven over de marokkaanse vrouw, dus insha allah dat ik eindig met nederlandse, zoniet dan is het misschien een vrouw van een andere cultuur, in ieder geval geen marokkaanse heb al 100x gezworen dat dat niet zal gebeuren
Jezelf tegen houden? Je kan jezelf NIET tegen Allaah tegen houden. Hoe je het went of keert jouw lot ligt in ZIJN handen Insha'Allaah.

Maar goed zolang jij gelukkig wordt vind ik het best.

24-06-2011, 13:43

Citaat door Aadamwest:
wat dan?
Beetje voorspelbaar eigenlijk, Ik kan haar naam niet zeggen. T was een marokkaanse meid, ze had met een hollander (rijke).. hij ontmaagde haar, En gooide haar toen weg, omdat hij er achter kwam dat zei nog een tweede in de aanbieding had, Een marokkaans jongen. ze ontkende en zei dta het haar neef had.. Maar we weten allemaal dat die nederlanders niet zo dom zijn. Maarja, hij is ook dom. En oja, meiden als jullie zijn 06, of msn willen vraag maar gerust? Hij valt op marokkaanse meiden

24-06-2011, 13:44

Hollandse zijn gewoon in het algemeen veel netter, eerlijker en knapper en leuker daar val ik op smaken verschillen
Oke

24-06-2011, 13:47

Citaat door Aadamwest:
ok.

En ga je voor een moslima of iemand van het boek kan zijn jood of christen?

24-06-2011, 13:47

misschien hoor jij bij die 1 procent maar ik heb nog nooit een rustig meid gezien

ze zit met een bb 24\7
of ze schreeuwt
of ze zoekt aandacht
of ze is dik en lelijk
of zo kan een ik nog een dag door gaan
Ik ook, ik kan een hele boek over schrijven. Heb ik ook soort van gedaan . Was aan het vervelen dus heb bijna 2 a4-tjes vol lopen schrijven schaam me dood als ik terug lees
Natuurlijk heb je veel van die gevallen, alleen jammer dat jullie ook werkelijk bijna iedereen zo zien, terwijl als je gewoon minder op de slechte punten let je meer meisjes zult tegen komen die weer niet zo zijn.
Ik ken ook hamdl niemand die zo gestoord is en misschien, omdat ik er niet op let. probeer altijd het goede in een mens te zien

24-06-2011, 13:55

Dat valt zwaar te ontkennen want je praat gewoon bullshit
de groep van goeie marokkaanse meiden is even groot als de groep van slechte nederlandse meisjes allebei een heel klein deel
ohhhhhh wacht eeeens even! je hebt zelf een nederlandse vriendin? Er staat (L)melanie?
hoe lang hebben jullie dan ?

24-06-2011, 14:22

Citaat door Meknesiaa--342:
Ik ben niemand om over hun te kunnen oordelen. Maar ik zeg je eerlijk het ligt niet alleen aan die dames zelfs waar zijn hun broers, ouders etc het zou toch niet gebeuren als hun ouders er meer aan deden etc en helaas zijn er ook dames die veel vrijheid krijgen van hun ouders en er toch misbruik van maken. Maar wie ben ik nou om over hun oordelen hun leven ligt hun eigen hand en niet in die van mij ik steek er verder ook geen energie in , iedereen zal ze eigen taken moeten vervullen.
ewajah

misschien hoor jij bij die 1 procent maar ik heb nog nooit een rustig meid gezien

ze zit met een bb 24\7
of ze schreeuwt
of ze zoekt aandacht
of ze is dik en lelijk
of zo kan een ik nog een dag door gaan

Citaat door miss_arabiertje:
Beetje voorspelbaar eigenlijk, Ik kan haar naam niet zeggen. T was een marokkaanse meid, ze had met een hollander (rijke).. hij ontmaagde haar, En gooide haar toen weg, omdat hij er achter kwam dat zei nog een tweede in de aanbieding had, Een marokkaans jongen. ze ontkende en zei dta het haar neef had.. Maar we weten allemaal dat die nederlanders niet zo dom zijn. Maarja, hij is ook dom. En oja, meiden als jullie zijn 06, of msn willen vraag maar gerust? Hij valt op marokkaanse meiden
hahahahah standaard

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21